Ahoj, Bastian!
A o čom som ja písal? Polka si chce predsa za seba zrušiť tie reklamy. Už som to písal, že keď im príde žiadosť o zrušenie zasielania reklám z tej adresy na akú ich posielajú, tak by to mala byť jednoznačná identifikácia.
Veď každá mailová schránka má aj svoje prístupové heslo... a vie ho iba majiteľ tej schránky.
My sa tu absolútne nerozumieme.
Kto je majiteľ stránky (schránky)? Svoje prístupové heslo by mala vedieť polka. A keď ho nevie, a chce aby sa urobili zmeny v jej stálych údajoch (zrušenie mailovej adresy), musí uviesť nejaký jednoznačný identifikačný údaj, na základe ktorého sa dá predpokladať, že to naozaj žiada ona.
Veď každá mailová schránka má aj svoje prístupové heslo
... a vie ho iba majiteľ tej schránky. Podľa mňa
majiteľom stránky je jednoznačne polka, ktorá má možnosť kedykoľvek zrušiť čokoľvek, čo môže rušiť majiteľ. Spoločnosť jej do jej údajov nesmie zasahovať. Aspoň seriózne spoločnosti Ti svojvoľne nemenia Tvoje údaje. Tak, ako mailová adresa je v týchto stálych údajoch uvedené napr. číslo účtu, kde odchádzajú majiteľovi stránky peniaze. Ak by tam mali prístup napr. pracovníčky spoločnosti, alebo ktokoľvek, kto pozná mailovú adresu uživateľa, mohlo by to narobiť poriadny zmätok, keby si tam mohol meniť údaje ktokoľvek. Jednoducho povedané:
vo svojej chránenej oblasti si každý môže svoje údaje meniť iba sám, na základe svojich prístupových údajov. Svoje prístupové práva môže od spoločnosti znovu získať každý majiteľ stránky, ale musí sa identifikovať jednoznačne. U nás nejde o reklamy, u nás vo väčšine prípadov ide o peniaze klientov, ktorí našu ponuku využívajú. A pracovníčky spoločnosti tam majú možnosť vstúpiť iba na základe jednoznačných identifikačných údajov, medzi ktoré nepatrí mailová adresa. Dúfam, že som to teraz napísala už zrozumiteľne.
Ešte jedna poznámka: Jednu a tú istú mailovú adresu spravidla máva viacero klientov, takže sa nedá jednoznačne zistiť, ktorá adresa je taká, že patrí iba jednému klientovi.
Zasielanie správ sa robí automaticky cez server v Rakúsku, a ten berie údaje zo stálych údajov klientov, ktorých bolo včera na Slovensku už viac ako 39 tisíc.
My sa tu dohadujeme a polka to už má možno aj vyriešené. Polka, ozvi sa, či to už máš v poriadku. Včera chodil newsleter. Prišiel alebo nie? Naozaj, keď neviem nič iné, iba tvoj allias (polka), tak Ti neviem pomôcť, i keby som ako chcela.