Zavrieť

Porady

Ako správne zaúčtovať tento nákup

Staviame budovu-dodávateľsky. K 12.06.2006 má prebehnúť kolaudácia a otvorenie predajne 15.06.2006.
No uz teraz nakupujeme rohoze, do skladu rebrik, regály,kancelárske vybavenie, čistiace prostriedky, vedrá , do WC držiaky na toal.papier, davkovače na mydlo atd:.
Poradte ako to spravne zaúčtovať??
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Alllena je offline (nepripojený) Alllena

    Alllena
    Daduľa
    Staviame budovu-dodávateľsky. K 12.06.2006 má prebehnúť kolaudácia a otvorenie predajne 15.06.2006.
    No uz teraz nakupujeme rohoze, do skladu rebrik, regály,kancelárske vybavenie, čistiace prostriedky, vedrá , do WC držiaky na toal.papier, davkovače na mydlo atd:.
    Poradte ako to spravne zaúčtovať??
    Ak účtuješ sklady tak by som to dala na sklad a po kolaudácii do nákladov

    Daduľa je offline (nepripojený) Daduľa

    Daduľa
    Doteraz sme neúčtovali, ale teraz idem zacat A sposobom, takze aj ja som myslela ze zatial na sklad a po kolaudácii do nákladov.
    Doteraz sme nakuapovali len rezijný material ako kancel.potreby, papier atd...a to som účtovala priamo do spotreby.
    Este sa prosím vyjadrite!!!
    Dik.

    Bambi23 je offline (nepripojený) Bambi23

    Bambi23
    Tie nakupy su akoze tovar alebo rezijne naklady?
    Ak tovar, tak by som to tiez dala na urcity cas do skladu, ale ak to budete pouzivat vy, teda pojde o rezijne naklady, tak priamo do spotreby. My mame v analytike podelenu 501 aj podla poschodi vo firme. Vedenie chce vediet, kto ako "hospodari"

    Daduľa je offline (nepripojený) Daduľa

    Daduľa
    Všetko sú režijné náklady, len boli nakúpené este pred otvorením predajne, pred kolaudáciou, tak som myslela, ze zatial by som to dala na sklad a po kolaudácii do spotreby. Ci myslíš, ze by som to mohla dat hned do nákladov???

    Bambi23 je offline (nepripojený) Bambi23

    Bambi23
    Ja by som to dala hned do nakladov, ale na samostatnu analytiku, aby bolo zrejme kde to vsetko skonci
    Na sklad by som to davala asi len vtedy, ak by bola kolaudacia napriklad az na buduci rok a robili sa nejake vacsie zasoby.

    Ako správne zaúčtovať tento nákup

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.