Zavrieť

Porady

DPH - evidencia dokladov

Ahoj prosím poraďte ako správne si mám viesť doklady k DPH. Nie som v tom ešte odborník. Stačí keď do fasciklu dám kópie vystavených faktúr, alebo musia byť originály. Lebo originály mám pri výpisoch TB. A výdavky-bloky, tie mám pri pokladničných blokoch. Poraďte ako to má byť správne, prosím. Keby prišla kontrola.
Sme len advokátska kancelária - FO ktorá faktúruje za právne služby.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mysimis je offline (nepripojený) mysimis

    obyčajný človiečik mysimis
    Ja si vediem zvlášť fa prijaté, vydané, zvlášť výpisy z BÚ a zvlášť aj pokladňu. Je to prehľadné a zatiaľ mi daňová kontrola proti tomu nemala námietky.

    daniek je offline (nepripojený) daniek

    daniek
    žiadne kópie faktúr nepotrebuješ kontrola bude žiadať originály predložíš im ich tak ako si ich zakladáš s bankovým výpisom.

    vikinka je offline (nepripojený) vikinka

    vikinka
    To ako zakladáš doklady je tvoja vec,treba ich mať prehľadne založené tak ako pre kontrolu tak aj pre seba.Ale pri kontrole budú chcieť určite originály,žiadne copy.

    Viera.M. je offline (nepripojený) Viera.M.

    hlavná účtovníčka Viera.M.
    mysimis
    Ja si vediem zvlášť fa prijaté, vydané, zvlášť výpisy z BÚ a zvlášť aj pokladňu. Je to prehľadné a zatiaľ mi daňová kontrola proti tomu nemala námietky.