Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Mária27 Mária27

Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

Treba asi písať všade, kde sa dá, zverejňovať názvy a majiteľov, poriadne to rozdúchať. Pamätáte sa, nedávno tak stopli medzinárodné podvodnícke firmy s uverejňovaním firiem v nejakom reklamnom katalógu - za nehorázne peniaze.
0 0
anjelik195 anjelik195

anjelik195 je offline (nepripojený) anjelik195

Ahojte,no ja som sa tiež chytila na tento podvod a neviem čo mám robiť.
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Ludia neposielajte peniaze, faktura je podvrh. Digitalny podpis je chybny.
0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
taka ista stranka je:

http://www.online-mapy.sk/routeplanner.html
0 0
daja36 daja36

daja36 je offline (nepripojený) daja36

Tak vidim, ze je nas stale viac a viac, vsak sme sa tu nazbierali asi uz 7, to je dost, treba spojit sily proti takymto podvodnikom
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

anjelik195 Pozri príspevok
Ahojte,no ja som sa tiež chytila na tento podvod a neviem čo mám robiť.
ahoj, precitaj si vsetko od prvej stranky. Ak chces poslem ti predlohu, ktory by si mala im poslat doporucene.
a peniaze neposielaj, digitalny podpis faktury je falzifikat.
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee