Zavrieť

Porady

excel tabuľka-prosím o pomoc pre začiatočníka

Ahojte,
hľadám pomoc pri zhotovovaní excelovskej tabuľky do práce. V exceli som začiatočník a nepoznám funkcie, podmienky ani príkazy.
Viem, že to čo chcem sa dá vytvoriť. Nájde sa nejaká dobrá duša, čo mi s tým pomôže?
Jedná sa o vytvorenie prehľadu o čerpaní dovolenky.
Čo chcem? - Ak uvediem do bunky po dátumom nejaké číslo(napr.1), chcem aby sa mi bunka automaticky zafarbila(napr.na čierno) a zároveň odrátala dané číslo z kolonky "stará"dovolenka až po nulu. Ak bude "stará"dovolenka na nule, chcem aby sa ďalšie čísla odrátavali z "nová"dovolenka.

Ďakujem vopred veľmi pekne za každú drahocenú pomoc.

Pekný parný dník všetkým.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Najvyssi cas, zacat sa ucit funkcie, podmienky a prikazy
    Inak je dost podstatne uviest, v akej verzii Excel pracujes, lebo nie vstky verziu zvladaju vsetky funkcie.

    Na zaciatok staci, ak si das do vyhladavaca "podmienene formatovanie" a prestudujes si, ako to funguje.

    tym urcite zvladnes to podfarbovanie.

    http://www.google.sk/search?hl=sk&so...&aqi=&aql=&oq=

    marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

    I am a man marjankaj
    .

    luccuv je offline (nepripojený) luccuv

    luccuv