Zavrieť

Porady

Zápis do ELDP

Prosím poraďte mi ako uviesť nasledovné do ELDP, som úplný začiatočník:

Zam-kyňa:
v r. 2005
1.1.2005 - 30.6.2005 - v pracovnom pomere , treba uviesť HM?
1.7.2005 - 31.12.2005 - materská dovolenka, treba uviesť príjem z MD?
1.1.2006 - 11. 1. 2006 - materská dovolenka
12.1.2006 - 31.12.2006 - rodičovská dovolenka

Od 12. 1. 06 má prerušené nem. a dôch. poistenie a zdravotné jej platí štát, je treba niečo uviesť aj v ELDP? Nejaké prerušenie?

Pomohol by konkrétny príklad.
Ďakujem za radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Nutricia je offline (nepripojený) Nutricia

    Nutricia
    vysky
    Prosím poraďte mi ako uviesť nasledovné do ELDP, som úplný začiatočník:

    Zam-kyňa:
    v r. 2005
    1.1.2005 - 30.6.2005 - v pracovnom pomere , treba uviesť HM?
    1.7.2005 - 31.12.2005 - materská dovolenka, treba uviesť príjem z MD?
    1.1.2006 - 11. 1. 2006 - materská dovolenka
    12.1.2006 - 31.12.2006 - rodičovská dovolenka

    Od 12. 1. 06 má prerušené nem. a dôch. poistenie a zdravotné jej platí štát, je treba niečo uviesť aj v ELDP? Nejaké prerušenie?

    Pomohol by konkrétny príklad.
    Ďakujem za radu
    V prvom rade sa chcem opýtat, prečo jej vystavuješ ELDP, skončila PP?

    KRISTINN je offline (nepripojený) KRISTINN

    obyčajný človek KRISTINN