domenico.office Len je tu jedna vec, na ktorú je tiež potrebné upozorniť a to je §32 ods. 3, kde sa hovorí, že: Správca dane doručuje elektronický dokument daňovému subjektu podľa § 14 a daňovému subjektu,ktorý o to požiada.... V ods.2: že musí byť podpísaný ZEP-om. To znamená, že správca bude doručovať písomnosti (podpísané ZEP-om) všetkým, ktorý spadajú pod §14 a to sú o.i. platitelia DPH. Dokumenty podpísané ZEP-om sú šifrované dokumenty, prijímateľ takéhoto dokumentu by mal mať ZEP, aby si takýto dokument vedel otvoriť. K takémuto dokumentu sa v niektorých prípadoch prikladá časová pečiatka, aby po otvorení dokumentu bol zaznačený čas otvorenia dokumentu.
Pokiaľ je to naozaj tak, že bez nainštalovaného ZEP sa nedá ZEPom podpísaný dokument ani prijať alebo otvoriť (čo sa mi zdá celkom logické), tak potom to bude bez ZEPu asi nemožné. V technických veciach sa až tak nevyznám, preto nemôžem oponovať ale ako som napísal, javí sa mi to logické. Avšak ešte je tu §30 doručovanie písomností ods.2) ...."Ak písomnosť nie je možné doručiť spôsobom podľa odseku 1) (t.j.elektronicky), správca dane doručuje písomnosť prostredníctvom
a) poskytovateľa poštových služieb,
b) iného orgánu, ak to ustanovuje osobitný predpis,
c) verejnej vyhlášky...."