Zavrieť

Porady

zúfalstvo z Energetického centra

Ľudia,pomôžte mi.
Dnes som dala preštudovať zmluvu právničke a tá mi povedala,že naša zmluva sa nedá zrušiť.(Bohužiaľ sme ju podpísali na 5 rokov a platiť bude od 01.01.2012)
A ako bonus mi prišla prvá faktúra,teda prvá mesačná záloha.To by nič nebolo,ale k tomu bola pripočítaná dalšia mimoriadna záloha 110 eur.
Už týždeň hľadám nejaký vzor výpovede ale našla som len také kde je lehota do 7 dní.Prosíííím pomôžte mi lebo sa z toho zbláznim...
Ďakujem..
Usporiadat
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre bjuty smis

Nikto netvrdí, že ZSE, SSE a VSE sú charitatívne organizácie, ktoré nezištne pomáhajú ľuďom. Aspoň ja som sa ti nič také nedočítal. Ak ty áno, nasmeruj ma prosím ťa na ten príspevok, rád si ho pozriem.

Pozri si stránku www.odstoupeni.cz - od bratov čechov. Myslím, že ti určite vyjde, že gogol spôsobuje hystériu už aj na západ od Skalice... Nemám nič proti alternatívnym dodávateľom elektriny, ale politika EC vo vzťahu k zákazníkovi je na grc a sú to pekne vychcaní hajzlíci... Ako prednedávnom Slovakia Energy. Ak vieš čítať a prečítaš si tu pár príspevkov nielen v tomto vlákne (je ich na porade asi 6), snáď ti to dôjde.

A ak teba zaujíma len cena a nič než cena, je to tvoje rozhodnutie. Ak je to naozaj tvoje rozhodnutie, úprimne ti kondolujem už vopred. Howgh.
0 0
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je offline (nepripojený) bjuty smis

no palko, povedz mi teda, čo by malo byť pre mňa pri kúp el. energie
dôležitejšie ako cena ?
tú trápnu kondolenciu si nechaj pre seba...
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre bjuty smis

Napríklad full servis dostupný kedykoľvek, kdekoľvek, informácie poskytnuté promptne a zadarmo. Jedno klientske centrum v celej SR a jedna infolinka spoplatnená v cene vyššej ako medzimestský hovor nie je zrovna výhra. Ak si z Blavy, môžeš to mať v paži, ak si z Košíc, naserie to dosť ak potrebuješ riešiť nejaký problém a na maily nikto nereaguje a na infolinku sa dovoláš k operátorovi po 20 minútovej diskotéke v slúchadle a potom zistíš, že ten telefonista na klientskom centre má vo veci ešte väčší prievan ako ty, obyčajný zákazník...
A to je len jedna z vecí, ktoré by mňa určite srali... Pretože Murphy hovorí, že ak sa niečo môže pokaziť, určite sa to pokazí. A má ten ujo veru pravdu...
0 0
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je offline (nepripojený) bjuty smis

pavol36 Pozri príspevok
Pre bjuty smis

Napríklad full servis dostupný kedykoľvek, kdekoľvek, informácie poskytnuté promptne a zadarmo. Jedno klientske centrum v celej SR a jedna infolinka spoplatnená v cene vyššej ako medzimestský hovor nie je zrovna výhra. Ak si z Blavy, môžeš to mať v paži, ak si z Košíc, naserie to dosť ak potrebuješ riešiť nejaký problém a na maily nikto nereaguje a na infolinku sa dovoláš k operátorovi po 20 minútovej diskotéke v slúchadle a potom zistíš, že ten telefonista na klientskom centre má vo veci ešte väčší prievan ako ty, obyčajný zákazník...
A to je len jedna z vecí, ktoré by mňa určite srali... Pretože Murphy hovorí, že ak sa niečo môže pokaziť, určite sa to pokazí. A má ten ujo veru pravdu...
čo je to full servis ? čo ti dá navyše " tradičný dodávatel " ???
kolko sa platí za informácie u EC ?? ked oni majú zadarmo....
aký je rozdiel medzi zázníkom z blavy a ostatnými ????
zse majú tak isto call centrum-platené hovory !!§ kde hov*o vybavíš - a to hov*o vybavíš po 8 telefonátoch po 15 minút, z toho 5 min. diskotéke.....a môžeš dať písomnú žiadosť - sťažnosť, na ktorú ti odpovedia do 30 dní...

aspoň prestaň zavádzať, alebo nepíš, ked nevieš, o čom je reč.....
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre bjuty (bambinot)

Prepáč, ó múdrosť sama, že som ti dovolil oponovať Povedz mi len jedno jediné - čo majú zadarmo? Volanie na infolinku? Ak áno, máš u mňa kartón Henessy. Už si tam niekedy volal? Ak nie - skús, a potom mrkni na účet na mobile. Call centrum ZSE je síce na podobnej úrovni, ako to centrum EC, ale aspoň je to bezplatná linka.
Nemám potrebu ťa zavádzať, mne je u prdele, kto je tvoj dodávateľ. ZSE ti odpíše do 30 dní. Áno, máš pravdu. Ale oni ti aspoň odpíšu, na rozdiel od EC.
A aký je rozdiel medzi zákazníkom z Blavy a odinakiaľ? No jednoduchý - ten z Blavy sadne do auta alebo na MHD a do toho klientskeho centra sa dopraví do 30 minút za vynaloženia minimálnych nákladov. Odstojí si 2-4 hodinky a možno vybaví, možno nevybaví čo chcel. A ten košičan? Prevezie 550 km vlakom, autom, ten solventnejší možno lietadlom. To všetko stojí nejaké peniažky aj čas. A potom už platí to isté, čo o blavákovi... Byeeeeee
0 0
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je offline (nepripojený) bjuty smis

pavol36 Pozri príspevok
Pre bjuty (bambinot)

Prepáč, ó múdrosť sama, že som ti dovolil oponovať Povedz mi len jedno jediné - čo majú zadarmo? Volanie na infolinku? Ak áno, máš u mňa kartón Henessy. Už si tam niekedy volal? Ak nie - skús, a potom mrkni na účet na mobile. Call centrum ZSE je síce na podobnej úrovni, ako to centrum EC, ale aspoň je to bezplatná linka.
Nemám potrebu ťa zavádzať, mne je u prdele, kto je tvoj dodávateľ. ZSE ti odpíše do 30 dní. Áno, máš pravdu. Ale oni ti aspoň odpíšu, na rozdiel od EC.
A aký je rozdiel medzi zákazníkom z Blavy a odinakiaľ? No jednoduchý - ten z Blavy sadne do auta alebo na MHD a do toho klientskeho centra sa dopraví do 30 minút za vynaloženia minimálnych nákladov. Odstojí si 2-4 hodinky a možno vybaví, možno nevybaví čo chcel. A ten košičan? Prevezie 550 km vlakom, autom, ten solventnejší možno lietadlom. To všetko stojí nejaké peniažky aj čas. A potom už platí to isté, čo o blavákovi... Byeeeeee
tým pejoratívným štýlom chceš maskovať svoju totálnu neznalosť problematiky ?
nič nemajú zadarmo, ale to je tvoj argument, nie môj !! kde to ja uvádzam??? ani nevieš, čo píšeš ?
práve že TY tvrdíš, že linka zse je bezplatná, čo je obyčajná lož, môžem doložiť výpisom z mobilu...
a ten rozdiel medzi zákazníkmi, to si už naozaj zabil ( citát -rytmus)
u zse neexistuje možnosť reklamovať osobne, iba telefonicky, písomne alebo elektronicky- odpoved do 30 dní...ked ťa idú za 3 dni pre ich chybu odpojiť od el., tak velká výhra....ak sa chceš na call centre sťažovať a pýtaš si nadriadeného - nedá sa to !!! iba písomne.....30dní na vybavenie....

tak si sadni na to mhd a prestaň sa tu strapňovať....
uvedom si, že toto je porada, ktorú čítajú ludia, čo potrebujú poradiť....tie tvoje nezmysly im iste pomôžu...ty henessy...
Naposledy upravil bjuty smis : 01.03.12 at 21:03
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre bjuty

Tohoto som sa najviac obával, že odhalíš moju totálnu neznalosť problematiky. Si dobrý, si lepší, si najlepší...
Ja MHD nechodím, nikdy som nebol u ZSE, väčšinu svojho života som bol u SSE. Chápem, že si nasratý, ak ťa ZSE chcelo vypojiť, resp. vypojilo. Ak myslíš, že u EC to nie je možné - smola, mýliš sa.
Komu si tu ty svojimi príspevkami zatiaľ poradil ohľadom problémov s EC? Akú hodnotu majú tvoje príspevky? Veď ty si tu vylievaš žlč.
EC je o faktoch, o premýšľaní, o podrobnom čítaní VOP, zákona o ochrane spotrebiteľa, zákona o energetike a vykonávacích predpisoch, o trestnom zákone, o štátnej energetickej inšpekcii a o slovenskej obchodnej inšpekcii. Prepáč, nie som taký génius a osvietený ako ty, ale pár ľudí mi už poďakovalo za dobré rady a návody ohľadom EC. A pri svojich radách som sa odosobňoval od toho, či sú alternatívny dodávateľ alebo monopolný dodávateľ. To je totiž úplne jedno. V prvom rade ide vždy o človeka.

P.S.: A nenavážaj sa do gogola. Možno nie vždy súhlasím s jej tvrdeniami, ale jej snaha o pomoc ľuďom v problémoch je veľká. A nie je nekonkrétna ale správne vypichuje veci, ktoré predtým rozumne zanalyzovala a dala dokopy.
0 0
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je offline (nepripojený) bjuty smis

1. navážať sa budem, do koho chcem ja , nie ty...
2. kde sa navážam do gogla ? legítímna a slušná otázka nie je navážanie...
3. zase pejoratívne oslovovanie a titulovanie namiesto argumentov....
4. hodnota mojích príspevkov nie je tvoja starosť...
5. keby si napísal to, čo v 2. polovici posledného príspevku namiesto absolúte trapnej a nemiestnej kondolencie, nemusel si sa tu strápniť....

dobrú noc, snád sa nabudúce zhodneme skorej...
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

bjuty smis Pozri príspevok
áno, na tebou odporúčanom portály mi vyšlo , že pri EC by som platil o 170.-rčne menej, ako platím pri zse....tak prečo sa tu nonstop do nich navážaš ?
mna, ako zákazníka zaujíma hlavne cena a nie hysterické reakcie, ktoré tu aj ty vyvolávaš....
Myslím, že najlepším riešením je to, že keď ušetríš 170 E ročne, tak neváhaj a zmeň dodávateľa.

Zastávam názor, že múdry sa učí z chýb druhých, hlúpy sa učí z vlastných chýb a ten komu niet pomoci, sa nepoučí nikdy.

Môj názor:
1. Ak sa to oplatí, treba zmeniť dodávateľa.
2. Kto podpíše zmluvu bez viazanosti je ten, kto sa učí z chýb druhých.
3. Dodávateľ, ktorý má veľmi veľa odberateľov s viazanosťou (napr. EC na 5 rokov), si môže dovoliť na odberateľov kašlať a zneužívať zmluvný vzťah - môžu opakovane porušovať zákon o energetike, platnú zmluvu a obchodné podmienky a odberatelia stým aj tak nič neurobia.
4. Dodávateľ, ktorý má veľmi veľa odberateľov bez viazanosti musí byť k odberateľom seriózny a čestný, inak odberatelia od neho odídu (jedinou výnimkou sú VSE, ZSE, SSE a SPP, ktorí by mali stratiť aspoň 50% odberateľov, aby sa zobudili zo sna, ktorý ešte stále snívajú).

Moje príspevky sú o tom, že nahlas hovorím o tom, čo pokladám za nesprávne. Je na čitateľoch, či s tým súhlasia, alebo im moje príspevky vadia.
Naposledy upravil gogol99 : 03.03.12 at 09:44
0 0
alus.tom alus.tom

alus.tom je offline (nepripojený) alus.tom

No nechápem Vás, ja som podpísala zmluvu s EC, a rada by som mala lacnejšie energie, ale bohužial od juna roku 2011 sa stále nič neudialo, a ked zavolám starým dodávatelom, každý mi povie, že EC ani nedalo žiadost, na zmenu dodavatel, aj čo sa tyka plynu , aj elektriky. Tak kde je teda problém????
V pondelok budú nachystané papiere na inšpekciu a ZSE, SPP a EC, sa može tešit, dúfam že pán inšpektor urobí s vami čo najskor poriadok, mám doma 4 papiere na zálohové platby, a neviem stále komu platit, teda viem stále starému dodávatelovi.
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

pavol36 Pozri príspevok
Pre bjuty (bambinot)

Prepáč, ó múdrosť sama, že som ti dovolil oponovať Povedz mi len jedno jediné - čo majú zadarmo? Volanie na infolinku? Ak áno, máš u mňa kartón Henessy. Už si tam niekedy volal? Ak nie - skús, a potom mrkni na účet na mobile. Call centrum ZSE je síce na podobnej úrovni, ako to centrum EC, ale aspoň je to bezplatná linka.
Nemám potrebu ťa zavádzať, mne je u prdele, kto je tvoj dodávateľ. ZSE ti odpíše do 30 dní. Áno, máš pravdu. Ale oni ti aspoň odpíšu, na rozdiel od EC.
A aký je rozdiel medzi zákazníkom z Blavy a odinakiaľ? No jednoduchý - ten z Blavy sadne do auta alebo na MHD a do toho klientskeho centra sa dopraví do 30 minút za vynaloženia minimálnych nákladov. Odstojí si 2-4 hodinky a možno vybaví, možno nevybaví čo chcel. A ten košičan? Prevezie 550 km vlakom, autom, ten solventnejší možno lietadlom. To všetko stojí nejaké peniažky aj čas. A potom už platí to isté, čo o blavákovi... Byeeeeee
ja mam pocit, ze zakaznicka linka ZSE... ako aj kazdeho ineho dodavatela je 0850kova linka ... a ta rozhodne nie je zadara... to su 50/50 linky nie? teda nie som si ista... ale myslim, ze jedina bezplatna linka je poruchova 0800vkova linka...
0 0
KoxXxo KoxXxo

KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

0850 je za cenu miestneho hovoru.
0 0
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

moju manzelku oklamal ich sprostretkovatel,zneuzil toho ze sme dali prejavili navratkou zaujem uzatvorit zmluvy zo zlavou na 2 roky z vse,tak zavadzal ze to je centrum slovenskych elektrarni,ale neviem ci je platna zmluva ak ju manzelka podpisala mojim menom,tu tiez ju na to naviedol ten sprostredkovatel-keby som vedel ze nezastupuje vse resp.se,tak ho poslem do certa/keby som bol doma,radim rodine nepustat takych ani na prach dveri,ale nejak si nedaju povedat/,podvodnici dobre vedia preco si davaju take nazvy ako energeticke centrum,slovenska energia a pod a potom mozu ludi klamat a namotavat-take zmluvy mali spadat pod paragraf o rozpore z dobrymi mravmi
0 0
keri5 keri5

keri5 je offline (nepripojený) keri5

Ahojte,
znova som sem zavítala po dlhšom čase a mám novú informáciu....po nekonečných telefonátoch a odoslaných listoch nám dnes prišiel šek na zaplatenie pokuty z dôvodu porušenia VOP(pozastavili sme proces zmeny dodávateľa).Chcem sa opýtať,či pokuta už niekomu prišla a či po jej zaplatení s Vami ukončili zmluvu?My máme podpísanú jednu zmluvu a to aj na elektriku aj na plyn a prišlo nám zaplatiť 100 eur a nie 200 eur ako to tu niekto písal.To je len taký dodatok:-)
Ďakujem za odpoveď...
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Keri, ak to máte za 100, je to iba ich dobrá vôľa, pretože ich VOP tvrdia niečo iné. Ale - aj 100 ušetrených éčiek poteší. Ale zatiaľ by som bol opatrný a nechválil deň pred večerom...
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

keri5 Pozri príspevok
Ahojte,
znova som sem zavítala po dlhšom čase a mám novú informáciu....po nekonečných telefonátoch a odoslaných listoch nám dnes prišiel šek na zaplatenie pokuty z dôvodu porušenia VOP(pozastavili sme proces zmeny dodávateľa).Chcem sa opýtať,či pokuta už niekomu prišla a či po jej zaplatení s Vami ukončili zmluvu?My máme podpísanú jednu zmluvu a to aj na elektriku aj na plyn a prišlo nám zaplatiť 100 eur a nie 200 eur ako to tu niekto písal.To je len taký dodatok:-)
Ďakujem za odpoveď...
Lacnejšie je striehnuť na nete, kedy zmenia cenník a vtedy od zmluvy odstúpiť. Tu si zadajte e-mail a oni Vám dajú echo, keď EC zmení ceny. V každom prípade teraz cena elektriny a plynu na burze klesá, takže tak skoro nebude EC meniť ceny.
0 0
zehlicka zehlicka

zehlicka je offline (nepripojený) zehlicka

Keri5 tak ako ste dopadli?
0 0
Potvora30 Potvora30

Potvora30 je offline (nepripojený) Potvora30

Ja mám s nimi takú skúsenosť, že kým som bola u nich, tak mi vyúčtovaciu faktúru poslali načas a v nej bol aj šek na preplatok. Keď som u nich skončila, musela som si viac ako dva mesiace pýtať vyúčtovaciu faktúru, ktorú keď mi poslali, tak šek na preplatok v nej nebol. Faktúra je splatná už dva mesiace a do dnešného dňa svoje peniaze za preplatok nemám. Stále sa vyhovárajú na vedúceho, potom napíšu, že v najbližších dňoch mi ju uhradia na účet a tak dookola. Už neviem čo mám robiť na koho sa obrátiť. Vie mi niekto poradiť? EC sa stará len o zákazníkov, ktorí sú u nich a tí, ktorí skončili, tak na nich kašlú.
0 0
jb0863 jb0863

jb0863 je offline (nepripojený) jb0863

Ako dobre , že som s nimi nepodpísala žiadnu novú zmluvu. Aj nás otravovali a posielali nám letáčiky, zmluvy.A o telefonátoch ani nehovorím.
0 0
keri5 keri5

keri5 je offline (nepripojený) keri5

Takže som tu znova.Po zaplatení 100e pokuty sme mali pokoj pol roka.Dnes mi prišiel inkasný lístok a tam položka z EC.Volala som do EC a povedali mi,že je fajn,že som zaplatila 100e pokutu ale že zmluvu so mnou neukončia.Plyn im musím platiť pretože SPP už konečne povolilo prechod k nim.Skoro ma šľak trafil.Čiže nikto nič nespraví...Elektro odoberáme stále od ZSE.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať