Zavrieť

Porady

Nevybavená reklamácia

V decembri 2012 sme dali do reklamácie autosúčiastku tzv. EGR ventil. V autorizovanom servise nám auto po týždni vrátili naspať nepojazdné, vraj daná porucha sa nepotvrdila, ale porucha je v strekoch, vraj niekde úplne inde a preto nám auto neštartuje. Auto vykazovalo presne tie isté chyby ako prvý krát, ke´d sme danú súčiastku menili a po prekontrolovaní v inom nezávaznom servise nám potvrdili, že streky sú v poriadku a chyba je v EGR ventile. Daný servis nám odmieta vymeniť chybnú súčiastku, neuznal chybu len preto, aby nám nemusel vymeniť pokazenú súčiastku za novú alebo vrátiť peniaze. Dokonca si servis účtoval za diagnostiku. Mal servis právo účtovať aj vtedy, keď sa zisťuje chyba vadnej súčiastky počas reklamácie? Ako máme ďalej postupovať?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nevybavená reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.