pre daklen a ostatnych co nedostali 2. email
text emailu z AUS bol nasledovny:
Asociácia užívateľov služieb
ochrana spotrebiteľov
pracovisko: Skuteckého 30, 974 01 Banská Bystrica
telefón: 048/413 87 08
e – mail:
asubb@centrum.sk web:
www.asu.sk
V Banskej Bystrici, dňa 01.05.2009 Naša značka: 68/2009/S Vybavuje: Ing. Petrík
Vážení poškodení klienti poisťovne Rapid life.
Pre zjednodušenie a hlavne zrýchlenie celého prípadu Vás prosíme k vyplnenému plnomocentstvu zaslať poštou:
1. stručný popis tých častí, kde sa cítite byť poškodení poisťovňou Rapid life – stručný popis Vašej sťažnosti
2. kópiu Vašej zmluvy
3. dodatok k Vašej zmluve
Z dôvodu, že v krátkom čase začína súdne konanie, prosíme Vás o urýchlené zaslanie uvedených písomností. Uvedené písomnosti nám uľahčia prehľad a kategorizáciu poškodených klientov.
S pozdravom
Ing. Oliver Petrík
predseda AUS
K bodu 1 je na webe vysie, ktory napisal Deyres vzor ziadosti vo worde jej text je nasledovny:
PRIBLIŽNÝ VZOR
Meno a adresa sťažovateľa
Asociácia užívateľov služieb
ochrana spotrebiteľov
Skuteckého 30
974 04 Banská Bystrica
VEC: Sťažnosť na (subjekt, na ktorý sa sťažujete)
Ja klient (subjekt, na ktorý sa sťažujete) sa cítim veľmi poškodený.
Dôvody (napíšete svoje):
(Napr.)
1. Čudný prístup a praktiky, ktoré smerovali k podpisu nových VPP poisťovne.
Zasielam kópiu listu, kde nebola žiadna zmienka o nových VPP, pod tlakom a hrozbou dokonca zánikom zmluvy pre mňa po siedmich rokoch platenia som zaškrtla možnosť a) a čakala som na odozvu. Už vtedy sa mi to nezdalo férové voči klientovi.
2. Správanie tejto poisťovne vôbec nie je naklonené klientovi a v jeho prospech, ale v celej miere proti nemu.
Zasielam kópiu listu, ktorý ma informuje o novom čísle zmluvy a povinnostiach platiť za služby, ktoré poisťovňa pre mňa robí. Nesúhlasím s takýmito povinnosťami v celom rozsahu už teraz z obavy, že ak by som bola schopná platiť tie nehorázne vysoké mesačné poplatky, čo momentálne vonkoncom nie som, lebo som nezamestnaná, tak mám obavu a nedôveru voči povinnosti poisťovne pri dožití dostať od nej dohodnutú sumu, ktorá už vôbec nebude výhodná pre klienta. Pretože dôvod uzatvorenia zmluvy pred ich slávnou zmenou bol okrem iného aj práve v tej finančnej výhodnosti.
V ................................. dňa .......................... Podpis sťažovateľa:
Prílohy:
K bodu 2 je kazdemu jasne, ze ziadaju zaslat kopiu zmluvy poskodeneho klienta
K bodu 3 Dodatok, budu to prilohy-kopie k ziadosti v bode 1 tie vselijake chytakove ponuky
Kto toto vsetko v nejakej forme uz zaslal pisomne na Komisiu staci ked to oznami emailom na AUS. Oni zaslanu dokumentaciu Komisii asi dostanu od nej tiez ako podklady pre podanie hromadnej zaloby. Tak som to mal ja vysvetlene, ked som sa pytal, ohladom toho druheho emailu, ze co este mam poslat.