Veľmi mi je ľúto, akým smerom sa uberá táto diskusia. Prečítali ste si ju celú aj s príspevkami, kde sa snažím vysvetliť ako spoločnosť funguje?
Lebo napríklad firma, ktorú účtujem platí z poukážok poplatok 11%. A to je teda v niektorych prípadoch dosť veľa.
Mala by firma týchto zákazníkov, keby nebola zmluvným dodávateľom spoločnosti? Koľko zaplatila firma za reklamu, na základe, ktorej ju zákazníci spoločnosti našli? Každý zmluvný dodávateľ spoločnosti môže využiť spoločnosťou vyvinutý kartový systém ako svoj vlastný vernostný systém, na základe ktorého sa môže sám podieľať na obrate iných zmluvných dodávateľov, napr. i svojich "konkurentov". Aké náklady je treba na vybudovanie vlastného kartového vernostného systému?
Je to skutočne veľmi reálny a fungujúci systém, ktorý spĺňa stratégiu win-win-win. Výhodný pre zákazníkov, výhodný pre dodávateľov a výhodný pre spoločnosť.
A mimochodom, výšku rabatov si stanovujú sami obchodníci, každý koľko si môže dovoliť, spoločnosť výšku rabatov stanovených predajcom akceptuje.
zabudol, že z rodiny sa registruje zvyčajne iba jeden
Nezabudol.
So spoločnosťou spolupracujem od r. 2003 a moje skúsenosti sú také, že v rodine sú zaregistrovaní zvyčajne všetci dospelí členovia. Aspoň v tých rodinách, kde výhody zákazníkov spoločnosti využívajú a majú skúsenosti s tým, ako spoločnosť funguje.
Keď príde masmediálna reklama, ktorá už je na Slovensku "na spadnutie", ľudia sa dozvedia, že registrácia je bezplatná, pri každom použití karty sa im vrátia späť reálne peniaze z toho, čo minuli a všetci nakupujúci členovia budú mesiac, čo mesiac zaradení do žrebovania o auto, dovolenku, preplatenie nákupu, bude sa registrovať iba jeden člen rodiny a všetky nákupy budú robiť iba na jednu kartu?
Sledujete, ako "blázni" národ, keď sa na Exprese hľadá "sekáč"?
Mna by celkom zaujímalo, či všetci chváliaci ******* sa zapájajú do tohto biznisu aj na strane predávajúcich.
Toto som vôbec nepochopila. Prečo by mali byť všetci kupujúci predávajúcimi?
Spoločnosť je výhodná pre všetkých, tak ako som napísala vyššie, ale neviem si predstaviť, že by každý registrovaný zákazník nakupujúci napr. potraviny, PHM a iný bežný spotrebný tovar mal byť predajcom? A čoho?
Zákazníkov je cez 57 tisíc, predajcov cez tisíc a spoločnosť sa stále rozrastá.
Dobré vedieť, ono niekedy obchodník dá zľavu ak človek navrhne že miesto kartou zaplatí hotovosťou, teraz sa bude dať vyjednať zľava s pohrozením platby poukážkami L.
S niečím podobným sa stretávame u predajcov, ktorí sa registrovali ešte v začiatkoch a nie celkom pochopili všetky výhody systému. Ponúkajú klientom spoločnosti okamžité vyššie zľavy, než dávajú spoločnosti. Klient má možnosť vybrať si zľavu okamžite, alebo zaplatiť plnú sumu a zúčastniť sa na prerozdelení rabatov cez spoločnosť. Okamžitú zľavu si spravidla zase vyberie klient, ktorý nerozumie tomu, že za zvyškové rabaty od obchodníkov v zúčtovacom systéme spoločnosti získa oveľa viac. Tam nám zvyšné rabaty "zarábajú". Takže je na výber: ušetriť výdavky alebo na výdavkoch zarobiť? Mňa napr. by nikdy žiaden partner spoločnosti nepresvedčil na okamžitú zľavu, i keď by mi núkal hneď až 99%.
Ale toto je skôr na dlhšiu "debatu" alebo na absolvovanie infovečera spoločnosti s tým, že si pôjdem vypočuť informácie a nie s tým, že "apriori" je všetko dopredu podvod, blbosť a neviem čo ešte. Možno v konečnom dôsledku je to hriech, že obchodníci sú ochotní dávať množstevné rabaty aj tejto spoločnosti, tak ako ich dávajú všetkým svojim veľkoodberateľom.
Verím, že keby ste si prečítali celú diskusiu od začiatku, prípadne aspoň moje príspevky, bolo by Vám veľa vecí jasnejších, pochopiteľnejších a logickejších a táto diskusia na stránke, ktorú ja pokladám za veľmi serióznu, by nenaberala takýto absurdný rozmer.