Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
Bastian Bastian

Bastian je offline (nepripojený) Bastian

Nech sa páči - tu som opísal postup: http://www.porada.sk/t73636-stahovan...z-youtube.html
0 0
Beatris Beatris

Beatris je offline (nepripojený) Beatris

Dik za radu. Už to idem vyskúšať
0 0
zsazsula zsazsula

zsazsula je offline (nepripojený) zsazsula

ahojte v účtovníctve som ešte v plienkach 2 r.prax,ale to čo sa mi dnes stalo som vedľa klient ,ktorý mi priniesol spracovať j.učt.prebrala som všetky doklady a ako to triedim tak vidím ,že tam má blok od LCD TV v hodnote
26 000 volala som mu ,že to podľa mňa nemôže dať do nákladov však pracuje ako zámočník, a on : " kamarátová účtovnička ,ktorá ma prax v účtovníctve 30 rokov tak si do nákladov dal aj koženú sedaciu súpravu!"
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

zsazsula Pozri príspevok
ahojte v účtovníctve som ešte v plienkach 2 r.prax,ale to čo sa mi dnes stalo som vedľa klient ,ktorý mi priniesol spracovať j.učt.prebrala som všetky doklady a ako to triedim tak vidím ,že tam má blok od LCD TV v hodnote
26 000 volala som mu ,že to podľa mňa nemôže dať do nákladov však pracuje ako zámočník, a on : " kamarátová účtovnička ,ktorá ma prax v účtovníctve 30 rokov tak si do nákladov dal aj koženú sedaciu súpravu!"
No koženú sedaciu súpravu si principiálne mohla dať , ak ju má v kancelárii
Odpovede typu, veď všetci si to dávajú do nákladov počúvam počas celej mojej praxe /napríklad aj zlatú retiazku/. ja sa na to okamžite pýtam A mali už daňovú kontrolu?
0 0
Eulalia Eulalia

Eulalia je offline (nepripojený) Eulalia

evina Pozri príspevok
No koženú sedaciu súpravu si principiálne mohla dať , ak ju má v kancelárii
Odpovede typu, veď všetci si to dávajú do nákladov počúvam počas celej mojej praxe /napríklad aj zlatú retiazku/. ja sa na to okamžite pýtam A mali už daňovú kontrolu?
Ak mu príde daňová kontrola zavčasu, kým bude ešte sedačka nová, môže ju predať a bude mať na zaplatenie sankcií
0 0
ZuzanaP ZuzanaP