Ahojte, všetci!
Dávnejšie som nebola na stránke, tak prepáčte, že som nezareagovala skôr. Je mi jasné, že okrem kordule a Gabiky nemáte informácie o spoločnosti *******. A je tu toľko skreslených informácií, že naozaj neviem, na ktorú mám najskôr odpovedať. Na začiatok možno toľko, že s touto spoločnosťou spolupracujem od roku 2003, prešla som s ňou všetky "detské choroby" a mám o jej činnosti presné informácie.
Cokolvek co obsahuje platene skolenia, resp vstupne clenske, alebo dozvedanie sa informacii az na stretnuti a nikdy nie pri nom, nic nehovoriace webove stranky ... smrdi.
Pokial mam system, ktory je uspesny, rozpisujem ho dopodrobna, inzerujem v televizii aj radiu, a neucim o nom na tajnych seansach.
Holt, mne to smrdi.
Informácie o fungovaní systému sú verejné, nie tajné. Každý, kto má záujem môže navštíviť infovečery, ktoré sa robia v rôznych mestách (kedy a kde je infovečer sa každý môže dozvedieť na stránke spoločnosti v sekcii "Podujatia" a tieto informácie sú zdarma, verejne prístupné, /dokonca tam dostanete i občerstvenie zdarma/. Registrácia je bezplatná, webové stránky majú vysokú úroveň s množstvom informácií, nič nie je tajné.
Čo sa týka verejnej reklamy, aj na tej sa už pracuje, medzinárodná reklamná kampaň "vypukne" už v tomto roku. Doteraz sa systém budoval, aby mal čo ponúknuť svojim klientom, teraz začneme s masívnejšou reklamou, /už to tu niekde bolo spomenuté/.
Neviem, kto tu písal, že pre 1% obratu, ktoré dostáva spoločnosť, nikto robiť nebude. Uvedomujete si, že spoločnosť nič nepredáva, ale u partnerov spoločnosti si každý môže kúpiť všetko, čo potrebuje? A ročný obrat spoločnosti je viac ako 100 miliónov euro? Koľko je z toho 1%? A to je iba začiatok. Zatiaľ je spoločnosť aktívna v 9 štátoch Európy, do konca roku 2012 bude aktívna v 28 štátoch Európy. Aký to bude obrat? Nechceli by ste to 1%?
A to sa ešte stále používajú hlavne poukážky. Čo bude, keď nebudeme musieť objednávať poukážky a všade budeme používať jednu kartu výhod? Jednu, u všetkých obchodníkov a vo všetkých aktívnych štátoch? Karta nie je platobná, je evidenčná, zaplatíte tak, ako ste zvyknutí, iba si svoj nákup zaevidujete a získate peniaze naspäť z každého vášho nákupu. Poznáte lepší vernostný systém? A mnohí ste obchodníci. Potrebujete obraty, nových klientov a hlavne verných stálych klientov? Ste za to ochotní dať časť zo svojich rabatov /sprostredkovateľskú províziu/? Je to niečo neobvyklé, alebo je to bežná prax? A tieto percentá spoločnosť prerozdeľuje svojim zákazníkom. Nezarábate na Vašich známych, naučíte ich, ako oni môžu mať svoje výhody.
Neviem, či ste to niekto dočítal do konca, asi som sa veľmi rozpísala, ale vysvetliť celú filozofiu spoločnosti sa naozaj nedá pri jednom stretnutí.
Mne osobne sa už vrátili peniaze z mojich nákupov, ktoré som od roku 2003 urobila u obchodných partnerov spoločnosti a mňa už nikto nepresvedčí, že okamžitá zľava, ktorú si dojednám u obchodníkov sama, bude vyššia ako suma, ktorá sa mi vráti, keď nakúpim u partnerov tejto spoločnosti.
Ak máte ešte niekto konkrétne otázky, môžete sa pýtať, prípadne mi môžete napísať i na môj mail. Rada sa s Vami podelím o svoje skúsenosti.
A po mojich skúsenostiach mi "holt, nič nesmrdí". Všetko je úplne jasné, prehľadné.