Zavrieť

Porady

Usporiadat
nela88 nela88

nela88 je offline (nepripojený) nela88

mám plynovú varnú dosku a za ňou na stene dosku takú istú ako pracovnú, len tenšiu a úplne v pohode, nič sa neprehrieva.
0 0
Nachtigal Nachtigal

Nachtigal je offline (nepripojený) Nachtigal

osôbka so zmyslom pre humor
ahoj, môžeš poslať foto? Vieš, ja nie som odborník, nehovorím, že to tak musí byť, to je moja skúsenosť! Kuchyňu mi robili v kuchynskom štúdiu na objednávku a vtedy som sa dozvedela, že z bezpečnostných dôvodov sa nesmie takáto doska dať za plynovú varnú dosku. Bolo to pre mňa sklamanie. Ale naozaj tam mám priestor od steny iba pár centimetrov od najväčšieho horáka, ktorý je vzadu. A teraz si tam predstav veľký hrniec alebo panvicu.
DSC02312.jpg  
0 0
nela88 nela88

nela88 je offline (nepripojený) nela88

najväčší horák mám vpredu a horáky od dosky sú vzdialené 15cm. Samotná platňa dáke 4cm, tá sa dáva presne do stredu pracovnej dosky.
0 0
Nachtigal Nachtigal

Nachtigal je offline (nepripojený) Nachtigal

osôbka so zmyslom pre humor
nela88 Pozri príspevok
najväčší horák mám vpredu a horáky od dosky sú vzdialené 15cm. Samotná platňa dáke 4cm, tá sa dáva presne do stredu pracovnej dosky.
ahoj nela88, tú vzdialenosť mám aj ja, varná doska je v strede pracovnej, len keď mám na zadnom veľkom horáku veľký hrniec, to rozpätie plynu veľkého horáka po dne hrnca je väčšie. Takže poučenie pre ostatných - treba pozerať aj na takéto maličkosti a treba si všetko dobre premyslieť. Možno týmto niekomu pomôžeme.
0 0
avonka1 avonka1

avonka1 je offline (nepripojený) avonka1

Dnes sú už v ponuke aj pracovné dosky širšie ako klasických 60 cm. Aj to by bola možnosť, ako uchrániť zástenu od ohoretia.
0 0
dodo g dodo g

dodo g je offline (nepripojený) dodo g