Zavrieť

Porady

Dohoda o vykonani prace

Ahojte,
sme nova sro. chceme zamestnat jedneho pana na dohodu, ktory ma pracovny pomer(platia odvody). Rada by som vedela kde ho treba prihlasit (povinnost zamestnavatela) a ake odvody sa za neho platia a v akej vyske.
Aku mame danovu povinnost. A ak by sme mu chceli poskytovat stravne poukazky a pitny rezim musime vypisat pre neho internu smernicu?
Dakujem za odpoved.
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Ak so študentom denného štúdia uzatvoríš dohodu o brigádnickej činnosti podľa § 227 Zákonníka práce, na obdobie celého roka, výkon práce môže byť v priemere polovicu určeného týždenného prac. času - vychádza to okolo 1000 hod. ročne.
Dohodár musí mať štatút študenta, ktorý preukazuje potvrdenim o návšete školy
0 0
Viera J. Viera J.

Viera J. je offline (nepripojený) Viera J.

som začiatočník
veronikasad Pozri príspevok
Ak so študentom denného štúdia uzatvoríš dohodu o brigádnickej činnosti podľa § 227 Zákonníka práce, na obdobie celého roka, výkon práce môže byť v priemere polovicu určeného týždenného prac. času - vychádza to okolo 1000 hod. ročne.
Dohodár musí mať štatút študenta, ktorý preukazuje potvrdenim o návšete školy
ak to presne ratám je to 960 hod?
(40/2x4 x 12 = 960) - takže mu môžeme aj od júna uzavieť dohodu o brigádnickej činnosti a do konca roka môže odrobiť 1 000 hod?
0 0
Lianka Lianka

Lianka je offline (nepripojený) Lianka

žena, matka, samoživiteľka... ...viac
Viera, precitaj si prispevok c. 51 od Tweety - max. 10 hod./tyzdenne - ziadnych 1000 hod., ani 960 hod... v zmluve musi byt uvedene max. 10 hodine tyzdenne.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Lianka Pozri príspevok
Viera, precitaj si prispevok c. 51 od Tweety - max. 10 hod./tyzdenne - ziadnych 1000 hod., ani 960 hod... v zmluve musi byt uvedene max. 10 hodine tyzdenne.