Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Dáša_
k zákazu energeťákov pre mladistvých sa pripájam. To bežne popíjajú už deti na 1. stuhni, katastrofa
Deti 1. stuHnutia
Deti 2. Vystretia

Oh, main got...dast ist katastrofen....
0 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

vicktor
Videli flasu ci plechovku, necitali napisy.
Kedysi mi pokladnicka povedala ze nemozem platit gastrolistkami za pivo. Ja na to ze ved to je nealko pivo. Skontrolovala a gastrace vzala.
Mne islo skor o to, ze ako maju osetrenu ochranu osobnych udajov, ked predavacka vidi cely obciansky preukaz.
0 0
vicktor vicktor

vicktor je offline (nepripojený) vicktor

ja si myslim, ze normalny clovek (moja manzelka nie celkom suhlasi) ...viac
Musi vymazat z pamate.
Rozumiem o co ti islo, ale ja som reagoval na Inženýrskýho.
1 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

alaya1
vicktor
Videli flasu ci plechovku, necitali napisy.
Kedysi mi pokladnicka povedala ze nemozem platit gastrolistkami za pivo. Ja na to ze ved to je nealko pivo. Skontrolovala a gastrace vzala.
Mne islo skor o to, ze ako maju osetrenu ochranu osobnych udajov, ked predavacka vidi cely obciansky preukaz.
za tú milisekundu vidí akurát rok narodenia.ostatné ju !!!ABSOLÚTNE!!! NEZAUJÍMA. A na toto sa žiadne GDPr nevzťahuje,ona tie údaje nijako nespracúva.
0 0
Ing. Ľubomír Janoška Ing. Ľubomír Janoška
kopretinka
alaya1
vicktor
Videli flasu ci plechovku, necitali napisy.
Kedysi mi pokladnicka povedala ze nemozem platit gastrolistkami za pivo. Ja na to ze ved to je nealko pivo. Skontrolovala a gastrace vzala.
Mne islo skor o to, ze ako maju osetrenu ochranu osobnych udajov, ked predavacka vidi cely obciansky preukaz.
za tú milisekundu vidí akurát rok narodenia.ostatné ju !!!ABSOLÚTNE!!! NEZAUJÍMA. A na toto sa žiadne GDPr nevzťahuje,ona tie údaje nijako nespracúva.