Nandrolon
taiko
jar88. Ty profitujes na dotaciach pre Teslu ? Ech Ty betar
To uz musis byt za vodou
Ešte mám zo 2 minúty čas, tak ti odpíšem.
Ak by si pozornejšie čítal, tak tento môj príspevok sa týkal viacerých automobiliek ako som vyššie uviedol
a aj Jar88 reagoval v tom zmysle. Takže zase si fajčil tie staré trávy, či?
Doplnenie: citácia od Jar88: "Veď každému, kto si spomínané autá kupuje, je šuma fuk, či sú, alebo nie sú nejako dotované."
No a v príspevku, na ktorý Jar88 reagoval tak som konkrétne spomínal z áut KIA, VW, PSA /citroen, peugeot/ a INA, ktorá dodáva svoj tovar ešte do automobiliek celého sveta....
Na mňa sa neodvolávaj. A neklam.
Neuviedol si, že som na začiatku napísal "
A čo tým chceš povedať?". Tiež si nespomenul, že som v tom príspevku napísal "
Dokonca na tom nezáleží ani Američanom. Radi si ho kúpia, veď určitú časť im zaplatia sami Slováci, alebo iní Európania."
----------------------
Tým som ti v žiadnom prípade nedal nijako za pravdu.
Ty vôbec nechápeš o čo ide. Ak je celý priemysel v EÚ dotovaný a ešte k tomu v takej nehoráznej miere, je viac než jasné, že sa to prenáša aj mimo priestor EÚ. Výrobky sa exportujú všade tam, kde sú vďaka tej dotácii lacnejšie. Neobsahujú totiž všetky náklady, ktoré boli na jeho výrobu vynaložené.
Aj keby TESLA vyrábala svoje autá zo súčiastok vyrobených a dotovaných v EÚ, nemôžeš povedať, že je dotovaná.
Myslím, že toto pochopí každý. Dokonca aj školníkov synáčik, či akýkoľvek iný "trouba".
-------------------------------
Ešte k tomu popieraniu trhu.
Každému je jasné z akých peňazí financuje BMW a Mercedes svoju špičkovú výrobu a vývoj pre trhy v USA. Dokonca aj export komponentov vo firemných cenách. To znamená, že bez akéhokoľvek zisku. Zisk sa kumuluje v USA, dotyčné firmy prosperujú a úspešne rastú a pritom vytláčajú z trhu domácich výrobcov.
Američanom to zjavne nijako neprekáža.
Vieš prečo im to neprekáža?