Zavrieť

Porady

Starkl

maja maja

maja je offline (nepripojený) maja

Včera sa mi dostal do rúk katalóg Starkla. Sú tam krásne veci, tak sa chcem opýtať aké s ním máte skúsenosti. Či je to také keď to doma podrastie pekné, ako na tých obrázkoch.
Ďakujem
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

človek Pozri príspevok
Produkty by neboli až tak zlé, ale to doručovanie! Ak nie si dôchodca - zober si dovolenku asi tak na týždeň. Šofér špedičky sa Ti ozve, že vezie veci od Starkla a ak nechceš aby to zničil, musíš ho čakať na uvedenej adrese v čase, ktorý určí on. Poobede a cez víkendy zásadne nedoručujú... Potom ten čas asi 3x upraví, ako sa to hodí jemu a nakoniec Ti povie, že Ťa čaká na benzínke na druhom konci mesta... Škoda slov!

No,objednavam si velmi vela veci cez net, nielen rastlinky,ale toto sa mi este nestalo!
Vacsinou kazdy dodavatel ponuka moznost si vybrat slov. postu,alebo kuriera. Radsej vyuzivam kurierov aj ked su drahsi, prave kvoli pohodliu.
Casto cestujem, nebyvam pravidelne doma, takze pri objednavke casto udavam termin,kedy budem doma ,aby sa mi prisposobili.
Zatial ma nikdy kurier nesklamal, vopred zavolal kedy pride, ci budem doma.
Davnejsie sa mi dokonca stavalo, ze mi nosil zasielky do prace, do ineho okresu,lebo som nebyvala cez den doma a on mal moju firmu cestou, tak sa prisposobil.
Nikdy som si nemusela brat ziadnu dovolenku kvoli nejakej zasielke.

Myslim, ze vsetko je o komunikacii.
Konkretne od Starkla mi tiez vzdy dosla na mail sprava,kedy rastlinku posielaju po kurierovi a kedy kurier pride.
Je pravda, ze cez vikend nedorucuju,ved aj oni su len ludia...
Ale keby sa mi ozval kurier, ze nech si pridem pre tovar niekde za mesto na benzinku...asi by som to tak nenechala!
Ak mas taketo zle skusenosti, tak sa kludne stazuj u firmy, kde si objednavas. To si sofer nemoze dovolit a firma by to mala riesit. Len sa treba ozvat,aby o tom vedeli
4 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
wabi wabi

wabi je offline (nepripojený) wabi

Celkom ma to pobavilo. Na posledných dvoch príspevkoch je vidno postoj k životu...
Niekto je proste spokojný a niekto nespokojný. Väčšina vecí sa proste nepodarí na 100%. To je proste život a rastliny sú živé. Tým sa nechcem zastávať katalógových predajcov. Väčšina s cieľom predať za každú cenu a čo najviac sa neštítia ničoho. Preháňajú to s tými dokreslenými "bájnymi" odrodami na reklamných "fotografiách", ktoré vlastne ani v takejto podobe ako ich prezentujú vôbec neexistujú. Ak niekto očakáva že bude mať niečo také ako na obrázku a s prezentovanými vlastnosťami jednoducho musí byť sklamaný.
Na druhej strane pokiaľ pochopíme, že je to všetko len famorgána a uspokojíme sa s krutou realitou štandardných odrôd a nie prezentovaných zázrakov, dokážeme byť s tým aj spokojný...
Treba hlavne povedať, že žiadny Starkl ani Sieberg tie odrody a druhy na obrázkoch nepestuje. Obrázky nakreslia programátori a grafici, ktorí nikdy nič nepestovali. Text zostavia a upravia reklamný manažéri, ktorí nemajú vlastnú záhradku a nič o tom nevedia. Jediným cieľom je úspech - predaj a ten svätí všetky prostriedky... V tomto mene možno preháňať, zavádzať, klamať... všetko je povolené, je to vlastne tiež politika - obchodná politika firmy. Čo najlacnejšie nakúpiť a najdrahšie predať čo najväčší objem. S tým je spojená uniformita a komercia.
Ak niektoré odrody nesedia, je na vine poľský, talianský, či holandský dodávateľ ktorý bol tak stlačený na nákupnej cene, že musí zamestnávať tú najlacnejšiu nekvalifikovanú silu z Ukrajiny, či Rumunska, kvalitu a odrodu vie ťažko garantovať.
Že najviac zarobí predajca, ktorý to len balí a posiela? Aj on má svoje problémy. U nás musí posielať veľa vecí dvakrát, pretože ľudia radi reklamujú aj to čo je v poriadku. Tiež máílokto si prizná že smrť rastlinky je jeho vina a nie dodavateľa. To že niekedy proste rastlinka zahynie a vinu nemusí niesť nikto tak to už chce naozaj iných zákazníkov. Tak vlastne musí predajca zdvojnásobiť konečnú cenu, pretože balík oveľa častejšie posiela dvojmo...
Sú takí zákazníci, čo sa s tým netaja a naopak sa chvália, že ako za jednu cenu dostanú všetko dvakrát a s trochou plechu na tvári ešte aj požiadajú vrátenie peňazí, či do tretice...
To je len zopár faktov povedaných natvrdo. Nehrajme sa na neviniatka. Klamú všetci... Akurát sám pred sebou si to nikto neprizná...
Naposledy upravil wabi : 12.05.14 at 09:29
3 0
truch truch

truch je offline (nepripojený) truch

Juraj Bindzár Pozri príspevok
Toto mi poslali zo stárkl asimina triloba je skoro celá suchá a tá druhá rastlina je chorá veď to vidí každý . pred týždňom som to reklamoval a som zvedavý že čo sa stane. Budem vás tu informovať
Či je to Starkl, alebo iný internetový predajca, fungujú rovnako. Objednané rastliny málo kedy prídu v dobrom stave, na obrázky z katalógu sa ani nepodobajú. Ja som už prestala objednávať, radšej si kúpim to, čo vidím. Reklamácie vybavili k mojej spokojnosti, ale veľa ľudí sa neozve a doručený nekvalitný tovar nereklamuje. S tým tieto internetové obchody počítajú a oplatí sa im predávať často aj nekvalitné rastliny.
Držím palce, aby ti vrátili peniaze
2 0
pmajap pmajap

pmajap je offline (nepripojený) pmajap

BXLmiami Pozri príspevok
Krásne.Ako často polievaš?
Bolo suché leto, tak raz za týždeň, aj tieto sú z toho balíka
P6170095.jpg  
2 0
nefertiti7 nefertiti7

nefertiti7 je offline (nepripojený) nefertiti7

som záhr.architektka a milujem zeleň a všetko s ňou spojené ...viac
Keďže pri stĺpovitých formách ovocných druhov je dominantný len terminál, dreviny nemajú nejaké vysoké nároky na rez. Upravujete len výšku. Tú je možné redukovať zakrátením terminálu a v mieste rezu môžu narásť 2 – 3 nové terminály, ale stĺpovitý rast zostáva zachovaný.
2 0
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

DanielaSL Pozri príspevok
Zase som neodolala..a objednala kvety, stromy...bylinky..Nemám až nejaké veľmi zlé skúsenosti...Ale dnes mi prišiel mail, že mi poslali tovar. Problém je však, že naša záhrada je ešte pod snehom, zem studená. Viete poradiť čo robiť s tým?
Daj to do chladu - do pivnice. Tam to vydrží
2 0
peterslovak peterslovak

peterslovak je offline (nepripojený) peterslovak

Ja som u Starkla objednal pred 5 rokmi žltú magnóliu, prišla malá rastlinka, tak som niekoľko rokov vytrvalo čakal, kedy zakvitne. Stalo sa tak túto jar, na moje sklamanie má však kvety ružové, aké mám doma už 2 stromy. Tak som to túto jar skúsil reklamovať a prišla takáto odpoveď:
Vážený zákazník,
pokiaľ prišlo k dodávke nevyhovujúceho (zameneneho) rastlinného materiálu, príp. by sa niektorá z rastlín po výsadbe neujala, reklamujte prosím s priloženou kópiou faktúry, s presným vyznačením množstva a druhu reklamovaného rastlinného materiálu. (Postup je uvedený na zadnej strane faktúry).
Reklamáciu na neujatie rastlín si treba uplatniť maximálne do 6 mesiacov od prevzatia zásielky, reklamacie na zamenu tovaru si treba uplatnit ihned pri zisteni nedostatku.
S pozdravom FY Starkl
Po 5 rokoch skutočne netuším, kde som dal faktúru, musím byť teda spokojný, že mám ďalšiu ružovú magnóliu. Podobne to dopadlo i s objednanými poniklecmi - mali mať tmavočervené kvety, no zakvitli na fialovo, úplne rovnako ako stovky poniklecov, ktoré u nás rastú na lúkach pod lesom. Pripájam sa k tým čo píšu, že od Starkla už nikdy viac.
2 0
ondrejvla ondrejvla

ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac
Lion Topoľčany
Ak môžem odporučiť....nič nekupovať, skutočne nechcem robiť antireklamu,
ale veľa mojich známych sa popálilo, pokiaľ sa jedná o semienka, tie si človek
kúpi aj v normálnom obchode, a pokiaľ sa jedná o predpestované sadenice,
myslím si, sú príliš krehké na to, aby prežili transport Slov.poštou. Muselo by
sa fakt jednať o nejakú špeciálnu odrodu, aby som si niečo objednala, ale len
preto, že inde nikde by som ju nezohnala, iba u Starkla...Ale fotky v katalógoch majú fakt bombové ! Aj sa som zvedavá na ďalšie názory.
No tak toto je určite antireklama, ja mám od Starkl-a rôzne výpestky, kvety, prišli mi poštou a nič sa nepoškodilo, už 12 rokov mám mini kiwi Picolo, ktoré mi každý rok rodí a je z neho veľmi dobrý džem, každý rok máme asi 1 vedro plodov, taktiež ťahavé ruže prežili aj vlaňajšie silné mrazy a snehy, naopak stromkové ruže z Baumax-u, ktoré sú cenovo drahšie ako tie od Starkl-a mi nielen vymrzli, ale aj viac sadeníc sa mi neprijalo. Nie je mi osobne blízka ani jedna zo spomínaných firiem, ani nikoho zainteresovaného odtiaľ nepoznám, ale takúto reklamu si nezaslúžia. I keď je pravdou, že sú cenovo náročnejší.
1 0
paloo paloo

paloo je offline (nepripojený) paloo

Znova platí,že kým sa človek nepopáli neverí,že to páli...
1 0
pmajap pmajap

pmajap je offline (nepripojený) pmajap

Vlani som objednala ľalie zmes farieb dve sady po 10 ks a tešila som sa na farby, boli všetky biele iba bodočky majú v lupeňoch farebné, ale odpúšťam im sú krásne veľkokveté.
Naposledy upravil pmajap : 21.01.12 at 13:26
P7200080.jpg  
1 0
pmajap pmajap

pmajap je offline (nepripojený) pmajap

Neboj sa, ale vyber si odolnejšiu odrodu, táto je preverená. Po májových mrazoch
(-7 C) mala plody ostatné stromy nie, rodí hojne každý rok. Aj u nás sú všetci presvedčení, že nektarinky sa tu pestovať nedajú a dajú.
P6150057.jpg  
1 0
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

Valčake Pozri príspevok
http://www.rastlinky.sk/catalog/prod...2/category/89/

...potrebujem Akébiu...neviete o lacnejšej? ...veď mi ho treba aspoň ..4-5 kríčkov

sorry ak som
Myslím si, že toľko zatracovaný Starkl má najlepšie ceny:
http://www.starkl.sk/view/p-1252/Det...id38971_070535
1 0
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

...Ja si ruže, ..skoro všetky som vypestovala spod fľaše. Mám jednu dobrú adresu medzi mailmi, ak nájdem, tak ti to pošlem..
1 0
Erzebeth Erzebeth

Erzebeth je offline (nepripojený) Erzebeth

Nemám, ale idem objednať, tento rok je väčší sortiment. Objednávam od Starkla. Mám dobrú skúsenosť, iba raz sa mi neprijal stromček a vrátili peniaze. Z tých jabloní máme zaštepené a prijaté a rodia aj tie.
1 0
Erzebeth Erzebeth

Erzebeth je offline (nepripojený) Erzebeth

Máme jablone stlpovité a majú takú chuť, aká je odroda. Nemôžem sa sťažovať, sú dobré. Máme rôzne jablone, aj stredokmenné s normálnou korunkou a tieto stlpovité nie sú horšie. Ošetrujeme ich tak isto, ako stromy s korunou, iba strih je iný.
1 0
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

DanielaSL Pozri príspevok
Ďakujem..dnes to prišlo..no zaskočili nás veľmi....
Danielka, hlásia oteplenie, mrazy by už nemali byť.
1 0
Cerrick Cerrick

Cerrick je offline (nepripojený) Cerrick

tak drzim palce nech robia radost,ja uz od tohto predajcu nenakupujem,obrazky v katalogu maju sice nadherne,ale u mna sa rastlinkam od nich nedarilo.Nevylucujem,ze to mohlo byt sposobene mojim pestovanim
1 0
DanielaSL DanielaSL

DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

Mama troch dospelých detí
Asi ani ja už nebudem....ale toto som si povedala aj vlani a vždy ma katalóg naláka....Zdenka teplo hlásia..len kým sa náš sneh všetok roztopí, zem trochu zohreje a obschne...to ešte potrvá. Dnes tu leje...
1 0
pmajap pmajap

pmajap je offline (nepripojený) pmajap

Dám pokoj už je to podstatne lepšie, selektujú, ale aj ceny sú vyššie. Už mám plnú záhradu, miesto len pre tomely.
1 0
J500j J500j

J500j je offline (nepripojený) J500j

Či STARKL či SIEBER, všetko len tkzv. photoshopoví odborníci.
1 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať