Zavrieť

Porady

Energeticke centrum-zrusenie zmluvy.

Dobry den.Pred mesiacom som podpisal zmluvu -Energeticke centrum a az teraz som zistil,ze to nie su zapadoslovenske elektrarne,ako sa tvaril.(podomovy predaj)Je tato zmluva platna,aj ked nie som majitelom bytu(ale manzelka) a doteraz som neplatil elektrinu z mojho uctu.Odberatel je napisana manzelka,ale ja som to podpisal,v energ.centre mi tvrdili,ze tao zmluva je platna,lebo som manzel.Ak by sa nedala zrusit zmluva bez poplatkov,da sa znizit viazanost zmluvy z 5r na 1r?Zo Zapadoslvenskou energetikou mam viazanost do konca decembra.Dakujem Vam.
Usporiadat
kamoska1 kamoska1

kamoska1 je offline (nepripojený) kamoska1

Plne s Tebou súhlasím,keby teraz prišiel ten podvodník k nam k dveram,čo sa udával ako so ZSE,aby sme neplatili faktury nemcom ale slovakom a budu lacnejšie,tak by dostal také kopance do sráka,že by letel skratku po zábradlí.Milý pán s ener,centra-najväčší podvodníci,nevedia ani pravdu dýchnuť,len aby ludí zlákali na ich praktiky.To,že ake budu poplatky,to nevedel s huby dostat.Len najväčšie výhody.A ked sme pri tom,ako si už kontra98 myslí,tak kto od zmluvy odstúpi hneď za 3 dni,prečo milé statočné ener.centum nepošle vyrozumenie do mesiaca,ako je v paragrafoch?Nech teda vysvetlí,svoju statočnú spoločnosť.Na zákaznícku linku sa nedá dovolat,lebo tam sedí asi len jeden tragéd,ktorému keď sa človek za pol dňa dovolá,tak zistíme,že sme sa mohli radšej do zadku kopať....
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Je možné sa domnievať, že Energetické centrum v súčasnosti nedodržuje platné zmluvy s odberateľmi, pretože podľa VOP už mali dávno zverejniť nové ceny na rok 2012, ak chcú, aby nové ceny plynu a elektriny platili od 1.1.2012. Rovnako tak, ak konečne EC zverejní nové ceny na rok 2012, tak odberateľ má nárok odstúpiť od zmluvy, ak s novými cenami nesúhlasí.
V každom prípade si treba dávať pozor a poradiť sa s osobou, ktorá je zbehlá v právnych veciach (napríklad s pôvodným dodávateľom). Pôvodný dodávateľ Vám určite rád poradí, keď bude vedieť, že sa k nemu chcete vrátiť.

Všeobecné obchodné podmienky plyn, Energetické centrum:

11. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
3) Dodávateľ nie je oprávnený bezdôvodne meniť ceny za dodávku zemného plynu stanovené Cenníkom, je však vždy oprávnený zmeniť Cenník na základe zmeny alebo vydania nového cenového rozhodnutia ÚRSO (článok 5 ods. 2 VOP). Zmeny Cenníka uverejní Dodávateľ najneskôr 2 (dva) mesiace pred dňom účinnosti zmien Cenníka na svojej webovej adrese a súčasne bude Odberateľa o zmenách Cenníka vhodným spôsobom informovať. Odberateľ je povinný sa oboznámiť so zmenami Cenníka. Ak Odberateľ písomne neprejaví aspoň 1 (jeden) mesiac pred dňom účinnosti zmien/zmeny Cenníka vôľu odstúpiť od Zmluvy, stáva sa novo stanovená cena zemného plynu záväzná pre ďalší zmluvný vzťah podľa Zmluvy a to odo dňa účinnosti zmien Cenníka. Pokiaľ Odberateľ odstúpi v uvedenej lehote od Zmluvy, účinnosť Zmluvy končí posledným kalendárnym dňom pred účinnosťou zmien Cenníka. Odberateľovi nenáleží právo odstúpiť od Zmluvy pre zmeny Cenníka v takom prípade, že v dôsledku zmien Cenníka sa cena zemného plynu nezvyšuje. Písomné odstúpenie predstavuje Účastníkmi Zmluvy dohodnutý nástroj pre vyslovenie nesúhlasu so zmenami Cenníka.



Všeobecné obchodné podmienky elektrina, Energetické centrum:

11. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
3) Dodávateľ nie je oprávnený bezdôvodne meniť ceny za dodávku silovej elektriny stanovené Cenníkom, je však vždy opráv- nený zmeniť Cenník na základe zmeny alebo vydania nového cenového rozhodnutia ÚRSO (článok 5 ods. 2 VOP). Zmeny Cenníku uverejní Dodávateľ najneskôr 2 mesiace pred dňom účinnosti zmien Cenníku na svojej webovej adrese a súčasne bude Odberateľa o zmenách Cenníka vhodným spôsobom informovať. Odberateľ je povinný sa oboznámiť so zmenami Cenníka. Ak Odberateľ písomne neprejaví aspoň 1 mesiac pred dňom účinnosti zmien/zmeny Cenníka vôľu odstúpiť od Zmluvy, stáva sa novo stanovená cena silovej elektriny záväzná pre ďalší zmluvný vzťah podľa Zmluvy a to odo dňa účinnosti zmien Cenníka. Pokiaľ Odberateľ odstúpi v uvedenej lehote od Zmluvy, účinnosť Zmluvy končí posledným kalendárnym dňom pred účinnosťou zmien Cenníka. Odberateľovi nenáleží právo odstúpiť od Zmluvy pre zmeny Cenníka v takom prípade, že v dôsledku zmien Cenníka sa cena elektriny nezvyšuje. Písomné odstúpenie predstavuje Účastníkmi Zmluvy dohodnutý nástroj pre vyslovenie nesúhlasu so zmenami Cenníka.
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Dodávam už iba to, že najlepšie je na začiatku roka si vybrať dodávateľa na 12 mesiacov, podpísať s ním zmluvu bez viazanosti. A o 12 mesiacov si opäť vybrať najlacnejšieho dodávateľa a podpísať s ním zmluvu na 12 mesiacov bez viazanosti. A takto dookola odoberať elektrinu a plyn bez viazanosti vždy od toho najlacnejšieho dodávateľa každý ďalší rok.

www.vyhodnaenergia.sk
0 0
gardenia gardenia

gardenia je offline (nepripojený) gardenia

znamenie Býk, mám rada pokoj, neznášam ľudí, ktorí nevedia, čo so sebou ...viac
Dobrý deň, ja som sa už raz popálila pri podomovom predaji, jednalo sa o zmluvu s T-mobile /T-com/, na podvod som prišla, až keď mi prišla faktúra, bolo už po lehote na zrušenie, za poplatok som to nakoniec zrušila, ale s podomovými predajcami už nikdy viac, aj minule som zabuchla dvere pred nosom agentom z energetického centra, ktorí mi bezočivo tvrdili, že sú z elektrární. To, čo sa dnes robí, je nehorázne. Ak môžem poradiť, nikdy neuzatvárajte a nepodpisujte nič podomovým predajcom, radšej si zájdite na pobočku, ak máte o vec záujem. Ja len toľko.
2 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
Moja známa pred cca 6 týždnami podpísala takúto zmluvu. Ona je síce odberateľom energie, ale byt je jej syna. Práve riešil prevod odberného miesta na seba, no dozvedel sa, že ona zmenila dodávateľa. Čas na zrušenie zmluvy je dávno, preč, asi nezostáva nič iné, len sa s tým uspokojiť, však?
0 0
vuala.ca vuala.ca

vuala.ca je offline (nepripojený) vuala.ca

nám zasa tvrdila že platíme francúzom :-)
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

gogol99 Pozri príspevok

Všeobecné obchodné podmienky plyn, Energetické centrum:

11. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
3) Dodávateľ nie je oprávnený bezdôvodne meniť ceny za dodávku zemného plynu stanovené Cenníkom, je však vždy oprávnený zmeniť Cenník na základe zmeny alebo vydania nového cenového rozhodnutia ÚRSO (článok 5 ods. 2 VOP). Zmeny Cenníka uverejní Dodávateľ najneskôr 2 (dva) mesiace pred dňom účinnosti zmien Cenníka na svojej webovej adrese a súčasne bude Odberateľa o zmenách Cenníka vhodným spôsobom informovať. Odberateľ je povinný sa oboznámiť so zmenami Cenníka. Ak Odberateľ písomne neprejaví aspoň 1 (jeden) mesiac pred dňom účinnosti zmien/zmeny Cenníka vôľu odstúpiť od Zmluvy, stáva sa novo stanovená cena zemného plynu záväzná pre ďalší zmluvný vzťah podľa Zmluvy a to odo dňa účinnosti zmien Cenníka. Pokiaľ Odberateľ odstúpi v uvedenej lehote od Zmluvy, účinnosť Zmluvy končí posledným kalendárnym dňom pred účinnosťou zmien Cenníka. Odberateľovi nenáleží právo odstúpiť od Zmluvy pre zmeny Cenníka v takom prípade, že v dôsledku zmien Cenníka sa cena zemného plynu nezvyšuje. Písomné odstúpenie predstavuje Účastníkmi Zmluvy dohodnutý nástroj pre vyslovenie nesúhlasu so zmenami Cenníka.



Všeobecné obchodné podmienky elektrina, Energetické centrum:

11. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
3) Dodávateľ nie je oprávnený bezdôvodne meniť ceny za dodávku silovej elektriny stanovené Cenníkom, je však vždy opráv- nený zmeniť Cenník na základe zmeny alebo vydania nového cenového rozhodnutia ÚRSO (článok 5 ods. 2 VOP). Zmeny Cenníku uverejní Dodávateľ najneskôr 2 mesiace pred dňom účinnosti zmien Cenníku na svojej webovej adrese a súčasne bude Odberateľa o zmenách Cenníka vhodným spôsobom informovať. Odberateľ je povinný sa oboznámiť so zmenami Cenníka. Ak Odberateľ písomne neprejaví aspoň 1 mesiac pred dňom účinnosti zmien/zmeny Cenníka vôľu odstúpiť od Zmluvy, stáva sa novo stanovená cena silovej elektriny záväzná pre ďalší zmluvný vzťah podľa Zmluvy a to odo dňa účinnosti zmien Cenníka. Pokiaľ Odberateľ odstúpi v uvedenej lehote od Zmluvy, účinnosť Zmluvy končí posledným kalendárnym dňom pred účinnosťou zmien Cenníka. Odberateľovi nenáleží právo odstúpiť od Zmluvy pre zmeny Cenníka v takom prípade, že v dôsledku zmien Cenníka sa cena elektriny nezvyšuje. Písomné odstúpenie predstavuje Účastníkmi Zmluvy dohodnutý nástroj pre vyslovenie nesúhlasu so zmenami Cenníka.


Podľa cenníka vybraných služieb platí odberateľ poplatok ak ukončí zmluvu dohodou (strana 2)
http://www.e-centrum.sk/wp-content/u...2011_09web.pdf

Ak odberateľ postupuje podľa Obchodných podmienok, článok 11, odsek (3), tak by sa nemalo jednať o ukončenie zmluvy dohodou, ale malo by sa jednať o ukončenie zmluvy podľa obchodných podmienok, na čo netreba dohodu zmluvných strán, pretože priamo obchodné podmienky umožňujú ukončenie zmluvy aj bez dohody, či súhlasu Energetického centra. Osoby s právnym vzdelaním by k tomu vedeli povedať viac.
0 0
marek313 marek313

marek313 je offline (nepripojený) marek313

Zrusit,ci nezrusit zmluvu,aj ked zaplatim poplatok 100E.Prisiel mi list zo ZSE,ze do 9.12 sa mam rozhodnut,ci chcem ostat u nich.dakujem.
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

To je na rozhodnutí každého odberateľa.
Každý si musí preštudovať obchodné podmienky a prijať rozhodnutie, ktoré je záväzné - či už zmluvu podpísať, alebo zmluvu zrušiť, alebo od zmluvy odstúpiť.
Myslím si, že Váš súčasný dodávateľ Vám na info linke určite poradí. Akurát za Vás asi nezaplatí prípadnú pokutu 100 E od nového dodávateľa.

Domnievam sa, že pri postupe podľa čl 11, ods. 3 Obchodných podmienok nebude EC žiadať 100 E za odstúpenie od zmluvy.

Pozri rozdiel medzi zrušením zmluvy a odstúpením od zmluvy
http://vyhodnaenergia.sk/odkaz/64/el...ektriny--plynu

Odstúpenie od zmluvy podľa čl 11, ods. 3 Obchodných podmienok by malo byť podobným odstúpením, ako je v linku - tiež bez 100 E poplatku.
Naposledy upravil gogol99 : 07.12.11 at 11:51
0 0
vuala.ca vuala.ca

vuala.ca je offline (nepripojený) vuala.ca

Postup pri podávaní podnetov, oznámení, sťažností, návrhov a žiadostí na SOI

Dátum aktualizácie: 08.03.2010
Dátum zaradenia: 24.11.2000
Slovenská obchodná inšpekcia prijíma od fyzických a právnických osôb žiadosti, návrhy, podnety a oznámenia na všetkých pracoviskách SOI, a to písomne, osobne, telefonicky, prostredníctvom faxu a elektronickou poštou.
Podania občanov a právnických osôb, ktoré SOI prešetruje v rámci kontrolnej, inšpekčnej, dozornej činnosti a trhového dohľadu, nie sú sťažnosťami podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach. Ide o podnety poukazujúce na porušovanie právnych predpisov, na diskrimináciu a klamanie spotrebiteľa, na nevybavenie reklamácií v zákonom stanovenej lehote a na porušovanie ďalších povinností zo strany podnikateľských subjektov pôsobiacich na vnútornom trhu pri predaji tovaru a poskytovaní služieb.
Za účelom zjednodušenia a urýchlenia postupu pri vybavovaní podaní je žiaduce, aby ich pisatelia označovali ako podnet ku kontrole a nie ako sťažnosť.
Pre podania tohto druhu neplatia žiadne zákonné lehoty na vybavenie. SOI i napriek tomu, že každoročne prijíma tisícky podaní, venuje každému náležitú pozornosť a do plánu kontrol ich zaraďuje v poradí a termíne, ktorý závisí od ich naliehavosti, aktuálnosti a závažnosti. Anonymné podania prešetruje len vtedy, ak sú konkrétne a signalizujú porušenie právnej normy.
SOI zasiela odpovede len na podania, u ktorých je rozhodujúca ich závažnosť a v prípade, keď predmet podania a závery kontroly sa osobne týkajú spotrebiteľa (napr. vrátenie peňazí, výmena tovaru a pod.).
Podania, ktoré smerujú proti postupu zamestnancov SOI pri výkone kontroly, dozoru, trhového dohľadu a inšpekčnej činnosti, sú sťažnosťami podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach.
Sťažnosť musí byť adresná a sťažovateľom podpísaná. Sťažnosť podanú telefaxom alebo elektronickou poštou musí sťažovateľ do piatich pracovných dní od jej podania písomne potvrdiť podpisom, inak sa sťažnosť odloží.
SOI je povinná tieto sťažnosti prijímať na každom pracovisku. Prešetrenie a vybavenie sťažnosti vykonáva vedúci kontrolór SOI v zákonných lehotách, t. j. do 60 pracovných dní odo dňa doručenia sťažnosti. Ak je sťažnosť náročná na prešetrenie, môže ústredný riaditeľ SOI predĺžiť lehotu na jej vybavenie o ďalších 30 pracovných dní. Predĺženie lehoty s dôvodmi jej predĺženia a výsledok prešetrenia sťažnosti SOI písomne oznámi sťažovateľovi.
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
gogol99 Pozri príspevok
To je na rozhodnutí každého odberateľa.
Každý si musí preštudovať obchodné podmienky a prijať rozhodnutie, ktoré je záväzné - či už zmluvu podpísať, alebo zmluvu zrušiť, alebo od zmluvy odstúpiť.
Myslím si, že Váš súčasný dodávateľ Vám na info linke určite poradí. Akurát za Vás asi nezaplatí prípadnú pokutu 100 E od nového dodávateľa.

Domnievam sa, že pri postupe podľa čl 11, ods. 3 Obchodných podmienok nebude EC žiadať 100 E za odstúpenie od zmluvy.

Pozri rozdiel medzi zrušením zmluvy a odstúpením od zmluvy
http://vyhodnaenergia.sk/odkaz/64/el...ektriny--plynu

Odstúpenie od zmluvy podľa čl 11, ods. 3 Obchodných podmienok by malo byť podobným odstúpením, ako je v linku - tiež bez 100 E poplatku.
Čl. 11 ods. 3 Obchodných podmienok sa venuje odstúpeniu od zmluvy v prípade zmeny cien, poraď lepší čl. Ďakujem.
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Lepší článok neexistuje :-)

Odberateľ môže odstúpiť od zmluvy, ak sa jedná o podomový predaj. Odberateľ môže od zmluvy odstúpiť, ak sú nové ceny vyššie, než tie pôvodné. Rovnako tak môže odberateľ od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ nedodržuje ustanovenia zmluvy a OP - ak dodávateľ nezverejní nové ceny v predstihu tak, ako je uvedené v týchto dokumentoch. Toto všetko by malo byť bez poplatku.

Okrem toho môže odberateľ kedykoľvek zrušiť zmluvu dohodu a vtedy sa platí 100 E.
0 0
wabi wabi

wabi je offline (nepripojený) wabi

Ja som zatiaľ s nikým nič nepodpísal, ale celkom rád by som platil za elektrinu menej. Mám pocit, že sú tu samí nespokojenci, ale nie je mií jasné prečo vlastne?
V čom je tá nová spoločnosť horšia že treba zmluvy rušiť?
Ak sa ich obchodníci vydávali za niekoho iného aby ste im to podpísali chceli si týmto zavádzaním len nahnať viac zákazníkov ale neznamená to že celá nová spoločnosť je tým automaticky neseriozna.
Má niekto skutočne zlú skúsenosť ktorá by svedčila o tom že sú tam potom nejaké skryté poplatky alebo to výde cez novú spoločnosť drahčie alebo nejaké iné nevýhody pre ktoré chcete zmluvy zrušiť?
Alebo je niekto aj spokojný že prešiel ku konkurencii a skutočne platí menej?
0 0
nesca nesca

nesca je offline (nepripojený) nesca

to keby som vedela :-)
No už len z princípu by som som za im nezaviazala,aj keby mi dávali 50% zľavu...
pretože staré známe...kdo lže,ten i krade
Skús uja googla, či ich ich bude chváliť ohľadne cien,poplatkov,faktúr za poradenstvo medzi dverami apod.
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
gogol99 Pozri príspevok
Lepší článok neexistuje :-)

Odberateľ môže odstúpiť od zmluvy, ak sa jedná o podomový predaj. Odberateľ môže od zmluvy odstúpiť, ak sú nové ceny vyššie, než tie pôvodné. Rovnako tak môže odberateľ od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ nedodržuje ustanovenia zmluvy a OP - ak dodávateľ nezverejní nové ceny v predstihu tak, ako je uvedené v týchto dokumentoch. Toto všetko by malo byť bez poplatku.

Okrem toho môže odberateľ kedykoľvek zrušiť zmluvu dohodu a vtedy sa platí 100 E.
gogol99, vidím, že sa vyznáš, poraď teda: došlo k zmene majiteľa pred rokom, ale odberateľa energií sme riešili až teraz. U dodávateľov energie sa to stihlo ešte zrušiť, a je treba poslať zrušenie zmluvy/odstúpenie od zmluvy - ktoré z tých dvoch? a ak niekto predá nehnuteľnosť, prečo má platiť 100€ ako zmluvnú pokutu -to nie je normálne a ani morálne, ale čo už s nimi ....
Rozhodne to nie je seriozny partner, to je odpoveď aj pre wabiho.
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Pri zmene majiteľa je možné vybrať si nového dodávateľa energie a plynu, pretože zmluvný záväzok má pôvodný majiteľ nehnuteľnosti. Priznám sa, že neviem posúdiť, či dodávateľ nevníma to, že ste už platili zálohy, ako súhlas so zmluvou. Som presvedčený, že so zmenou majiteľa a zrušením zmluvy nevzniká povinnosť platiť 100 E. V podstate ktokoľvek, kto sa chce vyvliecť z nevýhodnej zmluvy môže urobiť takú vec, že zruší odberné miesto nechá ho odpojiť a súčasne to isté odberné miesto prihlási ako nové odberné miesto a zmluvu na toto nové odberné miesto uzavrie napríklad matka. V praxi to bude tak, že odberné miesto nebude bez elektriny ani sekundu a na to isté odberné miesto bude nová zmluvy s novým odberateľom (napríklad matka majiteľa bytu). proces bude štandardný, akurát matka bude musieť mať súhlas majiteľa bytu na uzavretie zmluvy o dodávke... A po nejakej dobe sa urobí to isté a novú zmluvu podpíše opäť majiteľ nehnuteľnosti. Odporúčam konzultáciu s dodávateľom, ku ktorému chcete prejsť od dodávateľa s nevýhodnou zmluvou.
2 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Pri zmene majiteľa je možné vybrať si nového dodávateľa energie a plynu, pretože zmluvný záväzok má pôvodný majiteľ nehnuteľnosti. Priznám sa, že neviem posúdiť, či dodávateľ nevníma to, že ste už platili zálohy, ako súhlas so zmluvou. Som presvedčený, že so zmenou majiteľa a zrušením zmluvy nevzniká povinnosť platiť 100 E. V podstate ktokoľvek, kto sa chce vyvliecť z nevýhodnej zmluvy môže urobiť takú vec, že zruší odberné miesto nechá ho odpojiť a súčasne to isté odberné miesto prihlási ako nové odberné miesto a zmluvu na toto nové odberné miesto uzavrie napríklad matka (iná osoba). Výsledkom bude zrušená nevýhodná zmluva, pretože odberné miesto sa ruší a uzavretá bude nová zmluva s novým dodávateľom na nové odberné miesto. V praxi to bude tak, že odberné miesto nebude bez elektriny ani sekundu a na to isté odberné miesto bude nová zmluva s novým odberateľom (napríklad matka majiteľa bytu). Proces bude štandardný, akurát matka bude musieť mať súhlas majiteľa bytu na uzavretie zmluvy o dodávke... A po nejakej dobe sa urobí to isté a novú zmluvu podpíše opäť majiteľ nehnuteľnosti. Odporúčam konzultáciu s dodávateľom, ku ktorému chcete prejsť od dodávateľa s nevýhodnou zmluvou.
0 0
Lienočka Lienočka

Lienočka je offline (nepripojený) Lienočka

Prosím o radu, už som prečítala niekoľko článkov ohľadom tejto suuuper spoločnosti. Včera som s dozvedela, že môj otec podpísal s EC zmluvu 14.07.2011. A keď som ju čítala, tak som skoro dostala infarkt. Viazanosť 5 rokov, plyn aj elektrina. Dal si ešte aj produkt istota ktorý ani nepotrebuje lebo je dôchodca. O balíku výhod ani nehovorím. A teraz keď im prišla faktúra na mimoriadnu zálohu na 220 € sa mi priznali čo urobili. No hromožila som, ale neskoro. Bolo to tak ako všetci píšete, samé výhody, potom vypísal zmluvu, pozačiarkoval všetko a môj otec ani nevedel čo podpísal.
Zmluva, ale nie je úplne vypísaná, nie je tam vyplnená špecifikácia odberného miesta na elektrinu a ani nikde nevidím dátum účinnosti. Alebo je to automaticky od 01.01.2012? Môžem odstúpiť od zmluvy z dôvodu jej neúplnosti a predaja produktov, ktoré logicky nepotrebujem, lebo som dôchodca? Ďakujem za rýchlu odpoveď, lebo záloha bola splatná už v piatok, ale zatiaľ som im nakázala nech ju neplatia.
1 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

Zrejme sa podomový predajca tak ponáhľal, že ani nevypísal potrebné údaje. Spýtaj sa, či mu dávali aj vyúčtovaciu fa za minulé obdobie.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať