Zavrieť

Porady

Najčastejšie otázky k dani z príjmu za r. 2011 pre fyzické osoby - nepodnikateľov

Z akých príjmov je možné uplatniť nezdaniteľnú čiastku na daňovníka?
Odpoveď

Zahŕňajú sa príjmy z dohôd do daňového priznania?
Odpoveď

Akú čiastku si môže uplatniť manžel ako nezdaniteľnú položku na manželku?
Odpoveď

Komu mám dať spraviť daňové priznanie – môžem oň požiadať v zamestnaní alebo účtovníčke?
Odpoveď

Aké dokumenty mám doniesť zamestnávateľovi k žiadosti o vykonanie ročného zúčtovania?
Odpoveď

Môžem pri podaní daňového priznania žiadať o vrátenie dane z úrokov?
Odpoveď

Som študent a pracujem na dohodu o brigádnickej práci študenta – mám nárok na vrátenie daní?
Odpoveď

Má dôchodca / predčasný dôchodca nárok na uplatnenie nezdaniteľnej čiastky na daňovníka?
Odpoveď

Ako sú zdaňované príjmy výsluhového dôchodcu?
Odpoveď

Ako si vypočítam daň pri príjmoch z prenájmu bytu?
Odpoveď

Časť roku som strávila mimo SR – mám podávať na Slovensku daňové priznanie?
Odpoveď

Môžem požiadať o odklad daňového priznania?
Odpoveď
Usporiadat
Richard Richard

Richard je offline (nepripojený) Richard

admin
Kto pridá ďalšiu otázku, ktorá sa tu dookola točí?
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Aké príjmy sa započítavajú do vlastných príjmov manžela/ky pri uplatnení NČZD ?
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Aká je výška NČZD v roku 2011 a 2012 ? (ročná aj mesačná)
0 0
Richard Richard

Richard je offline (nepripojený) Richard

admin
Aha, predstava bola takáto: Otázka + link kde to tu je zodpovedané
0 0
momohudec momohudec

momohudec je offline (nepripojený) momohudec

ked som dostal odškodne v roku 2011, musim ho dat do danoveho priznania a plati sa z toho dan?
0 0
stanculiq stanculiq

stanculiq je offline (nepripojený) stanculiq

Dobrý deň,