Zavrieť

Porady

registračná pokladna

Mám taký problém, podnikateľ FO, kúpil v roku 2016 registračnú pokladňu, ERP je registrovaná na daňovom úrade. Podnikateľ však pokladňu celý čas nepoužíval, lebo za služby /autoservis/ vystavoval faktúry, faktúry boli uhradené na účet. Následne v novembri 2016 zrušil činnosť na živnostenskom úrade /oprava motorových vozidiel/ ale má v živnostenskom oprávnení aj iné činnosti na ktoré by tiež mohol potrebovať ERP. Čo s ERP keď celý čas nevytlačil ani jeden doklad? ďakujem za pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Soňa K je offline (nepripojený) Soňa K

    Soňa K
    Pokiaľ nemal za celú dobu príjem v hotovosti, na ktorý bol povinný vystaviť doklad z ERP, tak ani nemal čo vytlačiť. Ak ERP funguje, môže ju použiť v budúcnosti, ak nastane situácia, v ktorej ju bude treba použiť.
    dianka.sz ďakujem pekne, prajem pekný deň:-)...to som inak aj chcela počuť

    registračná pokladna

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.