Zavrieť

Porady

vznik s.r.o.

edep edep

edep je offline (nepripojený) edep

prosím o radu,

začínam účtovať v PU, a neviem si rady so vznikom s.r.o.,
sú dvaja konatelia, vložili do pokladne 120.000, ostáva im zaplatiť 80.000,
musia vytvoriť ešte zákonný rezervný fond (5% z ktorej sumy?).
mám použiť aj 701??

nesprávne som sa opýtala, som tu začiatočník,
ide mi o všetko, čo sa týka zaúčtovania vzniku s.r.o.,
1. vloženie peňazí do pokladne (splatenie vkladu spoločníkov 84.000 + 36.000) mám zaúčtovať 211/353 alebo 211/701?
2. nesplatený vklad (80.000) - 353/411 ?
3. rezervný fond (majú to v spolčenskej zmluve, že pri vzniku vytvoria 5%)
zaúčtujem 353/421 ?

nemám predstavu čo iné by sa mohlo ešte účtovať pri vzniku s.r.o.

ďakujem veľmi pekne Erika
Naposledy upravil edep : 16.02.05 at 22:08 Dôvod: zle zadaná otázka
Usporiadat
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
ked to vieš, tak prečo sa pýtaš.
Ja svoj názor v tomto nemením.
0 0
hana22 hana22

hana22 je offline (nepripojený) hana22

Zdravím. Chcem sa spýtať... s. r. o. vznikla 06. 09. 2011... zriaďovacie náklady mám s dátumami 16. 08. 2011 a 23. 08. 2011, môžem ich zaúčtovať do pokladne s týmito dátumami, alebo s dátumom vzniku s. r. o. Keď ich zaúčtujem s dátumami pred vznikom, tak budem mať do 06. 09. 2011 mínusovú pokladňu nie?
A ešte jedna otázočka... kolky dať na 213 alebo 538 alebo 518??? tiež patria medzi zriaďovacie náklady...
Za odpoveď vopred ďakujem
0 0
hana22 hana22

hana22 je offline (nepripojený) hana22

hana22 Pozri príspevok
Zdravím. Chcem sa spýtať... s. r. o. vznikla 06. 09. 2011... zriaďovacie náklady mám s dátumami 16. 08. 2011 a 23. 08. 2011, môžem ich zaúčtovať do pokladne s týmito dátumami, alebo s dátumom vzniku s. r. o. Keď ich zaúčtujem s dátumami pred vznikom, tak budem mať do 06. 09. 2011 mínusovú pokladňu nie?
A ešte jedna otázočka... kolky dať na 213 alebo 538 alebo 518??? tiež patria medzi zriaďovacie náklady...