Zavrieť

Porady

Oneskorená faktúra a DPH???

Čaute poraďáci,

poraďte mi prosím. Podnikateľ mi až teraz dal jednu októbrovú faktúru - došlú aj s DPH. Čo mám robiť??? Tvrdí, že až teraz došla. Môžem ju zahrnúť do DP za november alebo musím podať dodatočné alebo opravné DP za október???
Ďakujem za všetky rady v DPH som len začiatočník !!!
Usporiadat
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

moniq81
Čaute poraďáci,

poraďte mi prosím. Podnikateľ mi až teraz dal jednu októbrovú faktúru - došlú aj s DPH. Čo mám robiť??? Tvrdí, že až teraz došla. Môžem ju zahrnúť do DP za november alebo musím podať dodatočné alebo opravné DP za október???
Ďakujem za všetky rady v DPH som len začiatočník !!!
Zahrnieš ju do novembra.
0 0
Mirka.V Mirka.V

Mirka.V je offline (nepripojený) Mirka.V

Môžem zahrnúť faktúru z októbra do novembra aj v prípade zahraničnej faktúry? - nadobudnutie z EU?
Tiež nám nedošla faktúra
0 0
Milan Benka Milan Benka

Milan Benka je offline (nepripojený) Milan Benka

obyvateľ SR
Mirka.V
Môžem zahrnúť faktúru z októbra do novembra aj v prípade zahraničnej faktúry? - nadobudnutie z EU?
Tiež nám nedošla faktúra
§ 51
Uplatnenie práva
na odpočítanie dane

(1) Právo na odpočítanie dane podľa § 49 môže platiteľ uplatniť, ak

a) pri odpočítaní dane podľa § 49 ods. 2 písm. a) má faktúru od platiteľa vyhotovenú podľa § 71, tuzemské zdaniteľné plnenie
b) pri odpočítaní dane podľa § 49 ods. 2 písm. b) je daň uvedená v záznamoch podľa § 70, prijaté služby a tovar z montážou z§69/2-4,7
c) pri odpočítaní dane podľa § 49 ods. 2 písm. c) má faktúru od dodávateľa z iného členského štátu a v prípade premiestnenia tovaru platiteľa z iného členského štátu do tuzemska doklad o premiestnení tovaru, nadobudnutie tovaru v tuzemsku z iného čl.štátu.
d) pri odpočítaní dane podľa § 49 ods. 2 písm. d) má dovozný doklad potvrdený colným orgánom, v ktorom je platiteľ uvedený ako príjemca alebo dovozca. dovoz z tretích krajín