Zavrieť

Porady

Ak sa cítiš zle

M3G M3G

M3G je offline (nepripojený) M3G

Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie...
Téma je uzavretá.
Dav Dav

Dav je offline (nepripojený) Dav

Pri strane 128 som chcela reagovať k tomu románu, že tam rozhodne treba dať klauzulu "Akákoľvek podobnosť so žijúcimi postavami je čiste úmyselná." Lenže medzitým mi došli do PC vírusy, ktoré tam nainštaloval môj synček. Tak som doteraz liečila techniku, ale vy ste utekaliiii dopredu tak, že som temer mimo témy. Podotýkam, že ako najvyššie ocenenie funkčného predmetu by som najradšej dala nálepku : "Prešlo rúčkami môjho syna, overené životom ! "
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Ja sa ešte musím sem vrátiť a niečo vám prezradiť, kým nezačnem seriózne pracovať.Neverila som moc tomu,že toto je vylepšovňa nálady,ale teraz keď sa moja nie príliš dobrá nálada stratila počas návštevy tejto témy a ja som plná energie -verím tomu. A viem ,že CCCC z môjho profilu nezmizne.
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Melnick
Ja sa ešte musím sem vrátiť a niečo vám prezradiť, kým nezačnem seriózne pracovať.Neverila som moc tomu,že toto je vylepšovňa nálady,ale teraz keď sa moja nie príliš dobrá nálada stratila počas návštevy tejto témy a ja som plná energie -verím tomu. A viem ,že CCCC z môjho profilu nezmizne.

Myslím že s tou náladou nie si sama , hoci virtuálne to tak vôbec nie je citeľné ......
0 0
Elena Navrátilová Elena Navrátilová

Elena Navrátilová je offline (nepripojený) Elena Navrátilová


Ja si už varím čarovný nápoj a "žirafiak" bude len môj.:p
0 0
Danila Danila

Danila je offline (nepripojený) Danila

Poraďácky odpadlík:)))))