Zavrieť

Porady

Dodatočné daňové priznanie

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je možné podať ešte dodatočné daňové priznanie ak manžel si na manželku bez vlastných príjmov v roku 2011 neuplatnil nezdaniteľnú časť na manželku. Dostala sa ku mne informácia, že je to možné ale radšej by som sa chcela uistiť či sa máte niekto s niečím takým skúsenosti a či je to možné a ak áno aký je postup?

Zároveň by som sa chcela opýtať som študentka a pracujem na dve dohody, bohužiaľ jeden mesiac mi v práci kde si neuplatňujem nezdaniteľnú časť, zabudli zdaniť mzdu...ako to mám uviesť v daňovom priznaní. Mzdu mám aj tak nízku, daň mi bude vrátená, len či je to potrebné uviesť, že daň zo mzdy nebola zrazená aj keď mala byť.

Vopred Vám ďakujem za odpovede.
Naposledy upravil Dav : 26.01.13 at 15:11
Usporiadat
Farks Farks

Farks je offline (nepripojený) Farks

Mila123 Pozri príspevok
moja zlatá......pozri si do ZDP myslím si, že to nesmieš......

podanie DDP nezohrá žiadnu úlohu,,,,,
Nerozumiem prečo, ten človek mal urobené DP, kde mal len príjem zo živnosti a uplatnené odvody do zdravotnej poisťovni, žiadne výdavky. Paušál je pre neho výhodný a bude mať aj preplatok na dani dosť vysoký
0 0
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

Farks Pozri príspevok
Nerozumiem prečo, ten človek mal urobené DP, kde mal len príjem zo živnosti a uplatnené odvody do zdravotnej poisťovni, žiadne výdavky. Paušál je pre neho výhodný a bude mať aj preplatok na dani dosť vysoký
čítal /čítala si § 6 ods. 16 ZDP?
ja áno, čítala som ho a prikladám....