Mám nastavené na Výhodná Energia zasielanie mailov. Ak budem na príjme, tak OK, ale najpodstatnejšie je to, že každý by mal rozhodovať za seba. To znamená, že môžem sem dať info o tom, že EC zmenil cenník a podobne. Ale pozor na lehoty.
Hypoteticky:
EC zmení ceny. Výhodná Energia o tom pošle mail. Než ho prečítam, než sem tú info zavesím, než si ho prečítaš Ty... Je tu veľa informačných uzlov medzi tým, kedy EC zmení ceny a kedy tú info sem zavesím. Čo ak síce mail od Výhodná Energia bude poslaný každému, kto sa u nich zaregistruje, ale ja budem práve vtedy na dovolenke, alebo sa mi pokazí počítač, alebo neviem čo... Čo potom, keď tú info sem zavesím neskoro?
Preto odporúčam zaregistrovať sa u Výhodná Energia a súčasne si aj sám sleduj, raz za týždeň, kedy EC zmení ceny. Budeš to mať z dvoch zdrojov a ak budem na nete, tak prípadne dám aj ja echo, ale ak môžem poradiť, tak sa spoliehaj hlavne na seba a na to, že Ti do mailu príde info od Výhodná Energia. Na podaniei výpovede z dôvodu zmeny cenníka, či zmeny VOP je veľmi krátka doba. Stačí, aby bol môj PC vypnutý 10 dní a prešvihneš termín. Bolo by potom blbé, keby si ma vinil z toho, že si nestihol termín výpovede kvôli tomu, že info odo mňa bola neskoro.
Ďalšia vec. Kedykoľvek poskytnem akékoľvek info. Ale či podať výpoveď, kedy podať výpoveď a ako podať výpoveď, to je už na rozhodnutí každého odberateľa.
Moja rada: Zmluva bez viazanosti. Ak viazanosť, tak maximálne na 2 roky,