Orange mení fakturačný systém
Orange Slovensko začal od 10. júla implementovať nový fakturačný systém, ktorý zohľadňuje vaše rastúce nároky na trhu telekomunikačných služieb. Nový systém fakturácie prinesie niekoľko pozitívnych zmien spočívajúcich nielen v efektívnejšej komunikácii Orangeu s vami – našimi zákazníkmi ohľadom fakturovaných služieb, ale predovšetkým nám umožní prinášať vám nové a modernejšie telekomunikačné služby.
technické obmedzenia pri poskytovaní vybraných služieb
V období implementácie nového fakturačného systému (od 10. júla do 30. septembra 2010) môže dôjsť k dočasným obmedzeniam v poskytovaní vybraných služieb, či ich nefunkčnosti. V prípade nefunkčnosti služby Kontrola spotreby nebude účtovaná spätná SMS správa v rámci tejto služby.
v období od 5. augusta do 19. augusta 2010
v tomto období nebudú vystavované faktúry za poskytnuté telekomunikačné služby. Vaše faktúry obdržíte v neskoršom obdobi, s oneskoreným dátumom vystavenia, čo však nebude mať žiadny vplyv na obvyklú lehotu ich splatnosti, ktorá sa odvíja od dátumu vystavenia faktúry
nebude dostupná služba Teleplatba
nebudú zasielané SMS notifikácie o výške faktúr
nebude možné zrealizovať podrobný rozpis hovorov
informácie o faktúrach v rámci služby Moja spotreba a Správa firemnej komunikácie budú v tomto období dostupné bez aktualizovaných dát a nebudú spoplatňované
V prípade, že si v období od 10. júla 2010 do 30. septembra 2010 aktivujete alebo deaktivujete niektoré služby, spracovanie požiadavky na aktiváciu či deaktiváciu môže trvať dlhšie ako 24 hodín.
Vzhľadom na to, že počas implementácie nového fakturačného systému negarantujeme 24 hodinovú aktiváciu služieb, odporúčame vám aktivovať si vybrané služby s dostatočným časovým predstihom. Týka sa to najmä aktivácie roamingových balíkov, ktoré by ste si mali aktivovať niekoľko dní pred plánovanou cestou do zahraničia. Zároveň vás prosíme, aby ste uhrádzali vaše faktúry včas, čím sa vyhnete zbytočným komplikáciám.
úhrada faktúr cez inkaso
Dôležité rady a odporúčania pre všetkých zákazníkov, ktorí uhrádzajú faktúry prostredníctvom inkasa, z dôvodu modernizácie účtovného systému.
viac
kde získate viac informácií
Viac informácií o technických obmedzeniach získate na Zákazníckej linke 905, v prípade že patríte medzi biznis zákazníkov, odporúčame vám kontaktovať vášho priameho predajcu, alebo biznis linku 908.