Zavrieť

Porady

zúfalstvo z Energetického centra

Ľudia,pomôžte mi.
Dnes som dala preštudovať zmluvu právničke a tá mi povedala,že naša zmluva sa nedá zrušiť.(Bohužiaľ sme ju podpísali na 5 rokov a platiť bude od 01.01.2012)
A ako bonus mi prišla prvá faktúra,teda prvá mesačná záloha.To by nič nebolo,ale k tomu bola pripočítaná dalšia mimoriadna záloha 110 eur.
Už týždeň hľadám nejaký vzor výpovede ale našla som len také kde je lehota do 7 dní.Prosíííím pomôžte mi lebo sa z toho zbláznim...
Ďakujem..
Usporiadat
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

Jajam... ono je to asi o individualnej skusenosti... ze moja skusenost je pozitivna, ludia na zakaznickom centre v EC boli v pohode... trosku sme mali problemy u CEZ s mojou babkou, co k nim podpisala cez podomoveho predajcu zmluvu, lebo nedostala do minuleho tyzdna rozpis zalohoviek na rok 2012... a ked sme volali na zakaznicku linku, stale nam to zdvihali v cechach a tam nevedia ohladne slovenskych zakaznikov poskytnut ziadne info, len preberaju poziadavky a potom by mali zavolat spat do 2 dni ( zial dodnes nam nezavolali ), ale rozpis zaloh babke dorucili predvcerom... takze uz je vsetko ok... Zial podomovy predaj asi ma nejake uskalia... ale prave preto obcanov chrani obciansky zakonnik... a ten dava prave garanciu na odstupenie od zmluvy do 7 dni... napriklad CEZ alebo RWE ma 7 dni, Energeticke Centrum dava 14 dni... to je cas, kedy si kazdy moze precitat zmluvne podmienky, poradit sa, a ak mu sadne mucha na nos a rozmysli sa, tak moze odstupit... trochu mam pocit, ze ludom unika, ze ak toto pravo vyuziju, tak im nikto nemusi nic akceptovat... odstupenie je totiz jednostranny pravny ukon, ktory plati, ak ho stihnes urobit v danej lehote... to ci ti odpisu, ze to "akceptuju" to je asi nejaka dobra vola, alebo ubezpecenie pre ludi, ktori myslia, ze im to niekto musi akceptovat... nie povinnost... povinnost odpovedat v 30 dnovej lehote plati napr na reklamacie... ale rozumiem tomu, ze nie kazdy sa v tom orientuje...
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

jajam Pozri príspevok
tiež nie som typ, čo si hocikoho pustí do domu a po klamstve externých pracovníkov som zmluvu podpísala, lebo som chcela ušetriť. Ale keď niekto pri prvom kontakte klame, má dlhy voči soc.poisťovni, nevieš sa mu dovolať, čakáš aj 10-15 min až ti niekto zdvihne, nedodrží zákonnú lehotu na odpoveď, atď., pre mňa nie je dôveryhodný. A vôbec nie som odporca alternatívnych dodávateľov el.energie. Skrátka ti nedajú možnosť si zmluvu preštudovať a poväčšine ťa zavádzajú kto sú, tak tú zmluvu zruším a keď budem chcieť nájdem si niekoho iného. Možno mám môj terajší dodávateľ vyššie ceny, ale neplatím pokutu ani penále z omeškania, príde mi len upomienka, keď potrebujem hneď sa dovolám a zatial som vybavila všetko na info linke, keď treba zavolajú nadriadeného, neplatím žiadne poplatky za poradenstvo a pod. Do EC som nevolala raz, natrafíš buď na drzého pánka, ktorému vadí každá otázka alebo ti neporadia v ničom, ja som riešila len problémy a v tých mi neporadili, a najnovšie som sa dočítala, že pri nepríjemnej otázke len zložia telefón. A áno som svojprávna a zodpovedná, tak som zmluvu zrušila. A vôbec nechápem, prečo ti vadí, že to tu niekto rieši
A ja vobec nechapem, preco ti vadi, ze mam proste iny nazor? ja vravim, ze kazdy kto je svojpravny, je za svoje ciny zodpovedny. Vobec nechapem, ako niekto moze uverit, ze podpisuje zmluvu svojmu sucasnemu dodavatelovi? na co by to preboha robil, ked ten uz zmluvu uzavretu ma s danym clovekom... inak by mu nedodaval energiu... a hlavne, ak by aj bolo nieco treba, tak snad ma kontakt na svojho zakaznika nie? na co by potom posielal nejakych luzrov zvonit od dveri k dveram? a jak pozeram na tu zmluvu co som s nimi podpisala, tak pozeram, to logo velke ako kon na obalke aj na zmluve, razitko firmy hned vedla okienka, kde som sa ako odberatel podpisala... no netusim, ako si niekto moze mysliet, ze ide o ine ako o zmluvu s Energetickym Centrom.

Ze sa nejak daju ludia zblbnut je asi pravda... preto suhlasim, take pripady treba riesit, idealne aj priamo s danym dodavatelom. Takito nanichodnici mu narobia zle meno a je v ich zaujme, aby to riesili...

To, ze cakas dlho na linke, to im na prezentovanom proklientskom pristupe asi nepridava... ale fakt je, ze su tu aj ludia, co sa dovolali.. na ktorych boli aj mili, aj im vysvetlili... takze asi je to o individualnej skusenosti. Ja mam napr zo ZSE velmi zlu skusenost, vzdy sa vytocim, lebo mi nic nikdy nevysvetlia... a ked chcem hovorit s nadriadenym, tak ti nikoho nedaju... odpalili ma s tym, ze nech si poslem mail... a ked som poslala, dva tyzdne mi neodpisali nic okrem toho, ze moju poziadavku zaevidovali...

takze mila jajam, mne nevadi, ze to tu niekto riesi... ak si si nevsimla, plne suhlasim s tym, ze s obchodnym zastupcom, ktory nie je korektny, netreba jednat v rukavickach... ja len apelujem na vyvazeny pohlad a na osobnu zodpovednost :-)
0 0
jajam jajam

jajam je offline (nepripojený) jajam

Clever888 Pozri príspevok
A ja vobec nechapem, preco ti vadi, ze mam proste iny nazor? ja vravim, ze kazdy kto je svojpravny, je za svoje ciny zodpovedny. Vobec nechapem, ako niekto moze uverit, ze podpisuje zmluvu svojmu sucasnemu dodavatelovi? na co by to preboha robil, ked ten uz zmluvu uzavretu ma s danym clovekom... inak by mu nedodaval energiu... a hlavne, ak by aj bolo nieco treba, tak snad ma kontakt na svojho zakaznika nie? na co by potom posielal nejakych luzrov zvonit od dveri k dveram? a jak pozeram na tu zmluvu co som s nimi podpisala, tak pozeram, to logo velke ako kon na obalke aj na zmluve, razitko firmy hned vedla okienka, kde som sa ako odberatel podpisala... no netusim, ako si niekto moze mysliet, ze ide o ine ako o zmluvu s Energetickym Centrom.

Ze sa nejak daju ludia zblbnut je asi pravda... preto suhlasim, take pripady treba riesit, idealne aj priamo s danym dodavatelom. Takito nanichodnici mu narobia zle meno a je v ich zaujme, aby to riesili...

To, ze cakas dlho na linke, to im na prezentovanom proklientskom pristupe asi nepridava... ale fakt je, ze su tu aj ludia, co sa dovolali.. na ktorych boli aj mili, aj im vysvetlili... takze asi je to o individualnej skusenosti. Ja mam napr zo ZSE velmi zlu skusenost, vzdy sa vytocim, lebo mi nic nikdy nevysvetlia... a ked chcem hovorit s nadriadenym, tak ti nikoho nedaju... odpalili ma s tym, ze nech si poslem mail... a ked som poslala, dva tyzdne mi neodpisali nic okrem toho, ze moju poziadavku zaevidovali...

takze mila jajam, mne nevadi, ze to tu niekto riesi... ak si si nevsimla, plne suhlasim s tym, ze s obchodnym zastupcom, ktory nie je korektny, netreba jednat v rukavickach... ja len apelujem na vyvazeny pohlad a na osobnu zodpovednost :-)
myslím, že spravíš lepšie, ak budeš miesto horlivého vypisovania x príspevkov do tém o EC, aj viac čítať. Zistila by si, že v mojom príspevku, len vysvetľujem, prečo mám na EC taký názor aký mám, a neútočím na ľudí, ktorý im dôverujú, na rozdiel od teba, keď len kritizuješ ľudí s negatívnym názorom na EC. A nie je v ňom ani zmienka o tom, že mi vadí tvoj odlišný názor, ale spôsob tvojej komunikácie mi vadí.
0 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

jajam Pozri príspevok
myslím, že spravíš lepšie, ak budeš miesto horlivého vypisovania x príspevkov do tém o EC, aj viac čítať. Zistila by si, že v mojom príspevku, len vysvetľujem, prečo mám na EC taký názor aký mám, a neútočím na ľudí, ktorý im dôverujú, na rozdiel od teba, keď len kritizuješ ľudí s negatívnym názorom na EC. A nie je v ňom ani zmienka o tom, že mi vadí tvoj odlišný názor, ale spôsob tvojej komunikácie mi vadí.
ubezpecujem ta, ze vdaka jednemu horlivemu prispievatelovi som si precitala vsetky diskusie... to, ze nevyjadrujem pochopenie pre iste argumenty neznamena, ze utocim... aspon v mojej jednotkovej sustave tieto dva postoje nemaju rovnaky vyznam... neviem ako v tvojej... plne suhlasim s tym, ze ak su ich obchodni zastupcovia nekorektni, treba to riesit... a rozumiem tomu, ze ludia maju aj negativne skusenosti... ja nastastie nie... jasne vyjadrujem nazor, aby ludia citili aj osobnu zodpovednost... a aby boli najma rozvazni a opatrni... Takze ty vysvetlujes a ja vyjadrujem svoj nazor... takze vsetko je v poriadku... :-)
0 0
alus.tom alus.tom

alus.tom je offline (nepripojený) alus.tom

Ja som podpísala zmluvu s EC v juni, to by ani nevadilo, ale slubili ze elektrimu budeme poberat od septembra a plyn od januara. V septembri sme sa dozvedeli, že zmluva s EC bola stornovaná, tak sme platili stale u ZSE, prišiel január, prišli zálohové platby od EC ale aj plyn a aj elektrika, po dvoch dnoch prišiel šek od spp na plyn, a ZSE elektiku. Rozmýšlali sme komu zaplatit, tak sme zavolali aj do SPP, tam povedali že zmluva s EC nedosiahla, nejaku kapacitu, ze mame platit im. ZSE povedali že zmluva je stornovaná, že máme platit tam, nakoniec sme zavolali do EC, a povedali ze zmluva na elektriku je stornovaná, a plyn že im máme platit. Teraz by som chcela vediet komu platit, a kto mi dodáva plyn? A prečo mi poslali zalohové platby na elektriku ked videli ze zmluva je stornovaná??
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Vyžiadajte si písomné stanoviská (mailom) od dodávateľov a keď Vám obidvaja povedia, že ste ich klient, tak sa s tým obráťte na URSO, Energetickú inšpekciu a na distribútora. Nech seknú po krku toho dodávateľa, ktorý má bordel v dátach.
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre alus.tom

Skôr, ako budete žiadať písomné stanoviská, obráťťte sa na infolinku SPP. Ak im nadiktujete identifikačný kód svojho odberného miesta, obratom Vám povedia, či ste ešte ich klientmi, alebo nie. Ak ste stále ich klientmi, zistite, či EC vykonalo nejaké kroky smerujúce k zmene dodávateľa - toto takisto zistíte na SPP-distribúcia. Mohlo sa totiž stať, že distribútor zamietol aj zmenu dodávateľa plynu.
Takto budete mať jasno, komu máte platiť. Ďalší postup závisí od toho, akým spôsobom máte realizovať platby - SIPO v banke, SIPO poštová poukážka, platba na účet.
Bude totiž potrebné zrušiť platbu za plyn tomu, kto nie je Váš dodávateľ. Ak platíte SIPO cez banku, tam bude problém. Ak platíte SIPO poštovou poukážkou, tak si neoprávnenú zálohu môžete dať na pošte vyškrtnúť a napísať tomu neserióznemu akože dodávateľovi, že sa snaží dopustiť bezdôvodného obohatenia na Váš úkor. Vyškrtnutie takejto platby zo SIPO poukážka budete musieť v tom prípade osobne riešiť na pošte možno aj ďalšie mesiace, kým nedôjde k náprave.
A prečo Vám poslali zálohové platby ak vedeli, že zmluva je stornovaná? Buď omyl, alebo "biznis je biznis".
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Tento postup je asertívny a právne čistý. Nemám námietky.
Ak budú odberatelia postupovať podľa tohto odporúčania, tak sa dopracujú k želanému výsledku, či zisteniu, ale dodávatelia nebudú niesť žiadne následky. Preto odporúčam v každom prípade osloviť URSO, Energ.inšpekciu a distribútora, aby bol takto tlak na dodávateľov a aby sa skutočne báli dôsledkov, ak porušia práva odberateľa.
0 0
alus.tom alus.tom

alus.tom je offline (nepripojený) alus.tom

Neplatím SIPO platím prevodom z účtu, to nie je problémom. Lenže ak by som chcela stornovat zmluvu tak to bude problém, na infolinke v EC nic nevedia vzdy prepoja a hovor padne, skoda penazí.
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
alus.tom Pozri príspevok
Ja som podpísala zmluvu s EC v juni, to by ani nevadilo, ale slubili ze elektrimu budeme poberat od septembra a plyn od januara. V septembri sme sa dozvedeli, že zmluva s EC bola stornovaná, tak sme platili stale u ZSE, prišiel január, prišli zálohové platby od EC ale aj plyn a aj elektrika, po dvoch dnoch prišiel šek od spp na plyn, a ZSE elektiku. Rozmýšlali sme komu zaplatit, tak sme zavolali aj do SPP, tam povedali že zmluva s EC nedosiahla, nejaku kapacitu, ze mame platit im. ZSE povedali že zmluva je stornovaná, že máme platit tam, nakoniec sme zavolali do EC, a povedali ze zmluva na elektriku je stornovaná, a plyn že im máme platit. Teraz by som chcela vediet komu platit, a kto mi dodáva plyn? A prečo mi poslali zalohové platby na elektriku ked videli ze zmluva je stornovaná??
A práve pre tento bordel nemením dodávateľov i keď nie som spokojná s cenou .Tých pár eur mi nestojí za ničenie môjho zdravia .
1 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

dovolím si oponovať
tu je info, ktorý je najlacnejší a hlavne nie sú všetci dodávatelia takí ako EC
www.vyhodnaenergia.sk
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Pre alus.tom

Ak platíte prevodom z účtu, je to naozaj jednoduché. Ak budete mať preverené, kto je v súčasnej dobe Vašim dodávateľom energií, jednoducho nezadáte príkaz na prevod finančných prostriedkov tomu druhému dodávateľovi. A zároveň mu listom oznámite, že jeho platobný kalendár nemôžete akceptovať, pretože nie je Vašim dodávateľom.
Volanie na zákaznícku linku považujem za stratu času, a čo je horšie, najmä za plytvanie peniazmi. Operátori na zákaznickej linke EC Vám nepovedia nič, čo by ste ešte nevedeli, prípadne Vás budú dezinformovať. Keď obdržíte účet za telefón, poviete si, že za to mohol byť obed v slušnej reštaurácii.
0 0
D0min0 D0min0

D0min0 je offline (nepripojený) D0min0

K teme liberalizacie trhu s elektrickou energiou a s tym spojena zmena dodavatela elektrickej energie mam dost blizko.

Vasu zmluvu som sice necital, no podla mna vypovedatelna urcite JE, len otazka je, za aky poplatok

Zmena dodavatela elektrickej energie sa nerobi zo dna na den! Nieje to vec akutna, treba si to dobre premysliet, nieco prestudovat a v zasade odporucam, ak clovek na to nema cas, nech si radsej necha dodavatela tradicneho ... v niektorych pripadoch tym usetri viac ako keby ho zmenil

O tejto problematike som davnejsie napisal par clankov:

http://boksansky.blog.sme.sk/

Sice to nepomoze tomu, kto uz takuto zmluvu uzatvoril, ale mozno ludom, ktori zvazuju zmenu dodavatela elektrickej energie.
0 0
pavol36 pavol36

pavol36 je offline (nepripojený) pavol36

Najmä je podstatné to "zváženie". Je potrebné si nielen nechať vysvetľovať od podomového predajcu, čo sa väčšinou rovná tlačeniu kalerábov do hlavy, ale si aj sami iniciatívne zmluvu preštudovať (nie pod tlakom, v kľude a s časovou rezervou) a takisto si zistiť podľa možností určité referencie a skúsenosti o firme...
Naposledy upravil pavol36 : 11.02.12 at 10:02
0 0
lienka123 lienka123

lienka123 je offline (nepripojený) lienka123

My sme mali ten istý problém, ale nakoniec nám poslali akceptovanie odstupenia od zmluvy po asi 5e-mailoch a 2 telefonátoch asi 9týždňov po poslaní odstúpenia od zmluvy. Takže to chce veľa trpezlivosti.
0 0
lienka123 lienka123

lienka123 je offline (nepripojený) lienka123

Ja si myslím, že vôbec to nie je dôveryhodné, lebo dotyčný pracovník Vám povie to, čo chcete počuť, ale v zmluvných podmienkach sú písané úplne iné veci. Takže ak už chcete zmeniť odberateľa odporúčam nech Vám nechá zmluvu na preštudovanie aspoň na 1deň a nech sa vráti zajtra a rozhodnete sa... Ak s tým nesúhlasí, znamená to, že to má nejaký háčik...
1 0
denny224 denny224

denny224 je offline (nepripojený) denny224

Dobrý deň,
začal som pracovať ako ten podomový predajca pre EC. Začínam predstavením (Dobrý deň moje meno je *** som z energetického centra som tu kvôli tomu, že máte možnosť platiť za energie menej, mali ste to aj avízovane na SIPO lístku minulého septembra, málo ľudí to využilo, a preto aj teraz takto chodíme po ľuďoch a spisujeme to). Moja prezentácia jasne vysvetľuje že distribúciu zabezpečuje naďalej predošlá firma, odčítavať plynomer a elektromer príde ten istý človek, hmotná sústava je stále majetkom distribučných spoločností. Zmena sa týka spoločnosti ktorá obchoduje s energiou, teda dodávateľa a to z tradičného na nového EC. Do zásuviek a sporáka pôjde naďalej úplne identický plyn a elektrina. Fakturáciu bude teda riešiť iná spoločnosť ako doteraz a vďaka tomu, že je to alternatívny dodávateľ vie poskytnúť lepšie ceny. Ďalej informujem, že zmluvu je možné kedykoľvek v priebehu nasledujúcich 14 dní stornovať. V prípade elektriny je možné dokonca kedykoľvek meniť dodávateľa bez sankcií (od 1.1.2012). Spomínam taktiež balík výhod (poistenie), ktoré však zákazníkom neponúkam lebo to podľa môjho názoru nie je výhodné. Spýtam sa aj či už zákazník reagoval na našu ponuku, prípadne na ponuku iných dodávateľov, ak reagoval mám smolu zvoním ďalej, ak nie tak na uplatnenie zľavy, že mi treba faktúrky za vyúčtovacie obdobia, zhruba im odhadnem koľko vedia ušetriť (nerátam to presne - je to ľahká matika). A potom už pokračujem s podpismi a somarinkami, zároveň odporúčam uzavrieť zmluvu na 5 rokov pretože vďaka službe Bonus plus, získava zákazník pevnú zľavu na megawatt hodinu až do výšky 2,5 eura(niečo ako vernostný bonus každý rok sa to navyšuje buď o 25 centov alebo 50). Upozorňujem tiež na to, že od nového roka nie sú súčasťou zmeny dodávateľa žiadne poplatky (minulý rok 6eur za zmluvu t.j. elektrika aj plyn 12 eur).

Moja otázka znie, sú moje praktiky nekalé, prípadne zavádzam zákazníka?

(Som normálny, čestný človek a nemám záujem klamať ľuďom kvôli pár eurám, preto by som rád vedel, či je moja preznetácia v poriadku)
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Vaša prezentácia nie je v poriadku.
1. Odvolávať sa na to, že na SIPO lístku bola informácia od EC a že to chodíte spisovať jasne svedčí o tom, že manipulujete s krátkodobou pamäťou zákazníka. Osoby, ktoré Vás toto naučili veľmi dobre vedia, že z prvej vety ľudia (a hlavne starší ľudia) registrujú iba informáciu SIPO a že to spisujete. Každý poslucháč a aj ja, keď som to čítala, som si spojila iba tieto dva pojmy. V podvedomí majú ľudia spojenie SIPO a jeden z hlavných dodávateľov (ZSE, SSE, VSE a SPP). Túto informáciu, ktorú ste tu uviedli hneď v prvej vete, je treba pokladať za manipuláciu.
2. Prezentovať úsporu 2,5 Euro/MWH a potom na záver spomenúť iba tak medzi rečou, že sa jedná o úsporu za 5 rokov, je opäť manipulácia.

Je vidieť, že osoby, ktoré Vás toto naučili, vedia veľmi dobre, ako manipulovať s podvedomím ľudí.

Ak to tak veľmi úprimne myslíte, ako to píšete, tak skúste toto:
Som odchodný zástupca spoločnosti Energetické centrum. Naša spoločnosť nemá nič spoločné so ZSE, SSE, VSE a SPP. Sme úplne iná spoločnosť.
Ponúkam Vám lacnejšiu dodávku elektriny, alebo plynu. Vaša domácnosť má spotrebu (napr. 1000 kWh), čiže keby ste prestúpili k nám, tak za tento rok ušetríte (napr. 3 Euro) na nákladoch za elektrinu. Vzhľadom na to, že môžete byť našim odberateľom až od 1.7., tak v skutočnosti tento rok ušetríte iba 1,5 Euro a až v decembri 202 sa dozvieme nové ceny na rok 2013. Takže až v decembri 2012 Vám budem vedieť vypočítať, koľko ušetríte v roku 2013 a či vôbec niečo ušetríte.
Ponúkam Vám podpísať zmluvu na 5 rokov, ale neviem Vám zaručiť, či aj v nasledujúcich rokoch ušetríte takúto sumu, alebo či vôbec niečo ušetríte.
Ponúkam Vám postenie, ktoré stojí 5 Eur mesačne a v skutočnosti Vám je toto poistenie na nič, pretože si tým nič nepoisťujete a iba tak z ľudí vyťahujeme peniaze.
Ponúkam Vám takú výšku záloh, akú si teraz dohodneme pri podpise zmluvy (napr 15 Euro/mesiac). V každom prípade Vám z EC príde predpis záloh aspoň o 100% vyšší, pretože EC je dlžníkom v sociálnej poisťovni, nemá peniaze a tak si tie peniaze EC bezúročne požičia od Vás formou vyšších záloh, než sa teraz dohodneme.
Ponúkam Vám Balík výhod a na to, aby ste ho získali, potrebujeme, aby ste zaplatili o jednu zálohu naviac, ktorú bude mať EC na svojom účte po celú dobu viazanosti. Ak budete mať predpis záloh napr. 15 Euro a EC Vám naozaj aj takú výšku záloh nastaví, čomu neverím, tak keby ste tú istú sumu dali do banky na termínovaný účet tak získate pri 3% ročnom úročení na konci roka úrok 0,45 Euro, čo je určite bezpečnejšia a výnosnejšia investícia. Keď budete mať tie peniaze v banke, tak nech sa čokoľvek stane s bankou, tak tie peniaze určite dostanete z banky naspäť. Ak tie isté peniaze dáte do EC formou jednej zálohy naviac, tak ak sa s EC niečo stane, tak tie peniaze už nikdy neuvidíte.

Ak ste normálny a čestný človek, tak toto všetko osloveným osobám oznámite skôr, než ich budete tlačiť do podpisu zmluvy.
Naposledy upravil gogol99 : 22.02.12 at 06:06
1 0
Clever888 Clever888

Clever888 je offline (nepripojený) Clever888

gogol99 Pozri príspevok
Vaša prezentácia nie je v poriadku.
1. Odvolávať sa na to, že na SIPO lístku bola informácia od EC a že to chodíte spisovať jasne svedčí o tom, že manipulujete s krátkodobou pamäťou zákazníka. Osoby, ktoré Vás toto naučili veľmi dobre vedia, že z prvej vety ľudia (a hlavne starší ľudia) registrujú iba informáciu SIPO a že to spisujete. Každý poslucháč a aj ja, keď som to čítala, som si spojila iba tieto dva pojmy. V podvedomí majú ľudia spojenie SIPO a jeden z hlavných dodávateľov (ZSE, SSE, VSE a SPP). Túto informáciu, ktorú ste tu uviedli hneď v prvej vete, je treba pokladať za manipuláciu.
2. Prezentovať úsporu 2,5 Euro/MWH a potom na záver spomenúť iba tak medzi rečou, že sa jedná o úsporu za 5 rokov, je opäť manipulácia.

Je vidieť, že osoby, ktoré Vás toto naučili, vedia veľmi dobre, ako manipulovať s podvedomím ľudí.

Ak to tak veľmi úprimne myslíte, ako to píšete, tak skúste toto:
Som odchodný zástupca spoločnosti Energetické centrum. Naša spoločnosť nemá nič spoločné so ZSE, SSE, VSE a SPP. Sme úplne iná spoločnosť.
Ponúkam Vám lacnejšiu dodávku elektriny, alebo plynu. Vaša domácnosť má spotrebu (napr. 1000 kWh), čiže keby ste prestúpili k nám, tak za tento rok ušetríte (napr. 3 Euro) na nákladoch za elektrinu. Vzhľadom na to, že môžete byť našim odberateľom až od 1.7., tak v skutočnosti tento rok ušetríte iba 1,5 Euro a až v decembri 202 sa dozvieme nové ceny na rok 2013. Takže až v decembri 2012 Vám budem vedieť vypočítať, koľko ušetríte v roku 2013 a či vôbec niečo ušetríte.
Ponúkam Vám podpísať zmluvu na 5 rokov, ale neviem Vám zaručiť, či aj v nasledujúcich rokoch ušetríte takúto sumu, alebo či vôbec niečo ušetríte.
Ponúkam Vám postenie, ktoré stojí 5 Eur mesačne a v skutočnosti Vám je toto poistenie na nič, pretože si tým nič nepoisťujete a iba tak z ľudí vyťahujeme peniaze.
Ponúkam Vám takú výšku záloh, akú si teraz dohodneme pri podpise zmluvy (napr 15 Euro/mesiac). V každom prípade Vám z EC príde predpis záloh aspoň o 100% vyšší, pretože EC je dlžníkom v sociálnej poisťovni, nemá peniaze a tak si tie peniaze EC bezúročne požičia od Vás formou vyšších záloh, než sa teraz dohodneme.
Ponúkam Vám Balík výhod a na to, aby ste ho získali, potrebujeme, aby ste zaplatili o jednu zálohu naviac, ktorú bude mať EC na svojom účte po celú dobu viazanosti. Ak budete mať predpis záloh napr. 15 Euro a EC Vám naozaj aj takú výšku záloh nastaví, čomu neverím, tak keby ste tú istú sumu dali do banky na termínovaný účet tak získate pri 3% ročnom úročení na konci roka úrok 0,45 Euro, čo je určite bezpečnejšia a výnosnejšia investícia. Keď budete mať tie peniaze v banke, tak nech sa čokoľvek stane s bankou, tak tie peniaze určite dostanete z banky naspäť. Ak tie isté peniaze dáte do EC formou jednej zálohy naviac, tak ak sa s EC niečo stane, tak tie peniaze už nikdy neuvidíte.

Ak ste normálny a čestný človek, tak toto všetko osloveným osobám oznámite skôr, než ich budete tlačiť do podpisu zmluvy.
Toto je uz cista zatrpknutost alebo ucelna kampan, inak to nazvat nemozem... Denny224 nezabudni povedat, ze si ich prisiel oklamat, a ze zastupujes polomafiansku firmu... a ze nech radsej zostanu nadalej u tradicneho dodavatela, ktory na nich kasle do momentu, kym mu nehrozi, ze o zakaznika pride... potom su pripraveni zakaznikov masirovat letakmi a posielat mu listy, ktore zakaznika poskodzuju v niekolkych rovinach... kedy ak podpisu zmluvu inemu dodavatelovi, pani z ich infolinky zavola a bude im tvrdit, ze mu odpoja elektrinu a novy dodavatel mu bude musiet prist namontovat elektromer ( ktory je mimochodom vo vlasnictve distributora ) a tisic inych prikladov...

ak si normalny a cestny clovek, tak si budes svoju pracu robit normalne a cestne. A to, ze im medzi dverami neurobis rozbor VOP, z teba podvodnika neurobi... na to maju zakaznici 14 dni, aby si zvazili, ci fakt chcu zmenu dodavatela absolvovat... a prosim ta, kazdeho podomoveho obchodnika, ktory sa chova v kontakte so zakaznikom nekorektne, pekne nabonzuj... lebo zrejme behaju po svete aj takyto... To, ze sa odvolas na nejaky SIPO listok, kde si regulerne zaplatili priestor na reklamu nie je ziadny zlocin. Zlocin je to, ze napr. ZSE posle zakaznikovi list k podpisu, ktorym potom nepovoli zmenu dodavatela a tri dni na to ho da odpojit... Balik vyhod nie je o mimoriadnej zalohe... to sa to uz rozoberalo v minulosti... tie baliky, co asi mozes ponukat, su baliky sluzieb - ponukali ich aj mne... v tych balikoch je poistenie zalohovych platieb a asistencia, ktore riadne zabezpecuje poistovna XY. A to, ze niekto dostane rozpis zaloh o 100% vyssi, ze moze byt chyba ludskeho faktora, ktora vznikne tym, ze niekto sa asi sekne pri natukavani zmluvy do nejakeho systemu... lebo ak by si na tomto mali podojit zakaznikov, tak tu je dnes 60 tisic zakaznikov, ktori by vypisovali, ze im dosli domov rozpisy zaloh o 100% vyssie... a mimochodom, ked spravne pozeram na aktualne VOP, tak bonus plus uz nie je v ponuke za poskytnutie mimoriadnej zalohy... asi ho vyuzilo tak 0,0nic % zakaznikov...

az podpises nejakeho zakaznika, tak mu povedz, nech sem napise, aby to nebolo len o tom, ze ste vsetci podvodnici... ale ze mate aj zakaznikov, ktori su s vasimi sluzbami spokojni... :-)
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať