Clever888 Ja by som nikdy podomovemu predajcovi nic nepodpisala... ale fakt je, ze ak tak urobis, mas zo zakona 7 dni na to, aby si si tu zmluvu prestudoval kludne aj odzadu :-), niektori davaju aj viac dni... a ked si zmyslis, ze uz nechces...tak zmluvu zrusis... nerozumiem stale, co tu riesia ludia furt za problem... nemam rada typy, co otvaraju dvere a pustaju si cudzich ludi do domov, podpisu zmluvy, kupia blbosti typu superhrnce, masazne podlozky, a potom vykrikuju, ze je nieco zle a ze oni su nevinni... kazdy z nas je svojpravny ak sa nemylim... a to nesie so sebou prava ale aj zodpovednosti...
tiež nie som typ, čo si hocikoho pustí do domu a po klamstve externých pracovníkov som zmluvu podpísala, lebo som chcela ušetriť. Ale keď niekto pri prvom kontakte klame, má dlhy voči soc.poisťovni, nevieš sa mu dovolať, čakáš aj 10-15 min až ti niekto zdvihne, nedodrží zákonnú lehotu na odpoveď, atď., pre mňa nie je dôveryhodný. A vôbec nie som odporca alternatívnych dodávateľov el.energie. Skrátka ti nedajú možnosť si zmluvu preštudovať a poväčšine ťa zavádzajú kto sú, tak tú zmluvu zruším a keď budem chcieť nájdem si niekoho iného. Možno mám môj terajší dodávateľ vyššie ceny, ale neplatím pokutu ani penále z omeškania, príde mi len upomienka, keď potrebujem hneď sa dovolám a zatial som vybavila všetko na info linke, keď treba zavolajú nadriadeného, neplatím žiadne poplatky za poradenstvo a pod. Do EC som nevolala raz, natrafíš buď na drzého pánka, ktorému vadí každá otázka alebo ti neporadia v ničom, ja som riešila len problémy a v tých mi neporadili, a najnovšie som sa dočítala, že pri nepríjemnej otázke len zložia telefón. A áno som svojprávna a zodpovedná, tak som zmluvu zrušila. A vôbec nechápem, prečo ti vadí, že to tu niekto rieši