Ďakujem za odpovede, ja som iba účtovník, a robili to "veľkí odborníci" z iného úseku.
Ak by som nájomnú zmluvu písal ja, nebol by jediný problém, nakoľko majetok je môj odbor a presne viem kde čo má byť uvedené a aké sú spôsoby riešenia.
Aj o nepeňažnom príjme mi je to jasné...
Daňovú kontrolu asi ešte nemal, jedná sa o 1 predajňu...
Tiež som navrhoval aby sa nejak dopracoval k sume, ktorú za to vycáloval a z toho by sme dali amortizáciu napr. 5%/ročne, čo je vlastne suma 4. odpisovej skupiny kde sa zaraďujú budovy a stavby, teda aj toto technické zhodnotenie by tam hypoteticky malo byť zaradené...
Naši to úplne odflákli ako hochštapleri a teraz mu chcú dať za to prachy a všetko sa robí dodatočne...
Ja ako účtovník to zúčtujem, zúčtovať sa dá všetko ale chcem to urobiť tak, aby to bolo čisté z hľadiska právneho aj účtovného...
Sú ľudia, ktorí si myslia že treba iba robiť, tvoriť a na "papierovanie serú", lenže to je rovnako dôležité ako tá práca, možno aj viac pretože DÚ viac zaujímajú papiere ako keby sa chodil fyzicky pozerať čo a ako je urobené, lenže to niektorým "odborníkom" nikdy nevysvetlíš, oni majú svoj svet a ten je pre nich jediný...