Zavrieť

Porady

začiatočník v jednoduchom účtovníctve

Ahojte poraďáci,
chcem sa poradiť,ako si chystáte v JÚ doklady pred spracovaním?
ja som si povypisovala pokladňu, k bank.výpisom som poprikladala faktúry.
Faktúry si nahadzujete do záväzkov až keď si účtujete bank.výpis-teda ich účtujete porade,ako boli uhradené,
alebo si najskor zaúčtujete všetky prijaté faktúry podľa dátumu vystavenia?
ďakujem
Téma je uzavretá.
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

Muška Pozri príspevok
Tibor , skús si popozerať tento link:
http://www.porada.sk/t7031-ju-zrazka...-za-obedy.html

P.S.
klikni tu: http://www.porada.sk/t101022-p6-ceni...e-polozky.html
príspevok 55 a 60
Ďakujem Ti krásne, Muška,tak študujem študujem linky a sa usmievam,tak to hádam nemám až tak zle
pekný večer
0 0
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

zdraví vás,prosím,ako účtujete,keď bol vrátený živnostníkovi daňový bonus za dieťa -ešte z daňového priznania za rok 2007,bol mu vrátený v apríli 2008?
neviem či to zaúčtovať do výdakvy daň z príjmov opačným znamienkom?alebo do príjmy neovplyvňujúce základ dane?
ďakujem
0 0
balunka balunka

balunka je offline (nepripojený) balunka

tibor1000 Pozri príspevok
zdraví vás,prosím,ako účtujete,keď bol vrátený živnostníkovi daňový bonus za dieťa -ešte z daňového priznania za rok 2007,bol mu vrátený v apríli 2008?
neviem či to zaúčtovať do výdakvy daň z príjmov opačným znamienkom?alebo do príjmy neovplyvňujúce základ dane?
ďakujem
v JU príjem neovplyvňujúci základ dane
0 0
tibor1000 tibor1000

tibor1000 je offline (nepripojený) tibor1000

balunka Pozri príspevok
v JU príjem neovplyvňujúci základ dane
Ďakujem moc
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
tibor1000 Pozri príspevok