Zavrieť

Porady

l.y.o.n.e.s.s

Mate niekto skusenosti s tymto businessom, niekedy tu bola zrusena tato tema, preto prosim len informacie ludi, ktori si to vyskusali, pocul som o tom dost aj ja, ale chcem informacie od ludi ktori s tym mali tu cest. Kedze som trochu obchodnik, viem, co mam z toho ja, ale chcem vediet, co ma z toho tato firma - preco to robia a ci to ma dlhodoby zmysel. To, ze mi niekto povie, ze len 1% nie je pre mna odpoved - neverim tomu ani podobnym vymyslom. Ziadny obchodnik pre percento nepohne prstom
VOpred dakujem za info a ze tato tema nepadne zasahom admina do zabudnutia, pretoze je urcite vela ludi co chcu objektivne vediet ci ma zmysel zacat to riesit.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
jozka56 jozka56

jozka56 je offline (nepripojený) jozka56

A to som sa nespytala, či mu môžem za opravy zaplatit L poukážkou ))[/quote]
Dáša toto je veľmi pekná pripomienka, ohľadne L. Preklepni si ho. Ako správny člen L, by tú poukážku mal asi prijať. To je môj názor.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Veľmi mi je ľúto, akým smerom sa uberá táto diskusia. Prečítali ste si ju celú aj s príspevkami, kde sa snažím vysvetliť ako spoločnosť funguje?

Lebo napríklad firma, ktorú účtujem platí z poukážok poplatok 11%. A to je teda v niektorych prípadoch dosť veľa.
Mala by firma týchto zákazníkov, keby nebola zmluvným dodávateľom spoločnosti? Koľko zaplatila firma za reklamu, na základe, ktorej ju zákazníci spoločnosti našli? Každý zmluvný dodávateľ spoločnosti môže využiť spoločnosťou vyvinutý kartový systém ako svoj vlastný vernostný systém, na základe ktorého sa môže sám podieľať na obrate iných zmluvných dodávateľov, napr. i svojich "konkurentov". Aké náklady je treba na vybudovanie vlastného kartového vernostného systému?
Je to skutočne veľmi reálny a fungujúci systém, ktorý spĺňa stratégiu win-win-win. Výhodný pre zákazníkov, výhodný pre dodávateľov a výhodný pre spoločnosť.
A mimochodom, výšku rabatov si stanovujú sami obchodníci, každý koľko si môže dovoliť, spoločnosť výšku rabatov stanovených predajcom akceptuje.

zabudol, že z rodiny sa registruje zvyčajne iba jeden
Nezabudol.
So spoločnosťou spolupracujem od r. 2003 a moje skúsenosti sú také, že v rodine sú zaregistrovaní zvyčajne všetci dospelí členovia. Aspoň v tých rodinách, kde výhody zákazníkov spoločnosti využívajú a majú skúsenosti s tým, ako spoločnosť funguje.

Keď príde masmediálna reklama, ktorá už je na Slovensku "na spadnutie", ľudia sa dozvedia, že registrácia je bezplatná, pri každom použití karty sa im vrátia späť reálne peniaze z toho, čo minuli a všetci nakupujúci členovia budú mesiac, čo mesiac zaradení do žrebovania o auto, dovolenku, preplatenie nákupu, bude sa registrovať iba jeden člen rodiny a všetky nákupy budú robiť iba na jednu kartu?
Sledujete, ako "blázni" národ, keď sa na Exprese hľadá "sekáč"?

Mna by celkom zaujímalo, či všetci chváliaci ******* sa zapájajú do tohto biznisu aj na strane predávajúcich.
Toto som vôbec nepochopila. Prečo by mali byť všetci kupujúci predávajúcimi?
Spoločnosť je výhodná pre všetkých, tak ako som napísala vyššie, ale neviem si predstaviť, že by každý registrovaný zákazník nakupujúci napr. potraviny, PHM a iný bežný spotrebný tovar mal byť predajcom? A čoho?
Zákazníkov je cez 57 tisíc, predajcov cez tisíc a spoločnosť sa stále rozrastá.

Dobré vedieť, ono niekedy obchodník dá zľavu ak človek navrhne že miesto kartou zaplatí hotovosťou, teraz sa bude dať vyjednať zľava s pohrozením platby poukážkami L.
S niečím podobným sa stretávame u predajcov, ktorí sa registrovali ešte v začiatkoch a nie celkom pochopili všetky výhody systému. Ponúkajú klientom spoločnosti okamžité vyššie zľavy, než dávajú spoločnosti. Klient má možnosť vybrať si zľavu okamžite, alebo zaplatiť plnú sumu a zúčastniť sa na prerozdelení rabatov cez spoločnosť. Okamžitú zľavu si spravidla zase vyberie klient, ktorý nerozumie tomu, že za zvyškové rabaty od obchodníkov v zúčtovacom systéme spoločnosti získa oveľa viac. Tam nám zvyšné rabaty "zarábajú". Takže je na výber: ušetriť výdavky alebo na výdavkoch zarobiť? Mňa napr. by nikdy žiaden partner spoločnosti nepresvedčil na okamžitú zľavu, i keď by mi núkal hneď až 99%.
Ale toto je skôr na dlhšiu "debatu" alebo na absolvovanie infovečera spoločnosti s tým, že si pôjdem vypočuť informácie a nie s tým, že "apriori" je všetko dopredu podvod, blbosť a neviem čo ešte. Možno v konečnom dôsledku je to hriech, že obchodníci sú ochotní dávať množstevné rabaty aj tejto spoločnosti, tak ako ich dávajú všetkým svojim veľkoodberateľom.


Verím, že keby ste si prečítali celú diskusiu od začiatku, prípadne aspoň moje príspevky, bolo by Vám veľa vecí jasnejších, pochopiteľnejších a logickejších a táto diskusia na stránke, ktorú ja pokladám za veľmi serióznu, by nenaberala takýto absurdný rozmer.
1 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Vidím, že kým som písala prvý príspevok, tak sa tu rozvinula diskusia. Tak ešte niekoľko postrehov.
A to som sa nespytala, či mu môžem za opravy zaplatit L poukážkou ))
Dáša toto je veľmi pekná pripomienka, ohľadne L. Preklepni si ho. Ako správny člen L, by tú poukážku mal asi prijať. To je môj názor
Na toto som reagovala už v predchádzajúcom príspevku. Spoločnosť sa delí na zákazníkov a predajcov. Ak je spomínaný opravár, ktorému si chcela platiť dodávateľom spoločnosti , poukážku Ti neodmietne, ale Ty môžeš výhody klientov spoločnosti využívať iba ako registrovaný klient spoločnosti. Takže, moja zlatá, vidím to tak, že kým ťa niektorý člen spoločnosti neodporučí ako spoľahlivého zákazníka a nezaregistruje do spoločnosti, máš smolu a výhody nákupu poukážkou využívať nemôžeš.

Zažila som to opačne, "Prosím vas, chcem platit L, kludne mi na to dajte o 11% vyššiu cenu" Nejak nedošlo, že neušetril nič ...
Toto som už tiež spomínala vyššie. Naozaj, "došlo", že nič neušetril. On na tom zarobil a to zase nedôjde tým, ktorí si nenechajú seriózne vysvetliť jednoduché fungovanie systému a vymýšľajú si svoje scenáre, ktoré pramenia z nedostatku informácií alebo z informácií vytrhnutých z kontextu.

To si myslím, že sa velice mýliš, že ti firma nemôže tie poukážky odmietnuť. Jednoducho prestane s l spolupracovať, lebo to pre nich nie je vyhodné.
Pokiaľ je firma dodávateľom naozaj berie poukážky bez problémov. Ak ale majiteľ niečo nepochopí, môže vypovedať spoluprácu aj bez udania dôvodu a spoločnosť výpoveď akceptuje. Tu naozaj nikto nič nemusí, všetko je založené na dobrovoľnosti a vzájomnej výhodnosti.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Bigleoboy Pozri príspevok
co uz s tebou no mas svoje pravdy ok ja ti ich neberiem......jati poviem len jednu vec som rad ze som ta nestretol predtym ako som tam vstupil lebo inac by som pocuval teba a nemal by som nic takto aspon ked trosku mam v pohdoe ako student na kavu s babami a som rad ze som tam vstupil a spravil zakladnu pracu
Teraz nechcem rýpať ale seriozne ma zaujíma, čo ako študent kupuješ a vracajú sa ti z toho peniaze.
Pozrela som sa na hypernovu a ak spravne chapem, tak minimalny nákup je 140€. A to je na nás ako 3-člennú rodinu dosť. Také nákupy nerobíme.
0 0
bepo bepo

bepo je offline (nepripojený) bepo

Dáša_ Pozri príspevok
Dnes mi jeden velmi čerstvý absolvent L. školenia vysvetľoval, ako firma terazpráve spúšťa reklamnú kampaň a ako su si istý, že z 5m obyvatelov slovenska sa zapoji 5%. A aké to bude výhodné,ked systém bude mat 250.000 ludi.
oluska_1 Pozri príspevok
Mala by firma týchto zákazníkov, keby nebola zmluvným dodávateľom spoločnosti? Koľko zaplatila firma za reklamu, na základe, ktorej ju zákazníci spoločnosti našli? Každý zmluvný dodávateľ spoločnosti môže využiť spoločnosťou vyvinutý kartový systém ako svoj vlastný vernostný systém, na základe ktorého sa môže sám podieľať na obrate iných zmluvných dodávateľov, napr. i svojich "konkurentov". Aké náklady je treba na vybudovanie vlastného kartového vernostného systému?
Je to skutočne veľmi reálny a fungujúci systém, ktorý spĺňa stratégiu win-win-win. Výhodný pre zákazníkov, výhodný pre dodávateľov a výhodný pre spoločnosť.
Zákazníkov je cez 57 tisíc, predajcov cez tisíc a spoločnosť sa stále rozrastá.
No pravdu povediac vôbec nechápem zmysel systémov ako je L** alebo Sphere. Ak si ako majiteľ firmy napr Nay založím kartový systém na zľavy napr 5% tak tým chcem prilákať zákazníkov od konkurencie, najideálnejšie ak obsadím 100 % trhu-teda monopol a tie karty zabrali a splnili svoj cieľ. Ak ako majiteľ firmy vstúpim do systému L** alebo Sphere tak budem platiť dajme tomu tých istých 5% ako zľavu, nech si spoločnosť nechá 2% a 3% nech posunie zákazníkovi. ALE- kartová spoločnosť sa rozrastá takže ak tam budú registrovaný všetci predajcovia na SK a takisto všetci kupujúci na Slovensku tak sa všetci predajcovia spoja a povedia si- načo byť v systéme, celoplošne znížme ceny o 4 % a 1 % budeme v zisku my, o 1% dostanú viac zákazníci,jediný kto na veľkosť doplatí bude samotná firma L** alebo Sphere pretože príde o komplet celý kšeft.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Skúsim sa vecne pýtať a dúfam, že dostanem vecné odpovede.
1. zaregistrujú ma zadarmo
2. ako sa dostanem k platobnej karte? Platim alebo neplatím?
Naposledy upravil Dáša_ : 28.01.09 at 09:32
0 0
xfenix xfenix

xfenix je offline (nepripojený) xfenix

Som baba ktora sa snazi preniknut do tajov podnikania :) ...viac
NeveriaciTomas Pozri príspevok
Je len dodam k xFenix. Dalsia filozofka a pani najmudrejsia. Milujem tieto argumenty proti "systemu". Typujem ze Ty si typ cloveka ktory ked dostane ponuku od zamestnavatela ze ti zvysi plat ak budes robit trosku viac, resp. ak dostanes viac zodpovednosti, tak Tvoja reakcia by bola ze radsej nechces viac penazi ale svaty pokoj a klud a svoj teply kutik v praci kde Ta nikto nevyrusuje. Svet sa deli jednoducho na ludi ambicioznych (mensina), co sa chytia prilezitosti a hybu svetom a ludi pasivnych (vacsina) ktori len prezivaju a vyssiu aktivitu vyvinu len vtedy ak uz im ide o krk a lame sa im lad pod nohami.
Mily Neveriaci Tomas, bohuzial si uplne mimo vo svojom type. Dufam len, ze rovnako mimo nie si aj vo svojom pristupe k vyssie ospevovanemu pyramidovemu zoskupeniu.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Teraz nechcem rýpať ale seriozne ma zaujíma, čo ako študent kupuješ a vracajú sa ti z toho peniaze.
Pozrela som sa na hypernovu a ak spravne chapem, tak minimalny nákup je 140€. A to je na nás ako 3-člennú rodinu dosť. Také nákupy nerobíme.
Seriózne, otázka vyplýva z neznalosti ponuky. 140,- euro je limit na objednávku poukážok, aby Ti mohli poslať poukážky. Poštovné neplatíš, tak to jedno percento z nákupu, ktoré si spoločnosť necháva, nepokryje celkom ani náklady na poštovné. Neznamená to teda, že Ty urobíš na jedenkrát nákup v Hypernove za 140,- euro. Do objednávky rozpisuješ, aké poukážky si objednávaš. Dokonca môžeš do hodnoty 140,- eur kombinovať poukážky rôznych zmluvných partnerov. Napr. Tesco 1x10 euro, 10x5euro, Hypernova 1x20euro, 1x10 euro, 2x5 euro,OMV 4x10euro, čo je spolu 140 euro, teda limit jednorázovej objednávky je splnený. Hodnoty poukážok si zadávaš podľa svojej potreby, kam si chceš poukážky objednať je tiež iba na Tebe. Za poukážky nakupuješ podobne ako za stravné lístky, ibaže tu nie sú obmedzenia výšky nákupu ani sortimentu. Poukážky majú platnosť jeden až dva roky, podľa dodávateľov. Minieš za takú dobu 140,-euro?

1. zaregistrujú ma zadarmo
2. ako sa dostanem k platobnej karte? Platim alebo neplatím?
Neplatíš nič.
Registráciu neplatíš Ty, registráciu platí Tvoj odporúčateľ, Tebe príde štartovací balíček s plastovou kartou zo spoločnosti. Okrem toho si môžeš okamžite po registrácii vytlačiť virtuálnu kartu priamo z internetu a môžeš ju začať okamžite používať u našich zmluvných partnerov, ktorí majú nainštalované čítačky. V reťazcoch sa zatiaľ karta použiť nedá, tam využívame nákup ich originálnymi poukážkami, ktoré si objednávame cez spoločnosť.

ALE- kartová spoločnosť sa rozrastá takže ak tam budú registrovaný všetci predajcovia na SK
Neviem, ako je to v iných spoločnostiach, ale u nás platí, že nemôžu byť našimi partnermi všetci predajcovia. Ak napr. v malom meste máme partnera, ktorý predáva určitý sortiment a sme s ním spokojní, v danom meste mu neurobíme konkurenciu. Vo väčších mestách, samozrejme, môže byť na jeden sortiment viac predajcov, ale nikdy nie všetci, iba primeraný počet, podľa počtu obyvateľov. Tu naozaj ide o prilákanie zákazníkov od konkurencie a ďalšie výhody, ktoré ako zmluvný partner spoločnosti môžem využívať.
Takže všetci predajcovia u nás nikdy nebudú a všetci kupujúci? To bude záležať iba na nich a na ich postoji k ponúkanej možnosti.

vyssie ospevovanemu pyramidovemu zoskupeniu.
Neviem, z čoho pramení Tvoja nechuť k pyramídam. Sú to najstabilnejšie stavby na svete. A veľa vecí funguje ako pyramída /štát, rodina, fabrika.../.
Iné je, samozrejme, ak myslíš finančný pyramídový systém. Ale ten tu nikde nevidím. Nemusíš nikomu dať nijaké peniaze, chodíš na nákupy tak ako doteraz, iba tie nákupy robíš u našich zmluvných partnerov a spoločnosť prerozdeľuje rabaty od obchodníkov a vracajú Ti naspäť peniaze. Čo tam riskuješ? Tovar za svoje peniaze máš doma a najhoršie, čo sa Ti môže stať je to, že Ti ešte prídu aj nejaké peniaze z minutých naspäť. Doteraz si koľko minula a koľko Ti z toho prišlo naspäť?
Naposledy upravil oluska_1 : 28.01.09 at 23:00
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

oluska_1 Pozri príspevok

Neplatíš nič.
Registráciu neplatíš Ty, registráciu platí Tvoj odporúčateľ,
No dobre, koľko teda platí on? Lebo ako som sa dočítala, je výhodne zaregistrovať celú rodinu.

oluska_1 Pozri príspevok
Neviem, ako je to v iných spoločnostiach, ale u nás platí, že nemôžu byť našimi partnermi všetci predajcovia. Ak napr. v malom meste máme partnera, ktorý predáva určitý sortiment a sme s ním spokojní, v danom meste mu neurobíme konkurenciu. Vo väčších mestách, samozrejme, môže byť na jeden sortiment viac predajcov, ale nikdy nie všetci, iba primeraný počet, podľa počtu obyvateľov. Tu naozaj ide o prilákanie zákazníkov od konkurencie a ďalšie výhody, ktoré ako zmluvný partner spoločnosti môžem využívať.
Takže všetci predajcovia u nás nikdy nebudú a všetci kupujúci? To bude záležať iba na nich a na ich postoji k ponúkanej možnosti.
prešla som si predajcov z nášho mesta stavebného sortimentu a na prvý pohľad mám pocit, že sú zaregistrovaní snáď všetci. A veľké mesto nie sme.
Naposledy upravil Dáša_ : 28.01.09 at 21:50
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

No dobre, koľko teda platí on?
Momentálne, ak chceš niekoho zaregistrovať na seba, ako odporúčateľa, platíš za jeho štartovací balík 10,- eur (balík má vyššiu hodnotu a v tomto sú zahrnuté i ďalšie informačné materiály, ktoré klientom budú chodiť každého pol roka).

mám pocit, že sú zaregistrovaní snáď všetci.
Neviem, o ktoré mesto ide, ale ak mi pošleš súkromnú správu, môžem sa na to pozrieť. Niekedy sa nám "zídu" v jednom meste predajne z dvoch reťazcov. Ale určite to nie je pravidlo.
0 0
jozka56 jozka56

jozka56 je offline (nepripojený) jozka56

Poukážky sú v hodnote 5 a 10 EUR.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Poukážky sú v hodnote 5 a 10 EUR.
Hypernova má aj 20 EUR a OMV iba 10 EUR
0 0
jozka56 jozka56

jozka56 je offline (nepripojený) jozka56

Súhlasím, na bežný nákup v H sú výhodnejšie poukážky s nižšou hodnotou. Pri OMV 10EUR je v pohode.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Na bežné nákupy v Hypernove používam aj ja skôr 5 a 10 EUR, 20 EUR využívam hlavne na čerpačkách v Hypernove pri tankovaní.
0 0
bepo bepo

bepo je offline (nepripojený) bepo

oluska_1 Pozri príspevok
Neviem, ako je to v iných spoločnostiach, ale u nás platí, že nemôžu byť našimi partnermi všetci predajcovia. Ak napr. v malom meste máme partnera, ktorý predáva určitý sortiment a sme s ním spokojní, v danom meste mu neurobíme konkurenciu. Vo väčších mestách, samozrejme, môže byť na jeden sortiment viac predajcov, ale nikdy nie všetci, iba primeraný počet, podľa počtu obyvateľov. Tu naozaj ide o prilákanie zákazníkov od konkurencie a ďalšie výhody, ktoré ako zmluvný partner spoločnosti môžem využívať.
Takže všetci predajcovia u nás nikdy nebudú a všetci kupujúci? To bude záležať iba na nich a na ich postoji k ponúkanej možnosti.
Stále nerozumiem čo má z toho predajca a kupujúci, jedine čomu rozumiem je čo má ztoho spoločnosť L**. Napríklad také Tesco, sumy budú vymyslené a v SK.Vydá vlastné 500 Sk poukážky ktoré si hocikto môže kúpiť za 500Sk a 500 Sk poukážky pre L** ktoré dá L** za 450 Sk a klient v systéme ich má za 470 SK. Byť manažérom Tesca tak vydám Tesco 500 Sk ktoré predám hocikomu za 460 Sk a ušetrím 10 Sk na spoločnosti L**, dám klientom L** vyššiu zľavu ako im ponúka L** tiež o 10 Sk a prilákam zákazníkov od konkurencie. Stále nevidím nejaký prínos L** pre hocikoho.
0 0
vajooo vajooo

vajooo je offline (nepripojený) vajooo

Zdravím, tak ja som jeden z tých čo ho už nejakú dobu lanária (bol som aj na 2-hodinovom kávičkovom večere), ale stále nie som s tým stotožnený...
Nezdá sa vám, že tie reči o tej blížiacej sa reklamnej kampani sú vykonštruované, aby sa vytvoril dojem, že treba rýchlo rýchlo nakúpiť čo najviac pozícií lebo potom už bude neskoro. Ževraj už prebehla v Rakúsku, ale nikto mi nepovedal, aká úspešná bola, koľko nových klientov sa po nej zaregistrovalo.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

vajooo Pozri príspevok
Zdravím, tak ja som jeden z tých čo ho už nejakú dobu lanária (bol som aj na 2-hodinovom kávičkovom večere), ale stále nie som s tým stotožnený...
Nezdá sa vám, že tie reči o tej blížiacej sa reklamnej kampani sú vykonštruované, aby sa vytvoril dojem, že treba rýchlo rýchlo nakúpiť čo najviac pozícií lebo potom už bude neskoro. Ževraj už prebehla v Rakúsku, ale nikto mi nepovedal, aká úspešná bola, koľko nových klientov sa po nej zaregistrovalo.
čo je nákup pozícii? Koľko to stojí?
0 0
vajooo vajooo

vajooo je offline (nepripojený) vajooo

Dáša_ Pozri príspevok
čo je nákup pozícii? Koľko to stojí?
nuž v pozícia sa vytvorí zo zvyšných bonusov ak dosiahnu hodnotu 50 euro, alebo sa dá rovno za tých 50 euro kúpiť, hovoria tomu predplatiť. Vytvorenie pozície však zo zvyšných bonusov trvá dlho, preto lanária, aby sme si ich kúpili, lebo už zostáva málo času, kým nepríde veľká bombastická reklamná kampaň.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

vajooo Pozri príspevok
nuž v pozícia sa vytvorí zo zvyšných bonusov ak dosiahnu hodnotu 50 euro, alebo sa dá rovno za tých 50 euro kúpiť, hovoria tomu predplatiť. Vytvorenie pozície však zo zvyšných bonusov trvá dlho, preto lanária, aby sme si ich kúpili, lebo už zostáva málo času, kým nepríde veľká bombastická reklamná kampaň.
a čo znamená, že máš pozíciu? Čo získaš z jednej pozície?
0 0
vajooo vajooo

vajooo je offline (nepripojený) vajooo

Dáša_ Pozri príspevok
a čo znamená, že máš pozíciu? Čo získaš z jednej pozície?
Hmm.. no to je na dlhšie, treba ísť na ten kávičkový večer a mnohý iní čo tu chodia by to vedeli isto presnejšie povedať ako ja. Je to v jednoduchosti určitá suma, umiestnená v binárnom strome, za ktorú sa postupne ukladajú ďalšie pozície (vlastné či cudzie) a keď bude za mojou pozíciou určitý počet ďalších pozícií, tak vravia tomu že sa pozícia vyhospodárila na 450 Eurovú pozíciu. A potom može postúpiť do vyšej kategorie alebo byť vyplatená.. tak nejak..
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať