Míli moji, práve som sa vrátila z dvoch Úradov. Daňový úrad a Sociálna poisťovňa. Som taká nahnevaná, že to musím napísať sem. Potrebujem si dať overiť výkazy pre bankový úver. Ešte nedávno - minulý rok - som zašla do konkrétnej kancelárie a pani mi s úsmevom a na počkanie overila tlačivá. Dnes ma "vyhodila", mám ísť do klientskej zóny. Tak idem, a tam fronta 15 ľudí, a tie jedny dvere - klientské - sa neotvorili 15 minút, ktoré som tam ochotne čakala. Minulý rok v čase stránkových hodín bolo možné vybaviť všetko u konkrétnej pracovníčky podľa písmena firmy. Teraz všetci, čo niečo potrebujú, čakajú pred j e d i n ý m i dverami. Čo sa s tým dá urobiť???? Kto má toľko zbytočného času??? a to ešte neviem, či mi to potvrdia na počkanie. Takže potom znova do rady a čakať a čakať.
Sociálna poisťovňa sa zlepšila, to na úvod. Ale čo sa týka žiadostí o dôchodok, tak to teda nepokročili ani o máčny mak. Ten, kto chce požiadať o dôchodok sa musí posadiť taktiež pred jedinké dvere, ale len ak je voľná stolička. A čakať a čakať. Tam som vydržala pol hodiny, zatiaľ z dverí, okrem pobehujúcich zamestnankýň, vyšiel jeden adept na dôchodok. Takže je to na celý deň v šťastnom prípade, že prídete na rad. Samozrejme som to vzdala.
Prečo ešte stále úrady takto týrajú ľudí??
Kam to treba napísať, aby sa to zlepšilo?