Zdravím všetkých poraďákov
,
práve sa mi dostalo pod ruky účtovníctvo jednej nemenovanej z môjho pohľadu veľmi neodbornej kolegyne. Viedla účtovníctvo už mojej novej klientky, je to jednoduché účtovníctvo.
Klientka je platca DPH. Problém je v tom, že sa klientke ohlásila daňová kontrola pre nadmerný odpočet za 2.Q 2006, pričom tá predchádzajúca pani, je mi blbé aj nazvať ju účtovníčkou, lebo ňou určite nie je, zaúčtovala klientke iba prijaté a vydané faktúry. Tých nezaúčtovaných bločikov je neskutočné množstvo a keďže nechcem byť zlý na daňovákov a prekladať termín daňovej kontroly na neskorší dátum, rozmýšľal som nad tým, že by som im predložil ako chcú iba papiere z ktorých si klientka uplatnila DPH, tak im dám faktúry - prijaté a vystavené a príjmové a výdavkové pokladničné doklady. Nebude mať klientka z toho ďalšie problémy, alebo čo budú od nás ešte vyžadovať, keď im to takto predložím???
Ďakujem za každú radu