Zavrieť

Porady

zúfalstvo z Energetického centra

Ľudia,pomôžte mi.
Dnes som dala preštudovať zmluvu právničke a tá mi povedala,že naša zmluva sa nedá zrušiť.(Bohužiaľ sme ju podpísali na 5 rokov a platiť bude od 01.01.2012)
A ako bonus mi prišla prvá faktúra,teda prvá mesačná záloha.To by nič nebolo,ale k tomu bola pripočítaná dalšia mimoriadna záloha 110 eur.
Už týždeň hľadám nejaký vzor výpovede ale našla som len také kde je lehota do 7 dní.Prosíííím pomôžte mi lebo sa z toho zbláznim...
Ďakujem..
Usporiadat
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je offline (nepripojený) bjuty smis

ja som si ich prečítal a nevidím dôvod s nimi nič nepodpísať...riešite tu to, že ste popodpisovali, ked ste nečítali - a to je aj vaša chyba, nie len nepodareného obchodníka EC...
to, že majú nižšiu cenu a môžte ročne ušetriť desiatky až stovky evri tu nikkto nerieši....zaujímava porada
0 0
ivustek ivustek

ivustek je offline (nepripojený) ivustek

Iveta
Prosím Vás pekne o info, nakoľko sa v tejto problematite vôbec nevyznám. Môj brat tiež podpísal nejakú novú zmluvu na plyn a malo by to byť niečo z tej reklamy, ktorú predvádzal Ady Hajdu - reklama na modrý plyn. Platí o 6 € mesačne menej, ale žiadnu mimoriadnu zálohu mu zatiaľ nefakturovali,podpísal to na jeden rok.
Chcem sa spýtať, či to má niečo spoločné s obsahom Vašich príspevkov, alebo sa jedná o úplne niečo iné?
0 0
marianocka marianocka

marianocka je offline (nepripojený) marianocka

Pekne pozdravujem,
nasla som Vas problem na tomto fore, som redaktorka TV JOJ a rada by som si na Energeticke centrum posvietila - potrebujem vsak cloveka, ktory ma realnu skusenost s touto spolocnostou a povie mi o tom..
Budem Vam velmi vdacna za skoru odpoved - idealne este dnes, aj hned
Mozete mi zavolat na 0918 804214 alebo napisat mail na haliakova@joj.sk

Dakujem pekne za odpoved.

S pozdravom
Mgr. Marianna Masatova Haliakova
0 0
babicka1 babicka1

babicka1 je offline (nepripojený) babicka1

žena
ahoj keri5 aj ja mám s nimi zmluvu teraz od 1.1.2012 ,ale dobre si prečítaj či si si dala balík výhod ,alebo aj BONUS PLUS tá druhá faktura sa týka iba bonusu plus takže ked ju nemáš tak nemusíš platit iba jednu faktúru na tento mesiac ja som im volala aj som sa pekne dovolala a oni mi vysvetlili čo ako tak sa neboj a keby že máš aj ten bonus plus tak je to v poriadku ,lebo to tam je tak napísané potom máš ešte väčšie výhody,ale musíš im zaplatit tú splátku ,ktorú ti po piatich rokoch vrátia ,ale ja nemám ten bonus tak si pekne prečítaj čo si podpisovala
Naposledy upravil babicka1 : 18.01.12 at 12:11
0 0
babicka1 babicka1

babicka1 je offline (nepripojený) babicka1

žena
ahoj toto je niečo iné ivustek
Naposledy upravil babicka1 : 18.01.12 at 12:04
0 0
babicka1 babicka1

babicka1 je offline (nepripojený) babicka1

žena
ivustek Pozri príspevok
Prosím Vás pekne o info, nakoľko sa v tejto problematite vôbec nevyznám. Môj brat tiež podpísal nejakú novú zmluvu na plyn a malo by to byť niečo z tej reklamy, ktorú predvádzal Ady Hajdu - reklama na modrý plyn. Platí o 6 € mesačne menej, ale žiadnu mimoriadnu zálohu mu zatiaľ nefakturovali,podpísal to na jeden rok.
Chcem sa spýtať, či to má niečo spoločné s obsahom Vašich príspevkov, alebo sa jedná o úplne niečo iné?
ahoj toto je niečo iné
0 0
jajam jajam

jajam je offline (nepripojený) jajam

alica 52, do 14 dní sa dá odstúpiť bez udania dôvodu podla VOP
Podľa článku 1 ods. 10 a článku 1 ods. 9 VOP zmluvy má zákazník v prípade , že zmluva je uzatváraná s odberateľom na inom mieste ako na mieste obchodnej kancelárie dodávateľa, alebo iným spôsobom, než je pre tento typ zmluvy obvyklý (napr. telefonické vyjednať dohody s následným podpísaním zmlúv a ich odoslanie poštou) právo do 14 (štrnástich) dní od uzavretia zmluvy možnosť od tejto zmluvy odstúpiť bez udania dôvodov.

...treba poslať ODSTúPENIE od zmluvy nie zrušenie, uviesť správne všetky údaje, hlavne číslo zmluvy, ja som posielala aj kópiu zmluvy. A uviesť, že sa tým ruší aj plná moc, ktorá bola podpísaná pri podpise zmluvy. Mne to akceptovali ale je to na nervy. Keď príde od nich vyrozumenie, že akceptovali odstúpenie, jeho kópiu treba poslať svojmu pôvodnému dodávateľovi aby Vás náhodou neodhlásili. To mi poradili v SSE.
Naposledy upravil jajam : 18.01.12 at 13:24
0 0
ZEvina ZEvina

ZEvina je offline (nepripojený) ZEvina

šťastná babička dvoch vnučiek (od 21.9.2009 už troch) ...viac
Ahojte, čítam to tu hore-dolu, ale stále som sa nedočítala, prečo každý ruší a je nespokojný s EC. Zatiaľ som zistila, len že si účtujú dáku zálohu, majú zlých obchodných zástupcov, ale ohľadne ich produktu - nič. Sú drahší, majú skryté poplatky, či?
Priznám sa, nemám veľa času to študovať, tak budem rada za každé info.
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Kazdy zmluvu nerusi... inak by nemohli mat 60 tisic zakaznikov... ! miesto tychto famov si zacnite zistovat fakty. Faktami su obchodne podmienky, ceny, sluzby. Ceny ma kazdy alternativny dodavatel nizsie. Obchodne podmienky su viac menej rovnake... pozrite si, ake pokuty ma napr ZSE pri predcasnom zruseni zmluvy... sluzby? zakazdym, ked volam na ZSE, zdvihne mi zakazdym viac a viac nekompetentna osoba... takze ludia prestante tu plasit a zacnite rozmyslat. Ste svojpravni? Tak potom nesiete zodpovednost za to, ze nieco podpisete... chcete zrusit zmluvu? tak postupujte podla obchodnych podmienok daneho dodavatela. Aj zmluvy na dobu urcitu sa danu zrusit za istych podmienok, v energetike napr vzdy minimalne pri zmene cennika... co je raz za rok minimalne... takze sa neupisujete ziadnym diablom... treba zacat len rozmyslat... a nepodpisovat nic, ak ste si neni isti, ze si uvedomujete, co podpisujete...
0 0
sisima sisima

sisima je offline (nepripojený) sisima

clever maju tolko zakaznikov len vdaka ich masivnemu vtieraniu... ked dôchodca otvorí dvere a človek z EC nanho spustí dajte mi vaše faktúry, došiel som vám znížiť platby, 9 z 10 dôchodcov ho okamzite pustí do domu a podpíse... moja mama má 56 a podpísala by tiež, lebo by sa nechala zblbnúť, keby som tam práve nebola... veľa ľudí im proste uverilo...
je zvláštne, že tu píšu práve ľudia, ktorí majú od podpisu zmluvy len problémy a to spojené s platením, či problémom s vypovedaním zmluvy, či s ignoráciou EC, či s nedvíhaním telefónov... ty si tuším jediná výnimka...
1 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Ja som sa stretla s inym problemom... rozhodla som zmenit dodavatela energii, najma po tom, ako minuly rok SPP opakovane zdrazovalo... navstivila som zakaznicke centrum Energetickeho Centra ( lebo ini alternativni dodavatelia ako napr CEZ pobocku na SR nemaju ), uzatvorila som zmluvu na nas rodinny dom na 1 rok na ele aj plyn... ZSE nam koncom novembra domov zaslalo letak ohladne nejakych podvodnych podomovych predajcov... s dvoma papiermi - jedno je storno procesu zmeny dodavatela a druha je vypoved zmluvy s Energetickym Centrom... vraj ich mam podpisat, ak som sa rozmyslela... Ja som sa nerozmyslela... takze som nic nepodpisovala... okrem toho mi zo ZSE zavolali a zacali mi rozpravat do telefonu nezmysly o tom, ze nam pridu 1. 1. demontovat elektromer... ked som im povedala svoje, tak mi jednoducho popriali pekny den a zlozili. Mimochodom, ukazala som tie papiere kolegyni pravnicke v zamestnani aj dalsiemu znamenu pravnikovi a obaja mi potvrdili, ze ZSE takto navadza ludi k tomu, aby takto ukoncili zmluvy s alternativnymi dodavavatelmi a tak aby ZSE nedoslo o svojich zakaznikov.. a co je dolezite - tie tlaciva su pravne neplatne!! navadzaju vas k tomu, aby ste podpisali nieco, co vas nakoniec poskodi. Bacha na to, fakt rozmyslajte, co podpisujete... ja som zo zmenou dodavatela spokojna, moja stara mama napriklad podpisala zmluvu s podomovym predajcom CEZu, co je dalsi alternativny dodavatel... Netreba sa zmeny dodavatela bat, treba si skutocne len overit, za akych podmienok tu zmenu podstupujete...
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Sisima... problem je asi v tom, ze nevies pozorne citat... nie som jedina...
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

ZEvina - rusia preto, lebo masova psychoza, lebo niektori predajci, ktori predavaju EC asi nie su uplne korektni, lebo sami netusia, o com je zmena dodavatela ( priznajme si, kolko z vas vie o tom, ze mohlo zmenit dodavatela, ze napr dodavatel nie je ten, co vam chodi robit odpocty elektromeru )... produkt - elektrinu a plyn maju lacnejsi - to si jednoducho zrovnas cenniky... maju aj doplkove produkty... napriklad tie bonusy a baliky, co tu niekto popisoval, ale to je jednoduche - neber to, co skutocne nemas zaujem vyuzivat... ja som si dala na zmluvu len elektrinu a plyn - lebo byvam v rodinnom dome a mame dost velku spotrebu... viem, ze je tazke rozlisit NIEOK predajcu od samotnej firmy a jej produktu... ale mna nejaky predajca nezaujima... mna zaujima to, aby som usetrila... preto som sa rozhodla zmenit dodavatela... moju babku navstivil podomovy predajca CEZu, a podpisala s nim zmluvu... tie ceny ma CEZ a Energeticke Centrum viac menej rovnake, co som sa pozerala do cennikov i do obchodnych podmienok, tak som jej povedala, nech si tu zmluvu necha platnu... CEZ jej sice poslalo s oneskorenim rozpis zalohovych platieb... ale inak vsetko bez problemov... ako nas dom, tak aj babkin...
1 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Domnievam sa, že ak sa to oplatí, tak treba zmeniť dodávateľa a ísť k tomu, ktorý je najvýhodnejší.
Viazanosť odporúčam iba tým odberateľom, ktorí si poriadne preštudujú zmluvu, obchodné podmienky, cenník "pokút" a porovnajú si to s ostatnými dodávateľmi.

No a určite neodporúčam dvojkombináciu - podomový predajca a podpis zmluvy medzi dverami bytu, či domu bez preštudovania horeuvedených dokumentov.
2 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Ivustek... Hajdu je tvarou firmy RWE... tiez alternativny dodavatel... maju zaujimave podmienky... jedina nevyhoda je, ze dodavaju myslim len plyn... ja som hladala dodavatela, ktory nam do domu zabezpeci dodavku oboch energii...
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Ja by som nikdy podomovemu predajcovi nic nepodpisala... ale fakt je, ze ak tak urobis, mas zo zakona 7 dni na to, aby si si tu zmluvu prestudoval kludne aj odzadu :-), niektori davaju aj viac dni... a ked si zmyslis, ze uz nechces...tak zmluvu zrusis... nerozumiem stale, co tu riesia ludia furt za problem... nemam rada typy, co otvaraju dvere a pustaju si cudzich ludi do domov, podpisu zmluvy, kupia blbosti typu superhrnce, masazne podlozky, a potom vykrikuju, ze je nieco zle a ze oni su nevinni... kazdy z nas je svojpravny ak sa nemylim... a to nesie so sebou prava ale aj zodpovednosti...
1 0
Andrejka86 Andrejka86

Andrejka86 je offline (nepripojený) Andrejka86

no super, to isté sa stalo aj mojej matke(( takže nemáme žiadnu šancu? výpovednú lehotu sme už zmeškali, prišla nám aj faktúra 150 eur.
1 0
jajam jajam

jajam je offline (nepripojený) jajam

Clever888 Pozri príspevok
Ja by som nikdy podomovemu predajcovi nic nepodpisala... ale fakt je, ze ak tak urobis, mas zo zakona 7 dni na to, aby si si tu zmluvu prestudoval kludne aj odzadu :-), niektori davaju aj viac dni... a ked si zmyslis, ze uz nechces...tak zmluvu zrusis... nerozumiem stale, co tu riesia ludia furt za problem... nemam rada typy, co otvaraju dvere a pustaju si cudzich ludi do domov, podpisu zmluvy, kupia blbosti typu superhrnce, masazne podlozky, a potom vykrikuju, ze je nieco zle a ze oni su nevinni... kazdy z nas je svojpravny ak sa nemylim... a to nesie so sebou prava ale aj zodpovednosti...
tiež nie som typ, čo si hocikoho pustí do domu a po klamstve externých pracovníkov som zmluvu podpísala, lebo som chcela ušetriť. Ale keď niekto pri prvom kontakte klame, má dlhy voči soc.poisťovni, nevieš sa mu dovolať, čakáš aj 10-15 min až ti niekto zdvihne, nedodrží zákonnú lehotu na odpoveď, atď., pre mňa nie je dôveryhodný. A vôbec nie som odporca alternatívnych dodávateľov el.energie. Skrátka ti nedajú možnosť si zmluvu preštudovať a poväčšine ťa zavádzajú kto sú, tak tú zmluvu zruším a keď budem chcieť nájdem si niekoho iného. Možno mám môj terajší dodávateľ vyššie ceny, ale neplatím pokutu ani penále z omeškania, príde mi len upomienka, keď potrebujem hneď sa dovolám a zatial som vybavila všetko na info linke, keď treba zavolajú nadriadeného, neplatím žiadne poplatky za poradenstvo a pod. Do EC som nevolala raz, natrafíš buď na drzého pánka, ktorému vadí každá otázka alebo ti neporadia v ničom, ja som riešila len problémy a v tých mi neporadili, a najnovšie som sa dočítala, že pri nepríjemnej otázke len zložia telefón. A áno som svojprávna a zodpovedná, tak som zmluvu zrušila. A vôbec nechápem, prečo ti vadí, že to tu niekto rieši
2 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Andrejka86 Pozri príspevok
no super, to isté sa stalo aj mojej matke(( takže nemáme žiadnu šancu? výpovednú lehotu sme už zmeškali, prišla nám aj faktúra 150 eur.
Šanca je, veď o tom sa tu stále točíme. Odporúčam prečítať si všetky porady, ktoré sa týkajú EC. Neviem, v akom štádiu sa nachádza Vaša mama, ale i napriek tomu sa domnievam, že do konca januára stíhate odstúpiť od zmluvy bez poplatku. Takže ak sa Vám chce, tak si naštudujte, čo je tu už popísané a ak máte záujem, tak máte na odstúpenie od zmluvy bez pokuty čas iba do konca januára.
1 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Andrejka86 - za co ta faktura je? moze to byt napriklad za nejaky doplnkovy produkt... viem, ze maju napriklad produkt, kde ked im zaplatis zalohu navyse, na ktoru ti poslu fakturu, tak ti daju este dalsiu zlavu z cennika... tu zalohu ti pri skonceni zmluvy vratia... nieco ako ked das banke svoje peniaze a banka ti ich uroci... tu zalohu nemusis zaplatit, to nie je povinnost, oni ti to poslali asi preto, lebo ked tvoja mamina podpisala zmluvu, tak sa zvolil aj tento produkt... ale ak to nezaplati, nic sa nedeje, len neziska tu dodatocnu dalsiu zlavu... mne ponukali nieco podobne u nich na zakaznickom centre tiez, ale nemala som zaujem... takze ak je to ono, tak to nemusite uhradit...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať