Zavrieť

Porady

ERP - ktora je pre eshop vhodna?

Dobry den, potrebujem poradit vo vybere registracnej pokladne. Ide o eshop, ktory predava len 2zakladne druhy tovaru. Fungujeme na zaklade dobierky, no dost casto ma zakaznici ziadaju o osobny odber. Vzhladom k zakonu o ERP vsak nastava problem s uhradou. Rozmyslala som nad zakupenim ERP do firmy, aj ked momentalne sme v uctovnej strate a kazdy vydavok treba zvazit. Rovno mozem povedat, ze ERP sa mi samozrejme neoplati, no zakon je zakon a nechcem stratit zakaznika. Preto potrebujem poradit, ktora kasa je vyhovujuca a mate s nou dobre skusenosti? Stacila by mi aj zakladna 10polozkova. Nie sme platitelia DPH, neviem, ci je to dolezite uvadzat. Uctovnik uctuje v systeme Pohoda, tiez neviem, ci je to dolezite pri vybere, kedze kasa sa uzavierkuje asi zvlast od firemnej pokladne. Cenovo by som si to predstavovala do max 280eur. Dakujem za kazdu radu


zatial ma oslovili tieto 2. bola by niektora vhodna?

http://eshop.befare.sk/Shop/Goods/eu...ash?goods=3791


a



http://svetpokladni.sk/?action=browse&catid=30&prid=87&
Naposledy upravil Diky Brona : 26.07.13 at 07:00 Dôvod: specifikacia produktu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    a_je_to je offline (nepripojený) a_je_to

    a_je_to
    Ak máš bežný podnikateľský účet, tak kašli na to, netráp sa. Ak nemáš, tak si ho zriaď, je to výhodnejšie v tvojom prípade, ako ERP. Účet sa musí nahlásiť na DÚ, ako doplnenie registrácie. Kým sa vyjasní, že či tvoje podnikanie má budúcnosť, vyskúšaj niečo iné, ako náhradu. Vypýtaj si na pošte zopár poukážok typu U. Keď príde zákazník, ktorý chce platiť v hotovosti, daj mu do rúk faktúru, alebo dodací list a poukážku. Keď ju donesie zaplatenú, vydaj mu tovar. Ja tak obchodujem už celé roky. Núdzovo zoberiem aj hotovosť, vrátane poštovného, s tým, že pred zákazníkom vypíšem poukážku a odporučím mu, aby sa najbližšie zastavil pre ústrižok poukážky. Vydám mu aj paragón - náhradný doklad, akoby som mal ERP a mala by poruchu. Samozrejme, že platbu neodkladne uhradím v jeho mene na účet poukážkou. Ešte v ten deň, alebo nasledujúci.
    Všetko je legálne, kým kontrolný orgán nepreukáže krátenie tržieb. Ak je paragón dostačujúcim dokladom, kým servis opraví pokladňu, tak musí byť dostačujúcim dokladom aj kým bude tržba odvedená poukážkou na bežný účet.
    Naposledy upravil a_je_to : 04.08.13 at 16:19

    ERP - ktora je pre eshop vhodna?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.