Zavrieť

Porady

nefér spôsoby slovak telecomu

optimistka
ahojte, včera som sa vytočila ... volala som do call centra Slovak telecomu overiť si, či mám pevnú linku bez viazanosti, na to mi pani povedala, ze ju mam viazanu do r. 2013 a to od maja 2011 na dalsie 2 roky. NIč som nepodpisala, viem o tom, ze prisla daka zmluva, ale nic som neposlala späť, vraj niekto od nich volal, zdvihla to moja dcera a predpokkladám, že jej podsunuli nejakú otázku a predlzili si zmluvu. je toto vôbec možné ? vraj ked niekto vie moje rodne cislo, zdvihne moju pevnu linku a povie ano, tak je to v poriadku a im to stač na opätovné predlzenie viazanosti. Napadli by ste to ? Chcela som ju zrusit a teraz neviem co ??
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

optimistka Pozri príspevok
viazanosť bola okrem iného aj na zvýhodnenú cenu používaného programu, takže keď skončila viazanosť, mali mi začať fakturovať nezľavnenú cenu, to je môj názor a nie mi aktivovať službu na ďalšie 2 roky
Zda sa mi /uz to tu bolo viackrat rozoberane v starsich temach/, ze Tcom ma v zmluvach uvedene,ze najneskor mesiac pred skoncenim viazanosti im treba pisomne oznamit, ze nemienis pokracovat v spolupraci.
Takze si treba poriadne precitat zmluvu, co si im podpisala a podla toho sa potom stazovat na ich postup,prip. sa hnevat na svoju zabudlivost, ci nepozornost.

Ak zistis, ze si v prave a oni konali nekorektne,napis im list na reklamacne oddelenie do Kosic./vygooglis/ a ziadaj presetrenie...
Na tie zakaznicke linky sa nespoliehaj, tam casto sedia brigadnici bez pravomoci...
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

pepsikova Pozri príspevok
..

..také tuším ani nie je...vždy sú zmluvne dohodnuté podmienky zrušenia a výpovedná lehota..minimálne mesiac dopredu...
to áno, ale zadávateľka, tak ako aj ja a aj nešťastný ST, pod pojmom "viazanosť" myslí obdobie, počas, ktorého je poskytovaná zľava a nie je možné zmluvu vypovedať zo strany užívateľa (teda bez nejakých strašných poplatkov, ktoré neúmerne prevyšujú poskytnutú zľavu za celé obdobie viazanosti)
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
optimistka Pozri príspevok
a čo keď je november ? ja som s platnosťou od mája nepodpísala žiadnu zmluvu na žiadnu ich novú akciu !!! to si naozaj bez platne uzavretej zmluvy môže niekto niekoho zaviazať na dalsie 2 roky ?
..

..nejeduj sa...povedalo ti decko o čom bol ten telefonát?..čo ak sa baba z telecomu pýtala, že či chcete mať aj ďalej pevnú linku a decko to odkývalo, lebo jemu je to jedno, ani nevie, čo baba hovorila???...tak sa to mohlo stať, takže fakt je najmúdrejšie ísť tam osobne...lebo problém sa vyrobil ""po ceste""
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Len tak mimochodom: Telekom totiž postupuje tak, že pokiaľ neodvoláš (nezrušíš) písomne "viazanosť", považujú to automaticky za súhlas s ďalšou viazanosťou na 24 mesiacov (BTW: podľa mňa sú toto neprijateľné a nekalé praktiky!).
No už mi to asi nabudúce neprejde: http://openiazoch.zoznam.sk/cl/11206...zident-odobril a budú musieť postupovať podľa európskej legislatívy. Už by nemalo byť, že nevypovedanie = rovná automaticky súhlas. Súhlas by mal byť písomný (zmluva), pokiaľ to nie je, viazanosť by mala automaticky skončiť.
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

arizona Pozri príspevok
Zda sa mi /uz to tu bolo viackrat rozoberane v starsich temach/, ze Tcom ma v zmluvach uvedene,ze najneskor mesiac pred skoncenim viazanosti im treba pisomne oznamit, ze nemienis pokracovat v spolupraci.
Takze si treba poriadne precitat zmluvu, co si im podpisala a podla toho sa potom stazovat na ich postup,prip. sa hnevat na svoju zabudlivost, ci nepozornost.

Ak zistis, ze si v prave a oni konali nekorektne,napis im list na reklamacne oddelenie do Kosic./vygooglis/ reklamačné je v BA na Karadžičovej a ziadaj presetrenie...
Na tie zakaznicke linky sa nespoliehaj, tam casto sedia brigadnici bez pravomoci...
v texte
0 0
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

optimistka Pozri príspevok
.. NIč som nepodpisala, viem o tom, ze prisla daka zmluva, ale nic som neposlala späť, vraj niekto od nich volal, zdvihla to moja dcera a predpokkladám, že jej podsunuli nejakú otázku a predlzili si zmluvu. je toto vôbec možné ? vraj ked niekto vie moje rodne cislo, zdvihne moju pevnu linku a povie ano, tak je to v poriadku a im to stač na opätovné predlzenie viazanosti. Napadli by ste to ? Chcela som ju zrusit a teraz neviem co ??
... ak by si sa pozrela na tú "dáku zmluvu", čo ti prišla v máji .. tak tam prečítaš niečo také ... že za súhlas (tvoj-ako zákazníka) považujú prvé využitie služby resp zaplatenie faktúry (nechce sa mi hľadať presné znenie - mám to tiež, ale asi na 12 mesiacov).
0 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
ved ja som to chcela zrušiť k 31.12. tohto roku a zostala som prekvapena, ze som viazana s nimi do r. 2013 /od maja 2011 2 roky bez riadne uzatvorenej zmluvy podpísanej zmluvnými stranami/
1 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

ľudkovia- viazanosť je prežitok- ja už nikde nechcem byť a nebudem ani viazaný a ani uviazaný...- to je len taký bývalý východoeuropsky prežitok...
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

No práve toho sa drží Telekom - ak nepotvrdíš viazanosť = u nich je to automaticky súhlas (malo by to byť naopak - nepotvrdíš viazanosť = nesúhlas a malo by to mať zmluvnú podobu)
Naposledy upravil misoft : 09.11.11 at 19:41
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

mám pred sebou nepodpísanú zmluvu, kde je jasne písané:
"Po uplynutí dojednanej dobyposkytovania služieb za akciové ceny podľa tohto cenového výmeru bude Účastníkovi účtovaná štandrdná cena stanovená pre poskytovanie daných služieb podľa platnej Tarify."

...a nad podpismy je hrubým písmom napísané:
"Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Táto zmluva nadonúda platnosť a účinnosť dňom podpisu oboch zmluvných strán."

Takže absolútne nechápem, ako môžem mať už týždeň aktivované niečo s čím nesúhlasím a čo nie je podpísané
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

tictac7 Pozri príspevok
mám pred sebou nepodpísanú zmluvu, kde je jasne písané:
"Po uplynutí dojednanej dobyposkytovania služieb za akciové ceny podľa tohto cenového výmeru bude Účastníkovi účtovaná štandrdná cena stanovená pre poskytovanie daných služieb podľa platnej Tarify."

...a nad podpismy je hrubým písmom napísané:
"Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Táto zmluva nadonúda platnosť a účinnosť dňom podpisu oboch zmluvných strán."

Takže absolútne nechápem, ako môžem mať už týždeň aktivované niečo s čím nesúhlasím a čo nie je podpísané
nemajú na to právo-sú to vagabundi...
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
tictac7 Pozri príspevok
mám pred sebou nepodpísanú zmluvu, kde je jasne písané:
"Po uplynutí dojednanej dobyposkytovania služieb za akciové ceny podľa tohto cenového výmeru bude Účastníkovi účtovaná štandrdná cena stanovená pre poskytovanie daných služieb podľa platnej Tarify."

...a nad podpismy je hrubým písmom napísané:
"Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Táto zmluva nadonúda platnosť a účinnosť dňom podpisu oboch zmluvných strán."

Takže absolútne nechápem, ako môžem mať už týždeň aktivované niečo s čím nesúhlasím a čo nie je podpísané
..

..no to je to, že po uplynutí doby poskytovania služby si mala ísť do telekomu a dohodnúť si sama, či chceš ďalej nejakú službu, alebo nie..nešla si, tak podľa niečoho ti ďalej účtovali-lebo si službu nezrušila, (tvoja chyba)
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
Stanislav 1975 Pozri príspevok
nemajú na to právo-sú to vagabundi...
..

..ale Staník, sú aj nie sú...je to aj benevolentnosťou zákazníka, že si neustráži dobu ukončenia a potom to takto dopadne...nie vždy sú zlí len tí druhí...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

pepsikova Pozri príspevok
..

..no to je to, že po uplynutí doby poskytovania služby si mala ísť do telekomu a dohodnúť si sama, či chceš ďalej nejakú službu, alebo nie..nešla si, tak podľa niečoho ti ďalej účtovali-lebo si službu nezrušila, (tvoja chyba)
pepsi- toto čo píšeš nieje pravda- viazanosť je na dobu určitú-takže nič netreba vypovedávať...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

pepsikova Pozri príspevok
..

..ale Staník, sú aj nie sú...je to aj benevolentnosťou zákazníka, že si neustráži dobu ukončenia a potom to takto dopadne...nie vždy sú zlí len tí druhí...
pepsi- nemáš pravdu...
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

pepsikova Pozri príspevok
..

..no to je to, že po uplynutí doby poskytovania služby si mala ísť do telekomu a dohodnúť si sama, či chceš ďalej nejakú službu, alebo nie..nešla si, tak podľa niečoho ti ďalej účtovali-lebo si službu nezrušila, (tvoja chyba)
ale, veď si nedočítala tú vetu, tá veta je o tom, že počas dojednanej doby je suma akciová (teda nižšia) a potom už štandardná. Či len ja som nechápavá?!
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

tictac7 Pozri príspevok
ale, veď si nedočítala tú vetu, tá veta je o tom, že počas dojednanej doby je suma akciová (teda nižšia) a potom už štandardná. Či len ja som nechápavá?!
neviem, možno som priblblý ale ja to chápem presne ako ty...
3 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
pepsikova, naozaj nechapem tvoje nazory, ja som si objednala nejakú službu so zvýhodnenou cenou na nejaké obdobie viazanosti, ak v službe pokračujem po jej uplynutí, telefonujem už za štandardnú cenu, prečo by som mala chodiť do telecomu a niečo riešiť ? ked nejdem, tak tým suchlasim, ze mi budu spravidla uctovat cenu nezvýhodnenú ale ja viem, ze môžem kedykoľvek odísť ?? ved takto je to v orange a myslím aj u iných mobilných operátorov
2 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

tictac7 Pozri príspevok
v texte
Tak sa ospravedlnujem.nevedela som ze maju nejake zmenu

Ja som riesila pred nedavnom na tejto adrese : Aj mi z tej adresy prisla odpoved...

Adresa reklamačného oddelenia pre bytových zákazníkov:
Slovak Telekom, a.s.
Centrum služieb zákazníkov
Reklamačné oddelenie
Laborecká 1
040 11 Košice
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

arizona Pozri príspevok
Tak sa ospravedlnujem.nevedela som ze maju nejake zmenu

Ja som riesila pred nedavnom na tejto adrese : Aj mi z tej adresy prisla odpoved...

Adresa reklamačného oddelenia pre bytových zákazníkov:
Slovak Telekom, a.s.
Centrum služieb zákazníkov
Reklamačné oddelenie
Laborecká 1
040 11 Košice
neospravedlňuj sa. Veď nemôžeš vedieť, čo zas vymysleli. Call centrum je v KE, centrum služieb zákazníkov v ZA, takže dnes som sa teda pýtala, kam mám poslať reklamáciu a oni, že BA. Do kelu, 20 rokov dozadu takýto systém, tak budúci mesiac je to v Brne a na po Novom roku v Prahe

a aby som nezabudla:
Karadžičova 10, 825 13 BA
1 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať