evina Masérske služby sa síce neposkytujú na dlh /viacmenej plánovane asi žiadne/, ale napr. môže sa dohodnúť balík 10, resp. iný počet masáži a platiť na základe faktúry. Ak budeme evidovať faktúru cez 311, resp. pohľadávku aj na jednu masáž osobne nevidím problém vystavenia faktúry a úhrady v hotovosti.....ale súhlasím s tým, že čím skôr by som si zriadila ERP.
Evi o to mi išlo ... o vecnú stránku služby a podmienky ich poskytovania. Preto som dala zadávateľovi na zváženie aj argumenty pri kontrole. Ako som hovorila ... je možný aj vznik pohľadávky, ale určite nie vždy. A vtedy je povinnosť viesť tržbu ERP, ako sama uvádzaš.
A či je možné dočasné riešenie? Ja sa na to pozerám tak, že aký je rozdiel v poskytovaní služieb v čase, keď používam ERP a v čase, keď ju ešte nemám? Žiadny. Rozdiel je len vo vystavovaní dokladov ... a to nie je dôvod na obhajobu. Preto ak bude zadávateľ potrebovať argumenty, nemôže to byť argument, že zatiaľ nemal pokladňu. To bol účel mojich príspevkov. Veľa vecí sa dá ... ale musí sa to vedieť a dať aj obhájiť. Hlavne to som dávala do pozornosti.
Mne je úplne jasné, čo by sa dalo, kedy, a ako ... čo je potrebné, kedy a ako ... už len PREČO ... a to som sa snažila vysvetliť, ako aj my všetci ostatní zadávateľke. Tak verím, že diskusia pomôže k jej rozhodnutiu.