Zavrieť

Porady

odvod dane a do zdravotnej poistovne

ahojte, mam taky problem.Som študentka,ale pracujem na dohodu. V lete som brigadovala na tenisových kurtoch...1.mesiac mi strhli dan,ale potom uz nie,lebo som mala podpisane vyhlasenie.ale od septembra pracujem inde, a kedze vyhlasenie som mala podpisane tam,tu som ho podpisala az tento mesiac,cize takisto mi za prvy mesiac strhli celu dan..a tento mesiac mi dan ztrhnu len z toho co zarobim nad 7560Sk...ked podam danove priznanie,vratia mi na konci roka tie peniaze co som odviedla?cize myslim,ze dan za prve mesiace celu a potom z ostatnych mesiacov len tu nad 7560 sk,alebo to uz nie?pripadne budem este platit?

a dalaj neviem ako je to zo zdravotnym poistenim...niekto mi vravel ze mam platit 14per...ale neviem z coho...dakujem za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Nutricia je offline (nepripojený) Nutricia

    Nutricia