to Economic: ďakujem za odporúčanie mojej osoby, cením si to, rovnako ako Tvoje rady. Viem čo si myslela, ale možno som len mala "šťastie", neviem.
k zadaniu:
V tomto prípade zadávateľka nechce mať ZEP na svoje meno - dôvody uviedla.
Takže ZEP na konateľa, aby ZEP zostal aj po jej prípadnom odchode. Na základe plnej moci od klientov by to však asi musel riešiť konateľ - neviem si to dosť dobre predstaviť. Iná firma-iný klient splnomocní konateľa a ten splnomocní účtovníčku? Mlže, už mám v rukách takú dvojitú plnú moc, kde dve osoby prijímajú splnomocnenie. Takže by to malo ísť ako si to predstavuje zadávateľka , len či s tým budú tety na DU uzrozumené.
ZEP na Tvoje meno je podľa mňa najlepšie riešenie, neviem síce kto to zaplatí, ale doklad môže byť na firmu, kde si zamestnaná, takže žiadny problém. ZEP síce bude musieť vybavovať firma nanovo po tvojom odchode, ale Tebe zostane pre ďalšie použitie, nestratí sa, ked sa chceš naďalej venovať účtovníctvu, ale zíde sa aj v iných oblastiach.
Poznámka na záver: práve pre takéto prípady vidím výhodu, že sa na DU s ID formulárom registruje aj konateľ. Minimálne môže prezerať, kontrolovať podania. A na jeho ZEP pracuje podriadená osoba, ktorej dôveruje. Vo veľkých firmách s viacerými zam-cami to však je ťažko realizovateľné.