pepsikova
..mňa skôr sejeduje to rozrezané-nerozrezané lano a dedukcie, čo sa stalo tomu chudákovi pri zlaňovaní..tolko verzií jednej smrti,hrôza!..
...čo sa stalo ???
Proste drbol ...
misoft
U toho voj. policajta - tam je to ošemetné - stále vyšetrujú, ale je otázka - skontrolovali aj to lano? Skontrolovali, či bol na ňom zaistený? Všetko sú dohady (a tuším niekto to chce ututlať).
Lano má svoju nosnosť v údajoch a tá je ešte aj predimenzovaná , čiže lano s údajom o nosnosti 300 kg v pohode udrží 450 kg ...
Kontrola lana ??? ....nuž predpokladám , že nejaký inštruktor to aj urobil ...
Lenže v prvom rade by si to mal skontrolovať každý sám .
wagner
A čuduješ sa?
Veď helikoptéra má väčšiu cenu ako ľudský život,
či nie? U vojska bol iba číslo, človek až ma poslednom mieste.
Pozor na jedno .
Každé cvičenie má určité % ( promile ) plánovanej úmrtnosti .
Nejde o cenu helikoptéry , vonkoncom nie .
Ako bolo povedané - vysvetlené v médiách , tu ide o to , že v určitých prípadoch sa obetuje jeden jedinec , aby nedošlo k ešte horším následkom .
Veď ak tá mašina je neovládateľná práve tým vonkajšimi okolnostiami , tak sa nedá proste nič robiť...v mašine je predsa viacero vojakov ..........................
Letecká záchranka je niečo podobné ...
Vezmime si , že by helikoptéra dostala balanc následom rozkývania lanom , na ktorom visí jeden človek .
No v helikoptére sú viacerí ....
Helikoptéra letí nad mestom ...
Pilot - osádka sa musí rozhodnúť !
Odrežem - jeden spadne .
Neodrežem - spadne celá mašina , zahučia v nej všetci a tým pádom na zem a následným výbuchom paliva v tej zastavanej oblasti príde o život nie jeden človek ....
Teraz ako ?????
Nechcel by som byť ale na mieste toho , čo UTON v ruke drží ....
Ťažká voľba , fakt ťažká ....