...tak ešte raz:
ahojte, včera som sa vytočila ... volala som do call centra Slovak telecomu overiť si, či mám pevnú linku bez viazanosti, ...vedela si, že zmluva je platná do mája, podľa toho, čo píšeš o riadok nižšie...ty si sama v máji tú službu nezrušila...na to mi pani povedala, ze ju mam viazanu do r. 2013 a to od maja 2011 na dalsie 2 roky...signál si mala ďalej, takže bola fakturácia-na základe čoho?.. NIč som nepodpisala, .. ale nic som neposlala späť, vraj niekto od nich volal, ..pokiaľ zákazník sám nedá podnet na zrušenie poskytovania služby, firma službu poskytuje podľa podmienok , platných v čase použitia bez úpravy...zdvihla to moja dcera a predpokkladám, že jej podsunuli nejakú otázku ..pýtali sa, či chcete mať aj naďalej pevnú linku...a predlzili si zmluvu. je toto vôbec možné ? vraj ked niekto vie moje rodne cislo,..mali predsa prvú zmluvu, kde sú tvoje nacionálie,signál ti musia účtovať, takže oni problém nemali... zdvihne moju pevnu linku a povie ano, tak je to v poriadku a im to stač na opätovné predlzenie viazanosti......áno, stačí, ty si sa predsa im neozvala, že zmluva končí a službu už nechceš... Napadli by ste to ? Chcela som ju zrusit a teraz neviem co ??...takže dúfam, že je to jasné...