Zavrieť

Porady

Nizka teplota na pracovisku - kde sa stazovat?

Dobry den,
pracujem ako predavacka v jednom obchodnom centre, kde mame prevadzku - predajny stanok, ktory je umiestneny na chodbe medzi kamennymi predajnami. Moj problem spociva v tom, ze spolu s mojou kolegynou a kolegami z vedlajsich predajnych stankov pocitujeme silny chlad a prievan. Nasa praca je sedaveho charakteru, cize sa takmer vobec fyzicky nehybeme. Pracujeme kratky/dlhy tyzden po 12 hodin. Stazovali sme sa aj bezpecnostnej sluzbe obchodneho centra a ta nas odbila argumentom, ze klima nie je pustena a nie je to ich problem. Zamestnavatelia mali podobny pristup. Raz som si do prace priniesla aj teplomer, ten mi ukazoval od 14 do 16°C. Kdesi na internete som sa docitala, ze pri sedavom druhu zamestnania by sa teplota mala pohybovat myslim medzi 20-28°C. Postupom casu sa zacinaju prejavovat zdravotne problemy ako prechladnutie, bolest usi, oci, krku, chrbta, krizov, atd. Pisala som anonymne staznost na vedenie obchodneho centra, ti mi vsak len odpisali, ze problem budu riesit (to odpisuju vzdy, ked sa niekto stazuje). Pisala som aj na Regionalny urad verejneho zdravotnictva, odpisali mi, ze pripad budu riesit, avsak mam im poslat meno a adresu, inak ma nebudu o priebehu informovat. Samozrejme pre strach o svoje zamestnanie som im udaje neposlala, cize teda neviem ktorym smerom sa pripad ubral a ci sa vobec aj niekam ubral, kedze uz odvtedy preslo viac ako mesiac a zima je tu stale rovnaka. Chcela by som preto poprosit o nejaku radu, kam sa obratit, co robit, kedze sme uz vycerpali asi vsetky moznosti.
Vopred dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.