Práveže tam, kde som pred mesiacom mala certifikát v Správe certifikátov je teraz :
Zmena spôsobu elektronickej komunikácie bez zaručeného elektronického podpisu na elektronickú komunikáciu so zaručeným elektronickým podpisomJe nevyhnutné, aby pred zmenou typu elektronickej komunikácie boli všetky elektronicky podané dokumenty v stave Spracovaný alebo Chybný.
Testovanie možnosti zmeny spôsobu elektronickej komunikácie:
O zmenu spôsobu elektronickej komunikácie s využitím ZEP môžete požiadať stlačením nasledujúceho tlačidla. Zobrazený dokument je potrebné podpísať Vašim kvalifikovaným certifikátom pre zaručený elektronický podpis.
Len nechápem, prečo a kto to zmenil, ja som určite nič nerobila, nemenila som PC, ani konfiguráciu, nič. A to isté má po príhlásení aj manžel, ktorý tiež používa ZEP, tiež ho má platný a tiež ho naposledy použil okolo 25.11. a tiež má deaktivovaný 13.12. To nemôže byť náhoda, v posledných dvoch týždňoch sme si registrovali na viacerých DU klientov na elektronické podávanie. Napadá ma, či má teta na odd. registra DU možnosť toto ovplyvniť, omylom zmazať ZEP, ak omylom zadá, že ideme na dohodu pri niektorej firme, neviem ... dnes asi nevyriešim ... zajtra zavolám do BB. Len mi príde celý systém značne nedokonalý, ak to môže niekto len tak zmeniť a ja aby som opäť zadávala do systému, že "chcem žiadať o zmenu spôsobu elektronickej komunikácie s využitím ZEP stlačením akéhosi nasledujúceho tlačidla" , keď som to už urobila pred pár mesiacmi.