Ahojte!
Myslela som si, že už naozaj nebudem reagovať na informácie, ktoré nie sú podložené faktami. Ale nedá mi nepoložiť niekoľko otázok.
A jedna mne velmi blízka osoba z mojeho okolia si kúpila pozície.Ja viem teda dost a tiež viem ako čaká na peniažky a tie nechodia a nechodia.
Už to bolo viackrát povedané: je zaručené, že peniaze prídu, čo je ovplyvniteľné, je čas, za ktorý začnú peniaze chodiť. Moja otázka znie: Kedy si kúpila pozície? Čo urobila pre to, aby si urýchlila návrat peňazí? Poznáš nejaký systém, nejakú spoločnosť, ktorá je seriózna, že Ti veľmi rýchlo vypláca nejaké "zisky" za nič? Ak Tvojej známej nezáleží na čase, kedy jej začnú chodiť provízie zo spoločnosti, potom skutočne môže čakať a po čase jej peniaze prídu. Odhadnúť čas si netrúfam. Viem iba toľko, že ak chce provízie rýchlejšie, tak musí niečo pre to aj urobiť. Pečené holuby nikomu nepadajú samé od seba ....... Ono aj keď tie peniaze po dlhšom čase prídu, zase to nebude zadarmo. "Odpracujú" to tí klienti, medzi, ktorých sa Tvoja známa "zaplietla", a ktorých pozície sa umestnia aj za ňou. Jej zásluhou je to, že sa aspoň "zaplietla" medzi nich. A pozície z preddavkov si môže kedykoľvek doplatiť a zobrať si za ne tovar. Len treba ísť za iformáciami a "nevymýšľať si" svoje teórie.
.Je to neseriozná spoločnosť ktorá manipuluje s ľudmi,podsúva im na seminároch klamlivé a falošné argumenty a zavádza
Toto tvrdenie je na základe čoho? Nebál(a) by si sa takéto niečo tvrdiť i za cenu, že Ťa spoločnosť zažaluje za poškodzovanie dobrého mena? Aké máš konkrétne skúsenosti, na základe ktorých dokážeš šíriť takéto nehorázne klamstvá s takým bohorovným pokojom?
o serioznosti spoločnosti skôr hovoria spokojni zákazníci. z oboch strán - aj na trane obchodníkov, aj na strane zákazníkov.
S týmto súhlasím. Skúmala si, aký je pomer spokojných zákazníkov a spokojných obchodných partnerov v porovnaní s tými zopár so všetkým nespokojných klientov a prípadne ešte menej nespokojných obchodných partnerov, ktorí sú nespokojní iba preto, že niekde nastala chyba v komunikácii?
Orange napr. je tiež "apriori" neseriózna firma? Lebo ja poznám i zopár nespokojných klientov spoločnosti Orange.
To,že sa niečo také rozširuje...inak sa rozširuje pomerne slabo nato kolko jena trhu ,ešte neznamená,že jeto seriozna spoločnost.Jednak jeto pyramída,ktorá je závislá na nových ovečkách do košiara inak sa zrúti.Problem je v tom,že ked ta "lapaju pekne ti spievaju".Proste je to manipulácia ako hrom a pritom oni dobre vedia ,že to tak nieje.To je jasné ako facka pretože za ten čas vedia ,že s tým nakupovaním,presviedčaním,disciplínou ludí nakoupovat cez poukažky a dalšími vecami tak nieje.A inak žianda z tých spoločností ako tesco,nay a podobne nemá s lyon....som nič spoločné okrem toho ,že mu predáva svoje poukážky.To že sa špinavo v agrumentácii lyo......s týmito firami "prikrýva" je dalšia neserioznost najvačšieho rangu.
Toto tvrdenie je znovu a dookola to isté. Snaha o poškodenie dobrého mena spoločnosti, na základe nedostatku informácií.
12000 klientov zaregistrovaných v spoločnosti v Európe za týždeň, to je "pomerne" slabé rozširovanie? A to zatiaľ beží masmediálna reklama iba v jednom (prvom) štáte.
"Nové ovečky do košiara" nám iba urýchľujú zúčtovací systém, ale ten nie je závislý na nových členoch. V zúčtovacom systéme sa neevidujú nové "ovečky", ale pozície, čo sú rabaty z nákupov, takže ak "pyramída", tak rotujúca. Raz máš svoju pozíciu na začiatku, potom ďalšiu svoju pozíciu na konci, táto sa postupne znovu dostane na začiatok a tak ďalej. Pozície z nákupov sa neustále vytvárajú a napĺňajú zúčtovací systém, ktorého funkčnosť nie je závislá na počte zúčastnených klientov, vyšší počet klientov však tento systém urýchľuje. A v tomto nás podporuje masmediálna reklama. Momentálne v Rakúsku, neskôr postupne v 28 krajinách Európy.
Na základe čoho si dovolíš tvrdiť, že poznáš spôsob, akým spoločnosť nakupuje poukážky v jednotlivých sieťach. Máš k dispozícii zmluvy, ktoré sú navzájom podpísané?
Ja, na rozdiel od Teba, zase takéto Tvoje tvrdenia považujem za "neserióznosť najväčšieho rangu".