Zavrieť

Porady

l.y.o.n.e.s.s

Mate niekto skusenosti s tymto businessom, niekedy tu bola zrusena tato tema, preto prosim len informacie ludi, ktori si to vyskusali, pocul som o tom dost aj ja, ale chcem informacie od ludi ktori s tym mali tu cest. Kedze som trochu obchodnik, viem, co mam z toho ja, ale chcem vediet, co ma z toho tato firma - preco to robia a ci to ma dlhodoby zmysel. To, ze mi niekto povie, ze len 1% nie je pre mna odpoved - neverim tomu ani podobnym vymyslom. Ziadny obchodnik pre percento nepohne prstom
VOpred dakujem za info a ze tato tema nepadne zasahom admina do zabudnutia, pretoze je urcite vela ludi co chcu objektivne vediet ci ma zmysel zacat to riesit.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

veľmi veľa informácií máš na stránke www.*******.sk. Momentálne nemám taký časový priestor, aby som to sem všetko prepisovala. Všetky bežné informácie, ktoré spoločnosti zverejňujú, sa dajú nájsť na internete.
0 0
Sasha777 Sasha777

Sasha777 je offline (nepripojený) Sasha777

Pozrite sa lidicky, ja som robil tri roky herbalife v polsku, usana v amerike - distribucia nutricie, robil som amway a aj podnikal mimo MLM a ked som objavil L.Y.O.N.E.S.S tak sa mi celkom zapacil. preco? ad primum: tyka sa - hlavny tok prostriedkov plynie z kazdodennej nutnosti - nakupovat potraviny a spotrebny tovar. po case kazdy rozumne rozmyslajuci clovek zmeni svoje nakupne navyky ak bude motivovany piatimi ci siedmimy ci troma percentami - vsak su to prachy zadara a nikto vam ich neda, len L.Y.O.N.E.S.S Tie ovecky ktore tu jeden typek spomyna - prosim ta. L.Y.O.N.E.S.Sje realizacia myslienky socialneho zlucenia a tym padom vytvorenia nakupnej sily - marketingoveho tlaku na retazce a jednotlivych obchodnikov. oni dostanu stabilnejsiu a vernejsiu skupinu klientely - a my - ovecky - ziskame zlavu , prachy zadara. registracia je zadara, od momentu 0 mozem sice cez poukazky , ale nakupovat a setrit a ak odporucim dalej tak aj potencialne zarabat. jednoducho si tvorim z penazi ktore by som utratil aktiva, kto to dnes pre vas urobi - neoveckovci :-) ukazte mi banku, ktora mi da taketo ziskovofinancne podmienky, a ja do nej pojdem. ok ak mate niekto zaujem o info o L.Y.O.N.E.S.S[/B]tak sa ozvyte. alechandros-at-gmail-bodka-com
0 0
Sasha777 Sasha777

Sasha777 je offline (nepripojený) Sasha777

Pozrite sa lidicky, ja som robil tri roky herbalife v polsku, usana v amerike - distribucia nutricie, robil som amway a aj podnikal mimo MLM a ked som objavil L.Y.O.N.E.S.S.tak sa mi celkom zapacil. preco? ad primum: tyka sa - hlavny tok prostriedkov plynie z kazdodennej nutnosti - nakupovat potraviny a spotrebny tovar. po case kazdy rozumne rozmyslajuci clovek zmeni svoje nakupne navyky ak bude motivovany piatimi ci siedmimy ci troma percentami - vsak su to prachy zadara a nikto vam ich neda, len L.Y.O.N.E.S.S Tie ovecky ktore tu jeden typek spomyna - prosim ta. L.Y.O.N.E.S.S je realizacia myslienky socialneho zlucenia a tym padom vytvorenia nakupnej sily - marketingoveho tlaku na retazce a jednotlivych obchodnikov. oni dostanu stabilnejsiu a vernejsiu skupinu klientely - a my - ovecky - ziskame zlavu , prachy zadara. registracia je zadara, od momentu 0 mozem sice cez poukazky , ale nakupovat a setrit a ak odporucim dalej tak aj potencialne zarabat. jednoducho si tvorim z penazi ktore by som utratil aktiva, kto to dnes pre vas urobi - neoveckovci :-) ukazte mi banku, ktora mi da taketo ziskovofinancne podmienky, a ja do nej pojdem. ok ak mate niekto zaujem o info o L.Y.O.N.E.S.S tak sa ozvyte. alechandros-at-gmail-.-com
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

Sasha777 Pozri príspevok
Pozrite sa lidicky, ja som robil tri roky herbalife v polsku, usana v amerike - distribucia nutricie, robil som amway a aj podnikal mimo MLM a ked som objavil L.Y.O.N.E.S.S.tak sa mi celkom zapacil. preco? ad primum: tyka sa - hlavny tok prostriedkov plynie z kazdodennej nutnosti - nakupovat potraviny a spotrebny tovar. po case kazdy rozumne rozmyslajuci clovek zmeni svoje nakupne navyky ak bude motivovany piatimi ci siedmimy ci troma percentami - vsak su to prachy zadara a nikto vam ich neda, len L.Y.O.N.E.S.S Tie ovecky ktore tu jeden typek spomyna - prosim ta. L.Y.O.N.E.S.S je realizacia myslienky socialneho zlucenia a tym padom vytvorenia nakupnej sily - marketingoveho tlaku na retazce a jednotlivych obchodnikov. oni dostanu stabilnejsiu a vernejsiu skupinu klientely - a my - ovecky - ziskame zlavu , prachy zadara. registracia je zadara, od momentu 0 mozem sice cez poukazky , ale nakupovat a setrit a ak odporucim dalej tak aj potencialne zarabat. jednoducho si tvorim z penazi ktore by som utratil aktiva, kto to dnes pre vas urobi - neoveckovci :-) ukazte mi banku, ktora mi da taketo ziskovofinancne podmienky, a ja do nej pojdem. ok ak mate niekto zaujem o info o L.Y.O.N.E.S.S tak sa ozvyte. alechandros-at-gmail-.-com
oluska_1 Pozri príspevok
Súhlasím s predchádzajúcim príspevkom. Ja som to tu asi opísala veľmi zložito, ale tiež viem poskytnúť informácie, ak mi pošlete súkromnú správu.
Podľa mňa práve takýto prístup vytvára ten negatívny postoj k systému MLM alebo k jej šíriteľom. Môže prísť hocijaký dobrý produkt, keď sa to chytí za zlý koniec, tak je odsúdený na taký úspech ako napr. Herbalife.

Veľká časť účastníkov týchto debát je majiteľom firmy alebo predajcom nejakého tovaru či služieb. Ponúkajú sa tu? Presviedčajú tu ostatných o svojich kvalitách? Väčšinou nie. Na to má každý svoje pole, kde môže zabojovať a urobiť niečo pre svoj biznis (pre získanie klientov). Každý biznis získava svojich zákazníkov určitým spôsobom. Takéto systémy podľa mňa fungujú dobre, keď ich ľudia sami od seba radi odporučia. Keď je niečo naozaj výhodné, tak ľudia radi povedia o tom svojim známym. Bohužiaľ si ale veľa ľudí nevhodným (dotieravým či agresívnym) prístupom pokazia aj vzťahy v rodine či v kruhu kamarátov.

Často tu môžeme vidieť, ako sa tu umelo zakladajú témy, len aby sa začala debata... a potom druhý či tretí príspevok je už o presviedčaní ostatných a už sa ponúkajú ochotníci, ktorí všetko vysvetlia... a pravdaže nezabudnú pricapiť svoj mail. Tento spôsob verbovania podľa mňa dehonestuje ostatných, ktorí to robia serióznejšie. Vďaka takýmto chytrákom sa ľudia stavajú k celému MLM systému negatívne. Aj keď verím tomu, že v niektorých prípadoch to funguje... počul som už o žralokoch čo išli hlava nehlava... ale podľa mňa taký úspech nemôže hriať tak, ako poctivo vypracovaný a naozaj zaslúžený... aj keby bol po fin. stránke oveľa nižší.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Tento spôsob verbovania podľa mňa dehonestuje ostatných,
Ak to bolo myslené aj na moje príspevky, tak sme sa nepochopili. Vôbec nechcem nikoho "verbovať", ani navádzať na spoluprácu. Moja reakcia bola zameraná iba na to, aby som napísala i skúsenosti "z druhej strany" po tých negatívnych príspevkoch, ktoré jednoznačne hovorili o niečom, čo vôbec nepoznajú. Je veľa spokojných klientov tejto medzinárodnej spoločnosti a naozaj ma mrzí, že svoje stanovisko sem píšu ľudia, ktorí nemajú s touto spoločnosťou žiadne skúsenosti, alebo sa hneď k celej filozofii postavili odmietavo.
Veľká časť účastníkov týchto debát je majiteľom firmy alebo predajcom nejakého tovaru či služieb. Ponúkajú sa tu? Presviedčajú tu ostatných o svojich kvalitách?
Myslíš si, že keby o nich niekto písal nepravdy, polopravdy, niekedy dokonca nezmysly, že by sa neozvali?
ale tiež viem poskytnúť informácie, ak mi pošlete súkromnú správu
Tuto boli myslené informácie, ktoré môžu pomôcť napr. polke, ako sa "zbaviť nočnej mory", t.j. ako zrušiť posielanie mailových správ. V tejto spoločnosti naozaj nikto nič nemusí a viem, že je veľa ľudí, ktorí ju veľmi radi odporučia.
A ja naozaj, vôbec nemám záujem odporúčať spoluprácu takýmto spôsobom, mám svojich kontaktov, t.j. ľudí, ktorých poznám osobne, (a oni poznajú mňa), dosť. Chcela som len napísať aj pozitívne veci o spoločnosti, niečo na jej obhajobu, pokiaľ bude niekto z Vás oslovený, aby nemal pohľad iba z jednej strany.
Prepáčte, ak som sa tu niekoho dotkla, nebolo to mojim úmyslom.
Naposledy upravil oluska_1 : 27.06.08 at 20:26
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

oluska_1 Pozri príspevok
Ak to bolo myslené aj na moje príspevky, tak sme sa nepochopili. Vôbec nechcem nikoho "verbovať", ani navádzať na spoluprácu. Moja reakcia bola zameraná iba na to, aby som napísala i skúsenosti "z druhej strany" po tých negatívnych príspevkoch, ktoré jednoznačne hovorili o niečom, čo vôbec nepoznajú. Je veľa spokojných klientov tejto medzinárodnej spoločnosti a naozaj ma mrzí, že svoje stanovisko sem píšu ľudia, ktorí nemajú s touto spoločnosťou žiadne skúsenosti, alebo sa hneď k celej filozofii postavili odmietavo.

Myslíš si, že keby o nich niekto písal nepravdy, polopravdy, niekedy dokonca nezmysly, že by sa neozvali?

Tuto boli myslené informácie, ktoré môžu pomôcť napr. polke, ako sa "zbaviť nočnej mory", t.j. ako zrušiť posielanie mailových správ. V tejto spoločnosti naozaj nikto nič nemusí a viem, že je veľa ľudí, ktorí ju veľmi radi odporučia.
A ja naozaj, vôbec nemám záujem odporúčať spoluprácu takýmto spôsobom, mám svojich kontaktov, t.j. ľudí, ktorých poznám osobne, (a oni poznajú mňa), dosť. Chcela som len napísať aj pozitívne veci o spoločnosti, niečo na jej obhajobu, pokiaľ bude niekto z Vás oslovený, aby nemal pohľad iba z jednej strany.
Prepáčte, ak som sa tu niekoho dotkla, nebolo to mojim úmyslom.
Určite treba napísať aj pozitívne skúsenosti ak sú... ale ja som teraz písal hlavne o spôsoboch a nie o produtke. Aj na to sa hľadí

Keby tu písal niekto nepravdy na nejakého "člena", tak by sa pravdepodobne tiež ozvali a pokúsili by sa obhájiť. Len si myslím, že by na záver príspevku nepridávali formulku – keď chceš môžem ti poskytnúť ďaľšie informácie, napíš mi mail na... Vieš to potom zaváňa tým... umelým vytváraním debát (už ich tu bolo viac).

Je fajn, že si poradila Polke ako zrušiť zasielanie tých ponukových mailov... ale aj to svedčí o niečom, že jej ich nezrušili hneď ako ich o to požiadala.
0 0
skaspa skaspa

skaspa je offline (nepripojený) skaspa

mnoho ľudí odsudzuje MLM práve kvôli negatívnym skúsenostiam; stačí sa pozrieť na autoreklamu, cn system, g profit.... - všetko sú to resp. boli MLM, kde na to, aby si sa stal členom pýtali desaťtisícové vstupné poplatky; z týchto poplatkov boli "akože" financovaní členovia, keď našli ďalších členov; skutočný systém fungoval dovtedy, dokedy prichádzali noví členovia a platili vstupné poplatky; činnosť, ktorú mala spoločnosť vykonávať bola len zásterkou, aby chodili noví členovia a platili poplatky; zbohatol z toho niekto? jasné, ten čo bol úplne navrchu!

ja napíšem dôvod, prečo sa mi táto spoločnosť nepozdáva - napr. pri nákupe v hypernove sa kupujúcemu vráti nejaké percento z nákupu a niečo ide aj l.y.o.n.e.s.s.u. (hádam to nerobia zadarmo a niekde som čítal, že časť bonusu/zľavy, ktorý hypernova poskytne sa rozdelí medzi kupujúceho a l.y.o.n.e.s.s.). Ale prečo by to hypernova robila takto? pri tých jej obrovských obratoch prichádza o kopu peňazí. Nebolo by lepšie pre hypernovu spraviť vlastný vernostný systém a dávať zľavu len kupujúcemu a vynechať tak % resp. podiel idúci l.y.o.n.e.s.s.u.? Alebo čo tak pri vlastnom vernostnom systéme dať celú zľavu kupujúcemu a vynechať tak l.y.o.n.e.s.s.? Veď je to nejaká tretia strana, ktorej sú tieto % resp. zľavy vyplácané úplne zbytočne a poskytnutím vyššej zľavy priamo zákazníkovi získajú zákazníkov ešte viac. Alebo že by mala hypernova nekompetentné vedenie? Navyše, dnes som bol v hypernove a nikde som nevidel nijakú nálepku alebo označenie, že by prijímali karty/poukážky l.y.o.n.e.s.s.u.
Preto mi tam niečo nesedí, určite bude l.y.o.n.e.s.s. pýtať nejaké peniaze aj od členov (či už vo forme poplatkov, seminárov, alebo kupovania si nejakých "pozícií" či čoho)
Naposledy upravil skaspa : 28.06.08 at 10:10
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Pokúsim sa dať odpovede na niektoré otázky
napr. pri nákupe v hypernove sa kupujúcemu vráti nejaké percento z nákupu a niečo ide aj l.y.o.n.e.s.s.u. (hádam to nerobia zadarmo a niekde som čítal, že časť bonusu/zľavy, ktorý hypernova poskytne sa rozdelí medzi kupujúceho a l.y.o.n.e.s.s.). Ale prečo by to hypernova robila takto? pri tých jej obrovských obratoch prichádza o kopu peňazí.
Neviem, čo by bolo lepšie pre hypernovu, ale hypernova nám dáva iba bežný množstevný rabat. A asi to má pre ňu význam, keď to robí. V Hypernove nenakupujeme poukážkami l.y.o.n.e.s.s., ale poukážkami Hypernovy. Spoločnosť nakúpi naraz veľké množstvo poukážok, Hypernova má okamžite peniaze, s ktorými môže disponovať, my dostaneme množstevný rabat a poukážky si naši klienti objednávajú v takých množstvách, v akých momentálne potrebujú. A rabat im spoločnosť tiež prerozdelí. Keď niekto nakupuje sám, aj keď minie väčšiu sumu, s určitosťou nedostane nijaké zvláštne rabaty. Keď však spoločne nakupuje skupina takmer 40 tisíc klientov, ktorej počet zo dňa na deň narastá, potom je už aj pre takého veľkého obchodníka ako je Hypernova, zaujímavým zákazníkom.
Navyše, dnes som bol v hypernove a nikde som nevidel nijakú nálepku alebo označenie, že by prijímali karty/poukážky l.y.o.n.e.s.s.u.
Na základe toho, čo som napísala vyššie, ani Ty, ani nikto iný nenájde, že by Hypernova prijímala poukážky l.y.o.n.e.s.s. Dokonca ani pokladníčky väčšinou nevedia, že sú našimi partnermi. Oni jednoducho prijímajú ich vlastné platidlo, poukážky Hypernovy. Takéto zmluvy sa nerobia pri káve na jedno posedenie, ani s jednotlivými Hypernovami. Zmluva bola robená po dlhých rokovaniach medzi vedeniami jednotlivých spoločností a verte mi, že ani Hypernova, ani iné veľké nadnárodné spoločnosti, ktoré sú našimi partnermi, či už u nás alebo v iných krajinách, by určite nepodpísali zmluvy, ktoré by pre nich neboli výhodné.
Preto mi tam niečo nesedí, určite bude l.y.o.n.e.s.s. pýtať nejaké peniaze aj od členov (či už vo forme poplatkov, seminárov, alebo kupovania si nejakých "pozícií" či čoho)
Naozaj od nikoho nepýtame žiadne poplatky. "Pozície", či čo, vznikajú zo zvyškových rabatov od obchodníkov. Sú to peniaze, ktoré by neprišli, keby sa nenakupovalo u partnerov l.y.o.n.e.s.s. A pozície pracujú v špeciálnom zúčtovacom systéme, ktorý tu vysvetľovať nebudem. Za semináre sa platí všade, pokiaľ viem, aj za účtovnícke. To nie je nič neobvyklé, ale v momente, keď sa to týka tejto spoločnosti, okamžite vidíte na tom niečo, čo vám nesedí. Nechápem prečo.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Ešte som zabudla reagovať na predchádzajúci príspevok
ale aj to svedčí o niečom, že jej ich nezrušili hneď ako ich o to požiadala.
Nechcem obhajovať naše dievčence, ale každý člen spoločnosti má svoje prístupové práva na svoju stránku a údaj o mailovej adrese si každý môže kedykoľvek upraviť sám. Neviem, akým spôsobom polka žiadala o zrušenie a ako na to reagovali pracovníčky, takže tu nechcem robiť sudcu. Dúfam, polka, že už Ťa maily v nočnú hodinu nebudia.

Vieš to potom zaváňa tým... umelým vytváraním debát
Tak s umelým vytváraním debát naozaj nemám nič spoločné. Túto tému som našla úplne náhodou cez google, keď som hľadala niečo iné a keďže som aj členkou porady a aj spolupracovníčkou l.y.o.n.e.s.s., mrzelo ma, že tu sú prezentované iba negatívne skúsenosti, tak sa snažím trochu "pootočiť" uhol pohľadu a niektoré informácie "uviesť na pravú mieru".
0 0
polka polka

polka je offline (nepripojený) polka

oluska_1 Pozri príspevok
Ešte som zabudla reagovať na predchádzajúci príspevok

Nechcem obhajovať naše dievčence, ale každý člen spoločnosti má svoje prístupové práva na svoju stránku a údaj o mailovej adrese si každý môže kedykoľvek upraviť sám. Neviem, akým spôsobom polka žiadala o zrušenie a ako na to reagovali pracovníčky, takže tu nechcem robiť sudcu. Dúfam, polka, že už Ťa maily v nočnú hodinu nebudia.


Tak s umelým vytváraním debát naozaj nemám nič spoločné. Túto tému som našla úplne náhodou cez google, keď som hľadala niečo iné a keďže som aj členkou porady a aj spolupracovníčkou l.y.o.n.e.s.s., mrzelo ma, že tu sú prezentované iba negatívne skúsenosti, tak sa snažím trochu "pootočiť" uhol pohľadu a niektoré informácie "uviesť na pravú mieru".
Žiadala som o zrušenie prostreníctvom mailu. Ja nemám žiadne prístupové práva na nejakú svoju stránku. Nemám ani žiadne prístupové heslá ani nič podobné, možno som aj dakedy dačo také dostala, ale nakoľko som sa rozhodla hneď v začiatkoch, že do toho nakoniec nejdem, tak som to jednoducho asi zahodila. Posledný mail od l.y.o.n.e.s.s som však nedostala v noci, ale predsa len dostala. Neviem, ako to môžem zrušiť, jednoducho ma to obťažuje. Keď vidím mail od l.y.o.n.e.s.s., ani to neotváram, hneď to odstraňujem.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Ahoj, polka!
Zmenila si odvtedy číslo mobilu alebo máš stále to isté? A nepamätáš si ani Tvoje ID číslo? Ak nevieš ID, potom Ti asi naozaj budem vedieť pomôcť iba tak, že mi pošleš Tvoje údaje na súkromnú adresu a zariadim zrušenie posielania správ.
Neviem, či si do mailu uviedla aj ID alebo nejaké osobné údaje, podľa ktorých by Ťa naše pracovníčky mohli identifikovať. Mailová adresa nepatrí medzi jednoznačné identifikačné údaje, možno preto Ti nevedeli vyhovieť.
Naposledy upravil oluska_1 : 30.06.08 at 11:28
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

oluska_1 Pozri príspevok
Ahoj, polka!
Zmenila si odvtedy číslo mobilu alebo máš stále to isté? A nepamätáš si ani Tvoje ID číslo? Ak nevieš ID, potom Ti asi naozaj budem vedieť pomôcť iba tak, že mi pošleš Tvoje údaje na súkromnú adresu a zariadim zrušenie posielania správ.
Neviem, či si do mailu uviedla aj ID alebo nejaké osobné údaje, podľa ktorých by Ťa naše pracovníčky mohli identifikovať. Mailová adresa nepatrí medzi jednoznačné identifikačné údaje, možno preto Ti nevedeli vyhovieť.
Ak by išlo o nejaké zaslanie hesla, tak by som to pochopil... ale tu ide iba o zrušenie zasielania reklamy. Nech by im ten mail napísal ktokoľvek, ak to je odoslané z tej mailovej schránky na ktorú boli doteraz odosielané, tak to musia akceptovať. Skôr si myslím, že sú to len výhovorky... veľa firiem je zameraných na predaj a na ostatné kašlú. Neuvedomujú si, že funguje aj negatívna reklama... ešte lepšie ako pozitívna.

Ako je to možné, že v prípade čítania tých reklám im tie identifikačné údaje stačili? Keď chcú v prípade zrušenia reklamy ďaľšie údaje, tak tie reklamy by mali byť tiež zaheslované a mali by sa dať čítať vždy až po jednoznačnej identifikácii... nie?

Aj mne posiela pár vytrvalcov svoje ponuky... hotely, predavači erot. pomôcok, lotérie atď. a neprestávajú s tým ani po mojich žiadostiach o zrušení... asi by som sa im mal tiež jednoznačne identifikovať
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

ale tu ide iba o zrušenie zasielania reklamy.
Naša spoločnosť nezasiela nikomu žiadnu reklamu. Tu ide o zrušenie zasielania firemného newsletra, ktorý dostávajú naši klienti. Každý klient registráciou má vytvorenú svoju stránku na našom webe, na ktorú dostane prístupové práva. Pri registrácii sa uvádza mailová adresa, ktorú si každý klient môže kedykoľvek na svojej stránke zmeniť, alebo zrušiť. Máme však aj takých klientov, ktorí nemajú svoju mailovú adresu, vtedy odporúčateľ pri registrácii uvádza svoj mail. Preto mailová adresa nepatrí k tým údajom, podľa ktorých by sa dalo jednoznačne identifikovať, o ktorého klienta ide.
Naozaj sa nejedná o žiadne reklamy, ale o interné údaje spoločnosti, t.j. naši noví obchodní partneri, podujatia, termíny jednotlivých stretnutí a pod. Informácie, ktoré našich aktívnych klientov zaujímajú. Ale každý má možnosť zrušiť zasielanie týchto informácií, keď ho obťažujú. Môže to však urobiť iba každý za seba, aby som ja napr., keď poznám niekoho mailovú adresu, nemohla vstupovať do jeho klientskej oblasti a zrušiť mu zasielanie firemných informácií, ktoré sú pre aktívnych členov obyčajne veľmi dôležité.Tam si každý musí všetko riadiť sám. A keď nechcem dostávať informácie, zmažem svoju mailovú adresu a viac mi nič nepríde. Ale prístup do chránenej klientskej oblasti na základe toho, že poznám niekoho mailovú adresu by asi nebol veľmi korektný. V tejto klientskej oblasti sú všetky údaje o klientovi, koľko kedy kde nakúpil, koľko mu prišlo rabatov, koľko má odmeny a pod. To sú údaje, ktoré sú prístupné iba samotnému klientovi na základe jeho prístupových údajov, ktoré každý klient dostane pri registrácii a pokiaľ ich stratil alebo vymazal, má možnosť ich určitým postupom získať znovu. Toto je, myslím si, štandardný postup takmer na všetkých internetových stránkach, vrátane porady, nie?
Naposledy upravil oluska_1 : 03.07.08 at 07:43
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

oluska_1 Pozri príspevok
Naša spoločnosť nezasiela nikomu žiadnu reklamu. Tu ide o zrušenie zasielania firemného newsletra, ktorý dostávajú naši klienti. Každý klient registráciou má vytvorenú svoju stránku na našom webe, na ktorú dostane prístupové práva. Pri registrácii sa uvádza mailová adresa, ktorú si každý klient môže kedykoľvek na svojej stránke zmeniť, alebo zrušiť. Máme však aj takých klientov, ktorí nemajú svoju mailovú adresu, vtedy odporúčateľ pri registrácii uvádza svoj mail. Preto mailová adresa nepatrí k tým údajom, podľa ktorých by sa dalo jednoznačne identifikovať, o ktorého klienta ide.
Naozaj sa nejedná o žiadne reklamy, ale o interné údaje spoločnosti, t.j. naši noví obchodní partneri, podujatia, termíny jednotlivých stretnutí a pod. Informácie, ktoré našich aktívnych klientov zaujímajú. Ale každý má možnosť zrušiť zasielanie týchto informácií, keď ho obťažujú. Môže to však urobiť iba každý za seba, aby som ja napr., keď poznám niekoho mailovú adresu, nemohla vstupovať do jeho klientskej oblasti a zrušiť mu zasielanie firemných informácií, ktoré sú pre aktívnych členov obyčajne veľmi dôležité.Tam si každý musí všetko riadiť sám. A keď nechcem dostávať informácie, zmažem svoju mailovú adresu a viac mi nič nepríde. Ale prístup do chránenej klientskej oblasti na základe toho, že poznám niekoho mailovú adresu by asi nebol veľmi korektný. V tejto klientskej oblasti sú všetky údaje o klientovi, koľko kedy kde nakúpil, koľko mu prišlo rabatov, koľko má odmeny a pod. To sú údaje, ktoré sú prístupné iba samotnému klientovi na základe jeho prístupových údajov, ktoré každý klient dostane pri registrácii a pokiaľ ich stratil alebo vymazal, má možnosť ich určitým postupom získať znovu. Toto je, myslím si, štandardný postup takmer na všetkých internetových stránkach, vrátane porady, nie?
A o čom som ja písal? Polka si chce predsa za seba zrušiť tie reklamy. Už som to písal, že keď im príde žiadosť o zrušenie zasielania reklám z tej adresy na akú ich posielajú, tak by to mala byť jednoznačná identifikácia. Veď každá mailová schránka má aj svoje prístupové heslo... a vie ho iba majiteľ tej schránky.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Ahoj, Bastian!

A o čom som ja písal? Polka si chce predsa za seba zrušiť tie reklamy. Už som to písal, že keď im príde žiadosť o zrušenie zasielania reklám z tej adresy na akú ich posielajú, tak by to mala byť jednoznačná identifikácia. Veď každá mailová schránka má aj svoje prístupové heslo... a vie ho iba majiteľ tej schránky.
My sa tu absolútne nerozumieme. Kto je majiteľ stránky (schránky)? Svoje prístupové heslo by mala vedieť polka. A keď ho nevie, a chce aby sa urobili zmeny v jej stálych údajoch (zrušenie mailovej adresy), musí uviesť nejaký jednoznačný identifikačný údaj, na základe ktorého sa dá predpokladať, že to naozaj žiada ona.
Veď každá mailová schránka má aj svoje prístupové heslo... a vie ho iba majiteľ tej schránky.
Podľa mňa majiteľom stránky je jednoznačne polka, ktorá má možnosť kedykoľvek zrušiť čokoľvek, čo môže rušiť majiteľ. Spoločnosť jej do jej údajov nesmie zasahovať. Aspoň seriózne spoločnosti Ti svojvoľne nemenia Tvoje údaje. Tak, ako mailová adresa je v týchto stálych údajoch uvedené napr. číslo účtu, kde odchádzajú majiteľovi stránky peniaze. Ak by tam mali prístup napr. pracovníčky spoločnosti, alebo ktokoľvek, kto pozná mailovú adresu uživateľa, mohlo by to narobiť poriadny zmätok, keby si tam mohol meniť údaje ktokoľvek. Jednoducho povedané: vo svojej chránenej oblasti si každý môže svoje údaje meniť iba sám, na základe svojich prístupových údajov. Svoje prístupové práva môže od spoločnosti znovu získať každý majiteľ stránky, ale musí sa identifikovať jednoznačne. U nás nejde o reklamy, u nás vo väčšine prípadov ide o peniaze klientov, ktorí našu ponuku využívajú. A pracovníčky spoločnosti tam majú možnosť vstúpiť iba na základe jednoznačných identifikačných údajov, medzi ktoré nepatrí mailová adresa. Dúfam, že som to teraz napísala už zrozumiteľne.
Ešte jedna poznámka: Jednu a tú istú mailovú adresu spravidla máva viacero klientov, takže sa nedá jednoznačne zistiť, ktorá adresa je taká, že patrí iba jednému klientovi.
Zasielanie správ sa robí automaticky cez server v Rakúsku, a ten berie údaje zo stálych údajov klientov, ktorých bolo včera na Slovensku už viac ako 39 tisíc.
My sa tu dohadujeme a polka to už má možno aj vyriešené. Polka, ozvi sa, či to už máš v poriadku. Včera chodil newsleter. Prišiel alebo nie? Naozaj, keď neviem nič iné, iba tvoj allias (polka), tak Ti neviem pomôcť, i keby som ako chcela.
Naposledy upravil oluska_1 : 03.07.08 at 08:10
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

oluska_1 Pozri príspevok
Ahoj, Bastian!


My sa tu absolútne nerozumieme. Kto je majiteľ stránky (schránky)? Svoje prístupové heslo by mala vedieť polka. A keď ho nevie, a chce aby sa urobili zmeny v jej stálych údajoch (zrušenie mailovej adresy), musí uviesť nejaký jednoznačný identifikačný údaj, na základe ktorého sa dá predpokladať, že to naozaj žiada ona.

Podľa mňa majiteľom stránky je jednoznačne polka, ktorá má možnosť kedykoľvek zrušiť čokoľvek, čo môže rušiť majiteľ. Spoločnosť jej do jej údajov nesmie zasahovať. Aspoň seriózne spoločnosti Ti svojvoľne nemenia Tvoje údaje. Tak, ako mailová adresa je v týchto stálych údajoch uvedené napr. číslo účtu, kde odchádzajú majiteľovi stránky peniaze. Ak by tam mali prístup napr. pracovníčky spoločnosti, alebo ktokoľvek, kto pozná mailovú adresu uživateľa, mohlo by to narobiť poriadny zmätok, keby si tam mohol meniť údaje ktokoľvek. Jednoducho povedané: vo svojej chránenej oblasti si každý môže svoje údaje meniť iba sám, na základe svojich prístupových údajov. Svoje prístupové práva môže od spoločnosti znovu získať každý majiteľ stránky, ale musí sa identifikovať jednoznačne. U nás nejde o reklamy, u nás vo väčšine prípadov ide o peniaze klientov, ktorí našu ponuku využívajú. A pracovníčky spoločnosti tam majú možnosť vstúpiť iba na základe jednoznačných identifikačných údajov, medzi ktoré nepatrí mailová adresa. Dúfam, že som to teraz napísala už zrozumiteľne.
Ešte jedna poznámka: Jednu a tú istú mailovú adresu spravidla máva viacero klientov, takže sa nedá jednoznačne zistiť, ktorá adresa je taká, že patrí iba jednému klientovi.
Zasielanie správ sa robí automaticky cez server v Rakúsku, a ten berie údaje zo stálych údajov klientov, ktorých bolo včera na Slovensku už viac ako 39 tisíc.
My sa tu dohadujeme a polka to už má možno aj vyriešené. Polka, ozvi sa, či to už máš v poriadku. Včera chodil newsleter. Prišiel alebo nie? Naozaj, keď neviem nič iné, iba tvoj allias (polka), tak Ti neviem pomôcť, i keby som ako chcela.
Ja som to pochopil tak, že jej posielajú tie info-maily do jej vlastnej osobnej mail. schránky (nie do firemnej) a ju to otravuje, keď jej príde v noci sms-ka oznamujúca nový mail v schránke.
Pravdaže by mala vedieť aj prístupové heslo na firemnú schránku kde si zadala svoj mail, ale viem ju pochopiť ak to zabudla, keďže ju vôbec nevyužíva... V takýchto prípadoch by podľa mňa mohli akceptovať aj žiadosť o zrušenie odoslanú z tej schránky na ktorú jej zasielajú tie reklamy či info.

Ešte k tej tvojej poznámke - neviem prečo má spravidla viacero členov jednu mailovú adresu (určite to nie je dobré), ale nič to na veci podľa mňa nemení... Ak majú uvedenú rovnakú mailovú adresu aj 10 členovia, keď im je zaslaná z toho mailu žiadosť o zrušenie zasielania pre niekoho otravných mailov, tak by to mali akceptovať. Majú meno aj mail - čo viac k tomu treba?
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Ja som to pochopil tak, že jej posielajú tie info-maily do jej vlastnej osobnej mail. schránky (nie do firemnej) a ju to otravuje, keď jej príde v noci sms-ka oznamujúca nový mail v schránke.
Dobre si to pochopil. Pri registrácii (dohode stáleho klienta) sa uvádza medzi povinnými údajmi osobná mailová adresa, ktorá je uložená v stálych údajoch klienta na jeho stránke, na ktorú má prístup iba klient na základe prístupových údajov, ktoré dostal pri registrácii. Tam si ju môže kedykoľvek zmeniť alebo vymazať. Pri registrácii je to povinný údaj, v stálych údajoch už je možné túto osobnú mailovú schránku zrušiť. Ak klient nemá mailovú adresu, odporúčateľ pri registrácii spravidla uvedie svoju mailovú adresu, a keď ju zabudne zrušiť, môže sa stať, že viacerí klienti majú uvedenú tú istú mailovú adresu.
Majú meno aj mail - čo viac k tomu treba?
Uviedla tu niekde polka, že napísala aj meno? Polka, ak to ešte nemáš zrušené, pošli mi z mailu, na ktorom chceš zrušiť zasielanie firemného spravodaja, súkromnú správu a aspoň meno a priezvisko, alebo číslo mobilu, ktoré tam máš evidované (možno si ho už dávno zrušila a nie je tajné), zariadim Ti zrušenie zasielania akýchkoľvek správ z našej spoločnosti. Ale neviem to spraviť iba na základe mailovej adresy.
0 0
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

oluska_1 Pozri príspevok
Dobre si to pochopil. Pri registrácii (dohode stáleho klienta) sa uvádza medzi povinnými údajmi osobná mailová adresa, ktorá je uložená v stálych údajoch klienta na jeho stránke, na ktorú má prístup iba klient na základe prístupových údajov, ktoré dostal pri registrácii. Tam si ju môže kedykoľvek zmeniť alebo vymazať. Pri registrácii je to povinný údaj, v stálych údajoch už je možné túto osobnú mailovú schránku zrušiť. Ak klient nemá mailovú adresu, odporúčateľ pri registrácii spravidla uvedie svoju mailovú adresu, a keď ju zabudne zrušiť, môže sa stať, že viacerí klienti majú uvedenú tú istú mailovú adresu.

Uviedla tu niekde polka, že napísala aj meno? Polka, ak to ešte nemáš zrušené, pošli mi z mailu, na ktorom chceš zrušiť zasielanie firemného spravodaja, súkromnú správu a aspoň meno a priezvisko, alebo číslo mobilu, ktoré tam máš evidované (možno si ho už dávno zrušila a nie je tajné), zariadim Ti zrušenie zasielania akýchkoľvek správ z našej spoločnosti. Ale neviem to spraviť iba na základe mailovej adresy.
Predpokladám že áno... min. sa podpísala.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Predpokladám že áno... min. sa podpísala.
My tu stále diskutujeme v teoretickej rovine a polka sa nám z diskusie stratila. Netvrdím, ani som nikdy netvrdila, že sa niekde nestala chyba. Ale ak polka naozaj má záujem o zrušenie zasielania mailov a nevie to urobiť sama na svojej stránke, nech pošle žiadosť o zrušenie zasielania mne ako súkromnú správu (prinajmenšom s podpisom) a ja, ako som sľúbila, dohliadnem na to, aby bolo zasielanie správ zrušené. O.K.?
0 0
jees3254 jees3254

jees3254 je offline (nepripojený) jees3254

Z toho co tu citam mi vychadaza jednoznance neochota spolocnosti l.y.o.n.e.s.s. zrusit zasielanie firemnych newsletrov polke na jej sukromny email, aj ked o to spolocnost poziadala. O serioznosti tejto spolocnosti to nieco napoveda.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať