Zavrieť

Porady

Vznikli mi podlžnosti ak som neoznámil zdravotnej poisťovni nástup do školy?

Dobrý deň,

situácia je takáto - po strednej som išiel študovať na VŠ, tú som po prvom semestri nechal a zaregistroval som sa na úrade práce. To som oznámil aj zdravotnej poisťovni. No kedže nebolo jasné kedy som presne ukončil štúdium to rozhodovanie a registrovanie na úrade práce sa tiahlo až do konca školského roka resp. do polky prázdnin a medzi tým ma už prijali na inú VŠ. To som im oznámil a tak mi mali poslať rozhodnutie o vylúčení z evidencie. To rozhodnutie mi poslali ale šikovná tetka na pošte mi to neoznámila a potom keď som sa bol na pošte na to pýtať sa zistilo že už ho nemajú a poslali ho už späť. No medzi tým som už začal chodiť do školy a na škole študujem už dlhšiu dobu. Nikdy nenastalo obdobie kedy by nemal kto za mňa platiť zdravotné poistenie, na úrade práce som sa pekne zaregistroval, ukončil to, nastúpil do školy a študujem, akurát zdravotná poisťovňa si pravdepodobne ešte myslí že som stále zaregistrovaný na úrade práce. Takže som sa zaplietol v tejto užitočnej byrokracii a chcem poprosiť o radu niekoho kto sa vyzná... vznikli mi kvôli tomuto neoznámeniu nebodaj nejaké podlžnosti? Alebo stačí prísť tam z papierami a pooznamovať im to dodatočne, alebo netreba ani to?

Ďakujem za odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času