Zavrieť

Porady

Pestovanie Orchidei

Dobrý deň!
V decembri som dostala orchideu,bola krasne rozkvitnuta, polievala som ju kazdy tyzden ale potom mi kvety opadali a ostali len stonky.Neviem co s nou dalej ci mi bude este kvitnut alebo nie a ci mam s nou zvlast nieco urobit.
Poprosila by som o radu.
Dakujem
Naposledy upravil arizona : 27.08.09 at 18:42
infinityfx21 infinityfx21

infinityfx21 je offline (nepripojený) infinityfx21

janka51 Pozri príspevok
Je to určite kvetna stonka len ja by som ju už teraz zasadila. Neviem ako Ti poradia odborníčky.
Janka ďakujem,už som ju tam šupla.Ved ona mi skoro ani nie mesiac chce znovu kvitnúť,len chudatko ma mizerné korienky.Asi je to bojovníčka a chce ukázať čo dokáže.Ved nechám sa prekvapiť.
0 0
infinityfx21 infinityfx21

infinityfx21 je offline (nepripojený) infinityfx21

Ma-Ba Pozri príspevok
Nahnevať, nie prečo? Ale ja som len obyčajný amatér, niekedy aj babroš. Viete to je tak, ak si človek urobí nejakú predstavu a tá Vás sklame býva to horšie, ako keby ste žiadnu nemali.
Ale viete čo? Plánujeme urobiť zimnú záhradu, manžel mi ju sľúbil, ale kedy neviem. Tak potom by to mohlo byť, ako sme to už raz spomínali.
Prajem všetkým veľa zakvitnutých orchideí.
Pred takým ,,amatérom" ako sa nazývate skláňam hlavu.Vaše skúsenosti a rády hovoria za všetko.A tá zimná záhrada bude určite nádherná.Už teraz sa tešákujem na fotečky z nej.
0 0
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

janka51 Pozri príspevok
Dievčatá zase radostná správa vo štvrtok budu v kauflande zas orchidky phaly po 6.99 € a dendrobium nobile po 7.99 € tak zajtra budem mať zas bezsennú noc.
... no ja som kúpila ... presne 5.3. a za týždeň opadali všetky listy .. kvet ostal dlhšie ... teraz je tam ešte posledný
.. a to som si vyberala, aby bolo dobré a pevné srdiečko... vyzerala dobre
0 0
Katy a R Katy a R

Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

Aj keď si nemyslím, že je to pravda, skôr hoax... no neviem, čo vy nato

prišlo mi mailom..