Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
kimart kimart

kimart je offline (nepripojený) kimart

[QUOTE=sito;1449640]Ale to vždy? Alebo o to, čo tá riť narobí. Ak nejde o život nejde o nič. To hovno za to nestojí. [/QU
No to je práve ono - ide o život,i keď nie o ľudský .... no zamyslela som sa nad tým čo si napísal.. a nieviem do akej vekovej kategórie ťa zaradiť
0 0
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

kimart Pozri príspevok
a nieviem do akej vekovej kategórie ťa zaradiť


podľa toaleťáku?
0 0
kimart kimart

kimart je offline (nepripojený) kimart

No super, videla by som to tak maximálne na lopúch
0 0
rodina1 rodina1

rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

Som jedna z vás
Pre malou chvíľou som sa strááášne vytočila! Od 28. 05. som PN. Dňa 30. 06. som odovzdala na SP lístok na peniaze, že som ešte stále PN. Priateľ mi bol u zamestnávateľa pre výplatu (za akých podmienok to prebiehalo radšej nebudem opisovať!). Vedúca pýtala od neho doklad, že som ešte PN, on jej oznámil, že už ho zaniesol na SP. Vraj, ona ho musí mať, pretože sa informovala a dôrazne ju upozorňovali, aby ho nezabudla (teda ona) odovzdať.
Dnes mi od nej prišiel do vlastných rúk list, citujem:
"Žiadam Vás, aby ste nám obratom zaslali nasledovné doklady:
- Doklad od lekára o priebehu Vašej práceneschopnosti počas mesiaca jún 2010 až k 30.6.2010 - či Vaša PN ďalej pokračuje
(upozorňujem, že nie ste oprávnená robiť si podania do sociálnej poisťovne sama, pretože ste tým spôsobili, že Váš zamestnávateľ nemá podklad k spracovanie Vašej výplaty).
Uvedené podklady sú nevyhnutné k spracovaniu Vašej výplaty za mesiac jún 2010, preto je vo Vašom záujme, aby ste nám ich čo najskôr doručili."

Takže, zrejme nepozná zákon o sociálnom poistení, § 227.
0 0
sito sito

sito je offline (nepripojený) sito

[QUOTE=kimart;1449646]
sito Pozri príspevok
Ale to vždy? Alebo o to, čo tá riť narobí. Ak nejde o život nejde o nič. To hovno za to nestojí. [/QU
No to je práve ono - ide o život,i keď nie o ľudský .... no zamyslela som sa nad tým čo si napísal.. a nieviem do akej vekovej kategórie ťa zaradiť
Všetko je život! Aj ta tráva, čo je to za život, keď ju zožerie krava? Nežerme kravy, môžno nás ušľapú, ak ich nezačneme žrať.

K tvojej téme v cudzej téme. Chceš ma zaradiť? A na základe čoho? Stolice, alebo stoličky?

Vonku je pekne a na mňa neprší. Vieš prečo?
0 0
Laco-monter Laco-monter

Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

rodina1 Pozri príspevok
Pre malou chvíľou som sa strááášne vytočila! Od 28. 05. som PN. Dňa 30. 06. som odovzdala na SP lístok na peniaze, že som ešte stále PN. Priateľ mi bol u zamestnávateľa pre výplatu (za akých podmienok to prebiehalo radšej nebudem opisovať!). Vedúca pýtala od neho doklad, že som ešte PN, on jej oznámil, že už ho zaniesol na SP. Vraj, ona ho musí mať, pretože sa informovala a dôrazne ju upozorňovali, aby ho nezabudla (teda ona) odovzdať.
Dnes mi od nej prišiel do vlastných rúk list, citujem:
"Žiadam Vás, aby ste nám obratom zaslali nasledovné doklady:
- Doklad od lekára o priebehu Vašej práceneschopnosti počas mesiaca jún 2010 až k 30.6.2010 - či Vaša PN ďalej pokračuje
(upozorňujem, že nie ste oprávnená robiť si podania do sociálnej poisťovne sama, pretože ste tým spôsobili, že Váš zamestnávateľ nemá podklad k spracovanie Vašej výplaty).
Uvedené podklady sú nevyhnutné k spracovaniu Vašej výplaty za mesiac jún 2010, preto je vo Vašom záujme, aby ste nám ich čo najskôr doručili."

Takže, zrejme nepozná zákon o sociálnom poistení, § 227.
Treba PREKOPÍROVAŤ doklad a dať každému kto ho požaduje .

Predsa papierová vojna sa musí viesť neustále !

Úradník musí mať svoj papier inak ho budú chytať mindráky, že je neužitočný,tým pádom nadbytočný a hrozí,že ho prepustia !

Preto musí mať každý úradník svoj papier.

Je to pre neho ŽIVOTNE DOLEŽITÉ !
0 0
Laco-monter Laco-monter

Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

slavica Pozri príspevok
Včera v tescu som sa nasr...štvala, keď som zistila, že kotúčik hajzelpapiera mi učtovali za 0,63 €, bol to síce ten maxi, ale ten bežne kupujem na Morave v akcii za 7,5 czk...ale toto??, že 18,90sk? to je fakt sila...a just som im ho vrátila
Načo chodíš do TESCA ????

Ja tam chodím , len vtedy keď už nemám inú možnosť.

Nech si trhnú aj s ich kartou !
0 0
kimart kimart

kimart je offline (nepripojený) kimart

[QUOTE=sito;1449688]
kimart Pozri príspevok

Všetko je život! Aj ta tráva, čo je to za život, keď ju zožerie krava? Nežerme kravy, môžno nás ušľapú, ak ich nezačneme žrať.

K tvojej téme v cudzej téme. Chceš ma zaradiť? A na základe čoho? Stolice, alebo stoličky? - nemám pre teba tému, a keď tak, až máš záujem,rozbory ti spravia iný špeciál - odborníci v bielej uniforme

Vonku je pekne a na mňa neprší. Vieš prečo?
K ostatnému len toľko, niekto rád filozofuje, hrá sa so slovkami, no a iní radi pomáhajú, majú radi všetko to vôkol, bez čoho by sme ani my nemohli existovať.
0 0
sito sito

sito je offline (nepripojený) sito

Laco-monter Pozri príspevok
Treba PREKOPÍROVAŤ doklad a dať každému kto ho požaduje .

Predsa papierová vojna sa musí viesť neustále !

Úradník musí mať svoj papier inak ho budú chytať mindráky, že je neužitočný,tým pádom nadbytočný a hrozí,že ho prepustia !

Preto musí mať každý úradník svoj papier.

Je to pre neho ŽIVOTNE DOLEŽITÉ !
Tuto o riadok vyššie sme sa bavili o dôležitom papieri, taký by im nestačil?

Ale inak máš pravdu. Každá krava sa chce nažrať. A podľa toho, čo rodinka písala pred tým a 50 % s toho je pravda, tak ju chce zožrať. Ale papier potrebuje. Keď to strávi, bude ...
0 0
rodina1 rodina1

rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

Som jedna z vás
sito Pozri príspevok
Tuto o riadok vyššie sme sa bavili o dôležitom papieri, taký by im nestačil?

Ale inak máš pravdu. Každá krava sa chce nažrať. A podľa toho, čo rodinka písala pred tým a 50 % s toho je pravda, tak ju chce zožrať. Ale papier potrebuje. Keď to strávi, bude ...
Trošku opravím - pravda je 100%. z toho, čo som písala.
0 0
sito sito

sito je offline (nepripojený) sito

rodina1 Pozri príspevok
Trošku opravím - pravda je 100%. z toho, čo som písala.
Ja nepochybujem, troška som to propísk s tema procentama, asi. Ale, ako napísal Laco "Preto musí mať každý úradník svoj papier" Do vie na čo mu je. Asi pre svoju potrebu.
0 0
sito sito

sito je offline (nepripojený) sito

[QUOTE=kimart;1449698]
sito Pozri príspevok

K ostatnému len toľko, niekto rád filozofuje, hrá sa so slovkami, no a iní radi pomáhajú, majú radi všetko to vôkol, bez čoho by sme ani my nemohli existovať.

no a iní radi pomáhajú, majú radi všetko to vôkol

Takže, nás sa to netýka?
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

grammatika Pozri príspevok
odpoveď pre Llívia na príspevok 12349:

iné šance-adopcia? áno je to šanca, ale nie je nič krajšie ako mať vlastné dieťa, ak je len malinká šanca ho mať - čo umelé oplodnenie umožňuje, ak sú funkčné tie orgány, kt.majú byť.
Vieš, nepoznám Ťa, ale asi si sa nedostala do takej situácie, tak ...

Nesúhlasíš s tým, aby sa to preplácalo, ok, Tvoj názor i argument akceptujem...ja nesúhlasím s inými vecami, aby sa preplácali, ale to je jedno...
Ale podľa Tvojho príspevku (tak som ho pochopila) si proti umelému oplodneniu (inak existujú viaceré možnosti umelého oplodnenia) a chceš aby si ľudia adoptovali deti...a tu by už bola ďalšia diskusia na tému - prečo ich vlastní rodičia "odhodili" a prečo si ich vôbec robili...

ak si pozrieš môj profil zistíš, že za celú tú dobu, čo som tu, som v iných ako odborných témach nekomunikovala, sem tam nejaká vec možno...ale v podstate, keď som nemala s niekým identický názor na vec, radšej som sa do debaty nezapájala, ale táto téma je dosť citlivou vecou.

to je všetko, článok ma pobúril, vysvetlili ste tu svoj názor, kt.akceptujem a už sa vyjadrovať nebudem.
Seš vedle jak tá jedle. Vôbec nie som proti umelému oplodneniu. A tiež nikomu nechcem nanucovať, aby si adoptoval cudzie dieťa. Ale nikto ma nepresvedčí o tom, že nemať dieťa je také "zdravotné riziko", že by sa zo zdravotného poistenia malo platiť umelé oplodnenie (čo i len jediný pokus). Najmä teraz, keď stále počúvame, čítame, príp. cítime na vlastnej koži, že zdravotníctvo je v r..i mi to fakt príde ako vyhadzovanie peňazí von oknom.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Llívia Pozri príspevok
Seš vedle jak tá jedle. Vôbec nie som proti umelému oplodneniu. A tiež nikomu nechcem nanucovať, aby si adoptoval cudzie dieťa. Ale nikto ma nepresvedčí o tom, že nemať dieťa je také "zdravotné riziko", že by sa zo zdravotného poistenia malo platiť umelé oplodnenie (čo i len jediný pokus). Najmä teraz, keď stále počúvame, čítame, príp. cítime na vlastnej koži, že zdravotníctvo je v r..i mi to fakt príde ako vyhadzovanie peňazí von oknom.
Lívinečka moja, viem že sa budeš teraz hnevať,ale vobec s tebou nesúhlasím- keď žena nemože mať bábo a velmi ho chce tak by sme jej na to mali dať šancu, stojí to dosť vela a nie každá si to može dovoliť-tak prečo jej nedať aspoň nádej...-ja som za,ako to je teraz...
1 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Tak je neviem teda :-(,43 ročná iránka bola odsudená na trest smrti ukamenovaním za cudzoložstvo-na základe intervencií z celého svete,vládane vlád jej trest nakoniec zmenili-neukameňujú ju ale obesia :-((((- aký nenormálny ústupok teda
Však áno, vernosť je pekná vlastnosť a malo by to tak byť, ale zasa trest smrti za to? To sa mi nepáči teda-že to berú tak zhurta...


http://zpravy.idnes.cz/iranka-unikla...zahranicni_ipl
A to bola neverná sama so sebou? Chlapovi sa čo stane okrem toho, že nič? Mimochodom, v moslimských krajinách je za neveru považované aj znásilnenie, ak to znásilnenie žene nedosvedčia tuším 4 muži. Nedávno som čítala článok o takýchto obetiach náboženstva - rodičia a príbuzný (mužského pohlavia) boli schopní svoje dcéry/sestry prenasledovať po celom svete, len aby vykonali nejakú idiotskú krvnú pomstu a zmyli hanbu z rodiny za to, že ich sestra/dcéra bola znásilnená.
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Llívia Pozri príspevok
A to bola neverná sama so sebou? Chlapovi sa čo stane okrem toho, že nič? Mimochodom, v moslimských krajinách je za neveru považované aj znásilnenie, ak to znásilnenie žene nedosvedčia tuším 4 muži. Nedávno som čítala článok o takýchto obetiach náboženstva - rodičia a príbuzný (mužského pohlavia) boli schopní svoje dcéry/sestry prenasledovať po celom svete, len aby vykonali nejakú idiotskú krvnú pomstu a zmyli hanbu z rodiny za to, že ich sestra/dcéra bola znásilnená.
Vo všetkom máš pravdu,ale mýliš sa že muž nebude potrestaný-aj toho sa to týka...

http://krimi.cas.sk/clanok/137826/is...zolozstvo.html
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

kimart Pozri príspevok
Tak neviem kde sa mám už obrátiť. Už druhý deň máme pred bytovkou túlavého psíka. Včera som volala na mestskú políciu - vraj prídu pozrieť. V útulku pre stratené zvieratá mi nedvíhajú telefón. A vrcholom všetkého bolo keď som včera videla chalana, ktorý mal na vodítku dvoch psov a keď sa k nemu to zatúlané chúďa chcelo pridať, tak do neho kopal. Čo vy nato?
A to si ešte nezažila situáciu, keď sa tvoj sused pokúšal skoro dospelého, vychudnutého, vyhladovaného vlčiaka asi zabiť motykou. Takú mu tresol po chrbte, fakt hrôza. Stalo sa to pred rokmi, ale stále si na ten strašný zvuk, ktorý vydal pes, pamätám (tento útok som nevidela na vlastné oči, len ten zvuk som počula - bola som v pivnici).
Super, že máte aspoň mestskú políciu, ktorá bola ako tak ochotná. Keď u nás pred bytovkou parkoval pes spôsobom, že stál priamo pred vchodovými dverami, ktoré sa samozrejme kvôli nemu nedali otvori , tak starosta na sťažnosti a žiadosti o pomoc bez pardónu zvysoka s.al, lebo za umiestnenie zvieratka do útulku musí obec zaplatiť. Vtedy ma potešila pani z útulku Nádej v Novom Meste nad Váhom, ktorá bola ochotná, keby sa inak nedalo, cestovať XY km k nám a psíka zobrať do útulku. To bola jediná ochotná osoba (inak, potom sa ten problém vyriešil - našiel sa majiteľ, ktorý si psa zobral s komentárom, že ak ho tu (psa) ešte raz uvidíme, tak ho máme zbiť. Toto by si zaslúžil jedine majiteľ).
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Vo všetkom máš pravdu,ale mýliš sa že muž nebude potrestaný-aj toho sa to týka...

http://krimi.cas.sk/clanok/137826/is...zolozstvo.html
A tú poslednú vetu si si tam prečítal, že ukameňovali 13-ROČNÉ dievča pre cudzoložstvo, aj keď podľa iných organizácií bola znásilnená? A tomu sviniarovi, čo jej to urobil, spravili čo?!
Správy o ukameňovaní "neverníc" sa občas objavia, ale v tomto článku je to asi prvýkrát, čo bol postihnutý aj chlap.
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Vlastas Pozri príspevok
Súhlasím so Slavica. No a čo???? hádam nás nebudú zdierať ešte aj na hajzláku.
No jo, raz sa zdiera na hajzláku, raz sa hajzlák zadiera na ...
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Lívinečka moja, viem že sa budeš teraz hnevať,ale vobec s tebou nesúhlasím- keď žena nemože mať bábo a velmi ho chce tak by sme jej na to mali dať šancu, stojí to dosť vela a nie každá si to može dovoliť-tak prečo jej nedať aspoň nádej...-ja som za,ako to je teraz...
Stanislavečko tisícdevätstosedemdesiatpäťočkový, za prvé si odpusti oslovenia typu Lívinečka (inak, máš to zle napísané, vypadlo ti tam jedno "l"), a za druhé, už som to tu napísala 100x a kľudne aj 100x znovu napíšem: lebo nejde o zdravie, nejde o život tej ženy. Takto ušetrené peniaze by sa dali určite využiť lepším spôsobom, napr. aby ľudia nemuseli tak dlho čakať na operácie, ktoré zlepšia ich zdravotný stav, alebo ich investovať do prevencie.
Mimochodom, ja tiež nemôžem mať väčšie prsia a veľmi ich chcem, mne má tiež zdravotníctvo zaplatiť silikóny?!
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať