Zavrieť

Porady

daňové priznanie pre dôchodcu za rok 2009

Dobrý deň.

Chcem sa spýtať, aké daňové priznanie (A,B) podáva dôchodca:
a) keď poberal dôchodok za celý rok
b) keď začal poberať dôchodok od 1.3.2009?

Počas roka pracovali na dohodu na tri mesiace a príjem za prácu na dohodu neprekročil tých cca 2000 eur. Čo treba vypísať v priznaní?

Ďakujem, som laik a dúfam, že sa z tohoto dá pochopiť čo potrebujem.
Usporiadat
ivetakli ivetakli

ivetakli je offline (nepripojený) ivetakli

vrelá vďaka
0 0
vieroslava vieroslava

vieroslava je offline (nepripojený) vieroslava

Opravné nie, ale dodatočné áno.
0 0
lubka7459 lubka7459

lubka7459 je offline (nepripojený) lubka7459

Dobrý deň. Priznám sa, že som si nemala kedy prečítať všetky príspevky k tejto téme, tak sa budem možno pýtať na to, čo tu už odznelo, tak mi to prepáčte. Ja mám takýto problém. Známemu, ktorý je dôchodca, som urobila daňové priznanie, pretože sa mu to oplatilo, lebo mal príjem do 2O12 /robilo mu to však rozdiel len pár centov menej/. Jeho dcéra však ešte študovala, tak si chcel uplatniť aj daňový bonus. Ten som mu uplatnila a teraz mu prišla výzva, že si má opraviť daňové priznanie. Údajne v r.54 nemôže byť O€. Ja som mu ju tam však dala preto, že spĺňal príjem do 2O12€. Ale teraz už neviem, či to náhodou neplatí len vtedy, keby si ten bonus neuplatňoval. A vtedy by mal aj nárok na vrátenie preddavkovej a zrážkovej dane uvedenej na Potvrdení v celej výške.. Prosím Vás, môžte mi v tomto poradiť? Ďakujem za odpoveď.
0 0
katka50 katka50

katka50 je offline (nepripojený) katka50

lubka7459 Pozri príspevok