Zavrieť

Porady

podvod cez internet, ako sa to da riešiť?

pekný den, potrebovala by som pomoct poradiť pri mojom probleme. v skratke, cez bazar som chcela kupit mini notebook za cenu 110eur. pani somnou komunikovala v celku rýchlo, a že je to ochotna poslať už na druhý den. ale že je z čiech a že dobierka je v tom pripade velmi draha tak že aby to bolo fer tak že jej poslem polovičku sumy na ucet hned a potom po prebratí tovaru zaposlem druhu. zdalo s ami to fer, tak som poslala tu prvu polovicu. po 10 dnoch balik nechodil. ozvala som sa predavajucej no ta už nekomunikovala. ako to mam teraz riešiť? mam podať trestne oznamenie? budu daco konať aj ked to je len 55eur? je možne že ich dostanem späť? pomožte mi prosim
Usporiadat
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft



Co tím básnik chtěl říci?
0 0
lulu95 lulu95

lulu95 je offline (nepripojený) lulu95

Dobry den naletela som podvodu cez internet objednavala som si suciasku do auta pretoze cez internet vysla lacnejsie tak som zacala prehladavat bazary nasla som ju a tak som napisala predajcovy kt. mi povedal ze je v bezchybnom stave. Tak mi ju teda poslal. Ked som otvorila balik nevedela som ze ta suciastka je poskodena pokial som ju nezaniesla automechanikovy aby mi ju dal do auta tak mi povedal ze je chybna. Ked som volala dotycnemu tak mi povedal ze on ked ju odoslal bola bezchybna (nebola cisto nova ale pouzita) a ze to kludne moze aj on povedat keby si objednal ze je poskodena len aby ziskal peniaze. Ze nik nedokaze pokial to nieje nova vec ze som to mohla vymenit. Po jednej stranke ma aj pravdu nemam mu to ako dokazat. Na mojom mieste by som urobila to iste pretoze niekto by to mohol urovit naschval a ja by som musla vracat peniaze. A policia to riesi iba od nejkkej sumy ta moja bola 150 € co mam robit ?
0 0
anonym01 anonym01

anonym01 je offline (nepripojený) anonym01

Dobrý deň!

Pravdepodobne som taktiež naletel na podvod. Kupoval som si iPhone 4S v hodnote 180 € z Bánoviec nad Bebravou. Predávala ho pani Ivana Janíčková (mail: ivanajanickova@centrum.sk) s tým, že ho súrne potrebuje predať. Po otázke, aký je dôvod predaja bol uvedený finančný problém, a že potrebuje súrne peniaze, preto len odber buď osobne alebo poslaním časti peňazí vopred na účet a po odskúšaní telefónu zvyšok peňazí. Po dlhej a naozaj vyzeralo to aj korektnej konverzácii sme sa dohodli, že jej peniaze vložím na účet v Tatrabanke, pričom ona mi pošle telefón kuriérom. (Uviedla mi aj číslo účtu do VÚB banky). Banka mi vystavila výpis po vložení peňazí na účet. Telefón mi mal prísť v piatok, no neprišiel, a neprišiel ani v pondelok ani utorok. Pýtala som si číslo zásielky, no doteraz mi ho neposlala. Keď som jej telefonoval na číslo ktoré mi dala, to neexistovalo. No posielala mi aj sms z iného telefónneho čísla keď "vraj" odosielala tovar. Keď som volal na to číslo, tak mi dvihol nejaký pán..neskôr som si zistil, že jeho majiteľ je presne ten istý človek, ktorému som na účet posielal peniaze. Pri otázke, že chcem rozprávať s pani Janíčkovou mi odpovedal, že práve tam nie je, a že je v meste. Keď som sa tam snažil dovolať viackrát, už mi nedvíhal. Vtedy som si už bol na 95 % istý, že ide o podvod.
Posielal som jej už posledný mail s dôrazom, že žiadam vrátenie peňazí na účet. Má niekto podobné skúsenosti s týmto pánom (resp. pani)? Na vrátenie peňazí bude mať čas do štvrtku. U mňa ide o 100 €, no polícia sa týmto vraj bude zaoberať až pri sume 266 €. Trestné oznámenie však plánujem dať tak či tak.
Vopred ďakujem za všetky reakcie.
Naposledy upravil anonym01 : 01.04.14 at 11:50
0 0
marshmallow marshmallow

marshmallow je offline (nepripojený) marshmallow

dobry vecer, ja som minuly rok prisla o 150 eur. osoba s cislom uctu, ktore je tu uvedene pod menom kristina strokova.
0 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
tak tak ludia, nadalej posielajte a vkladajte na ucet zalohy za tovar a za postovne.

Kazdy kto tak po vsetkych tych relaciach v TV, clankoch v novinach a na internete urobi, si pravom zasluzi aby prisiel o svoje tazko zarobene peniaze.
4 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

ja sa vždy na tomto bavím...ludia plačú, že nemajú peniaze a pritom si vôbec nevážia!...a to nie som tá čo nenakupuje cez net, ale peniaze až pri prevzatí tovaru!...čo je tam také nenormálne v ponuke ked sa nato ulakomia......značkové handy a boty, kabelky a iné sa predsa dajú kúpiť v overených eschopoch....
1 0
Peggynka Peggynka

Peggynka je offline (nepripojený) Peggynka

mám svoj svet
marshmallow
dobry vecer, ja som minuly rok prisla o 150 eur. osoba s cislom uctu, ktore je tu uvedene pod menom kristina strokova.
Keby si si zadala meno na internet,našla by si toto:
http://www.porada.sk/t181818-p3-podv...da-riesit.html
A to je z r. 2011 ! Je to také ťažké?
Obchodných partnerov si overujem tu:
http://dlznik.zoznam.sk/
Aj tu:
http://foaf.sk/
Naposledy upravil Peggynka : 06.04.14 at 08:29 Dôvod: Doplnenie
1 0
anonym01 anonym01

anonym01 je offline (nepripojený) anonym01

takže prosím Vás...ak natrafíte na účet 2911652877/1100 alebo 3150730053/0200, prípadne Vám dá niekto telefónne číslo 0940334996 (meno by malo byť Lukáš Mellen), obíďťe to čo najďalej a HLAVNE !!! neposielajte peniaze vopred...ja som sa už poučil !
1 0
marshmallow marshmallow

marshmallow je offline (nepripojený) marshmallow

"Peggynka

Keby si si zadala meno na internet,našla by si toto:
podvod cez internet, ako sa to da riešiť?
A to je z r. 2011 ! Je to také ťažké?
Obchodných partnerov si overujem tu:
http://dlznik.zoznam.sk/
Aj tu:
http://foaf.sk/

Dakujem za radu, bohuzial o rok neskoro.
0 0
Peggynka Peggynka

Peggynka je offline (nepripojený) Peggynka

mám svoj svet
marshmallow
"Peggynka

Keby si si zadala meno na internet,našla by si toto:
podvod cez internet, ako sa to da riešiť?
A to je z r. 2011 ! Je to také ťažké?
Obchodných partnerov si overujem tu:
http://dlznik.zoznam.sk/
Aj tu:
http://foaf.sk/

Dakujem za radu, bohuzial o rok neskoro.
Ide o to,či si sa poučila a možno dobrá rada aj pre ďalších.
0 0
kuko91 kuko91

kuko91 je offline (nepripojený) kuko91

Chcem pridat dalsieho podvodnika z bazos.sk, vystupoval pod menom Roman a ziadal platbu vopred za Iphone 5S s tym, ze potom si mam telefon prist vyzdvihnut.... jeho tel.c. 0949334097 a bankovy ucet 3332011455/0200
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

kuko91
Chcem pridat dalsieho podvodnika z bazos.sk, vystupoval pod menom Roman a ziadal platbu vopred za Iphone 5S s tym, ze potom si mam telefon prist vyzdvihnut.... jeho tel.c. 0949334097 a bankovy ucet 3332011455/0200
tak keď si mám prísť telefón vyzdvihnúť,tak zaplatím z rúčky do rúčky,po prekontrolovaní tovaru....to kto na toto naletí?
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

júj keby ludia neboli takí pošahaní s tými "čajfónami" ved treba byť trendy..neé
0 0
Lienka9194 Lienka9194

Lienka9194 je offline (nepripojený) Lienka9194

Dobrý deň, 23.08.2014 som si objednala cez stránky www.sakypaky.sk kabelku. Poslala som im peniaze prevodom na účet, aby mi kabelka skôr prišla domov. Po dvoch týždňoch som im napísala e-mail, ako je to s mojou objednávkou, že žiadny potvrdzujúci e-mail mi o stave objednávky ani o prijatí platby neprišiel. Odpísali mi asi na 3 e-mail, že sa mi ospravedlňujú za omeškanie, že kabelku mi museli objednať z Anglicka a že v priebehu týždňa mi príde poštou. Samozrejme sa tak nestalo, teraz mi momentálne neodpovedajú ani na e-maily, ani mi nezdvíhajú telefonáty alebo pre istotu je telefón vypnutý. Prosím Vás, poraďte mi, ja už som zúfalá, som študentka a mne je každý cent dobrý. Ako túto situáciu môžem vyriešiť? Ďakujem za odpovede, pekný deň.
0 0
Ferdosondo Ferdosondo

Ferdosondo je offline (nepripojený) Ferdosondo

kopretinka
kuko91
Chcem pridat dalsieho podvodnika z bazos.sk, vystupoval pod menom Roman a ziadal platbu vopred za Iphone 5S s tym, ze potom si mam telefon prist vyzdvihnut.... jeho tel.c. 0949334097 a bankovy ucet 3332011455/0200
tak keď si mám prísť telefón vyzdvihnúť,tak zaplatím z rúčky do rúčky,po prekontrolovaní tovaru....to kto na toto naletí?
Kuko predsa.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je teraz online Chobot

Lienka9194
Dobrý deň, 23.08.2014 som si objednala cez stránky www.sakypaky.sk kabelku. Poslala som im peniaze prevodom na účet, aby mi kabelka skôr prišla domov. Po dvoch týždňoch som im napísala e-mail, ako je to s mojou objednávkou, že žiadny potvrdzujúci e-mail mi o stave objednávky ani o prijatí platby neprišiel. Odpísali mi asi na 3 e-mail, že sa mi ospravedlňujú za omeškanie, že kabelku mi museli objednať z Anglicka a že v priebehu týždňa mi príde poštou. Samozrejme sa tak nestalo, teraz mi momentálne neodpovedajú ani na e-maily, ani mi nezdvíhajú telefonáty alebo pre istotu je telefón vypnutý. Prosím Vás, poraďte mi, ja už som zúfalá, som študentka a mne je každý cent dobrý. Ako túto situáciu môžem vyriešiť? Ďakujem za odpovede, pekný deň.
Od 23.8. ešte nie je tak dlhá doba. Ak to objednávajú z Anglicka, tak ti ešte asi príde. Neodpovedá ti, lebo ju asi bombarduješ mailami a telefonátmi každú chvíľu. Čo ti majú odpovedať? Že stále čakajú na dodanie z Anglicka?

Bohužiaľ, aj takí podnikatelia sú. Ak si pozrieš na ich stránke kontakty, tak zistíš, že je to garážová firma, ktorú si založila nejaká pani (živnostníčka). A možno len išla na 3 týždne na dovolenku.
0 0
Lienka9194 Lienka9194

Lienka9194 je offline (nepripojený) Lienka9194

Chobot
Lienka9194
Dobrý deň, 23.08.2014 som si objednala cez stránky www.sakypaky.sk kabelku. Poslala som im peniaze prevodom na účet, aby mi kabelka skôr prišla domov. Po dvoch týždňoch som im napísala e-mail, ako je to s mojou objednávkou, že žiadny potvrdzujúci e-mail mi o stave objednávky ani o prijatí platby neprišiel. Odpísali mi asi na 3 e-mail, že sa mi ospravedlňujú za omeškanie, že kabelku mi museli objednať z Anglicka a že v priebehu týždňa mi príde poštou. Samozrejme sa tak nestalo, teraz mi momentálne neodpovedajú ani na e-maily, ani mi nezdvíhajú telefonáty alebo pre istotu je telefón vypnutý. Prosím Vás, poraďte mi, ja už som zúfalá, som študentka a mne je každý cent dobrý. Ako túto situáciu môžem vyriešiť? Ďakujem za odpovede, pekný deň.
Od 23.8. ešte nie je tak dlhá doba. Ak to objednávajú z Anglicka, tak ti ešte asi príde. Neodpovedá ti, lebo ju asi bombarduješ mailami a telefonátmi každú chvíľu. Čo ti majú odpovedať? Že stále čakajú na dodanie z Anglicka?

Bohužiaľ, aj takí podnikatelia sú. Ak si pozrieš na ich stránke kontakty, tak zistíš, že je to garážová firma, ktorú si založila nejaká pani (živnostníčka). A možno len išla na 3 týždne na dovolenku.

Ona mi odpísala na e-mail 8.9. a že v ten týždeň to príde už ku mne domov, čiže im už tá kabelka bola privezená z Anglicka.
0 0
fortunka fortunka

fortunka je offline (nepripojený) fortunka

Lienka9194
Chobot
Lienka9194
Dobrý deň, 23.08.2014 som si objednala cez stránky www.sakypaky.sk kabelku. Poslala som im peniaze prevodom na účet, aby mi kabelka skôr prišla domov. Po dvoch týždňoch som im napísala e-mail, ako je to s mojou objednávkou, že žiadny potvrdzujúci e-mail mi o stave objednávky ani o prijatí platby neprišiel. Odpísali mi asi na 3 e-mail, že sa mi ospravedlňujú za omeškanie, že kabelku mi museli objednať z Anglicka a že v priebehu týždňa mi príde poštou. Samozrejme sa tak nestalo, teraz mi momentálne neodpovedajú ani na e-maily, ani mi nezdvíhajú telefonáty alebo pre istotu je telefón vypnutý. Prosím Vás, poraďte mi, ja už som zúfalá, som študentka a mne je každý cent dobrý. Ako túto situáciu môžem vyriešiť? Ďakujem za odpovede, pekný deň.
Od 23.8. ešte nie je tak dlhá doba. Ak to objednávajú z Anglicka, tak ti ešte asi príde. Neodpovedá ti, lebo ju asi bombarduješ mailami a telefonátmi každú chvíľu. Čo ti majú odpovedať? Že stále čakajú na dodanie z Anglicka?

Bohužiaľ, aj takí podnikatelia sú. Ak si pozrieš na ich stránke kontakty, tak zistíš, že je to garážová firma, ktorú si založila nejaká pani (živnostníčka). A možno len išla na 3 týždne na dovolenku.

Ona mi odpísala na e-mail 8.9. a že v ten týždeň to príde už ku mne domov, čiže im už tá kabelka bola privezená z Anglicka.

Ja by som nestresovala este, kopec sviatkov a volna bolo od vtedy, objednavala si to cez vikend, ak tovar musia objednat z UK, to bude aj 2 tyzdne, predpokladam ze to neobjednava ani z anglicka, ale z Ciny a to bude aj 2-4tyzdne :P Prípadne si precitaj ich obchodne podmienky, termin dodania atd. Mozes odstupit od zmluvy a tym padom su ti povinny vratit peniaze do 14dni (ak sa v tych dnoch nemylim). S bombardovanim telefonatmi a emailmi, no nejde o ziadny velky web kde je 20 zamestnancov a jeden extra na kazdu vec, cize sa necudujem pri zdrzani tovarov, ze neberu telefony... CIze mas moznost, este pockat... alebo zrusit objednavku
0 0
anonym01 anonym01

anonym01 je offline (nepripojený) anonym01

S tou kabelkou ja by som možno ešte trošku počkal, nakoľko naozaj môže ísť o objednanie z Číny. Ja sám som si objednával nejaké veci zo zahraničia a trvalo to 20 - 35 dní, pokiaľ to prišlo...
Ak sa Vám ani potom nikto neozve, potom bude veľmi dôležitá cena, ktorú ste zaplatili...lebo ak to nebude viac ako 266 €, trestný čin to ešte nie je, čiže ak by ste aj šli na políciu, bude sa to brať ako priestupok a to Vám veľmi nepomôže. Vtedy treba už len pátrať, či niekto ďalší neposlal peniažky na ten istý účet ako vy a ak sa stalo podobne aj tomu človeku, môžete sa spojiť a podať trestné oznámenie na daného človeka. V prípade ďalších informácii ako postupovať ma neváhajte kontaktovať na mail: anonym01@centrum.sk
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať