Zavrieť

Porady

vznik s.r.o.

edep edep

edep je offline (nepripojený) edep

prosím o radu,

začínam účtovať v PU, a neviem si rady so vznikom s.r.o.,
sú dvaja konatelia, vložili do pokladne 120.000, ostáva im zaplatiť 80.000,
musia vytvoriť ešte zákonný rezervný fond (5% z ktorej sumy?).
mám použiť aj 701??

nesprávne som sa opýtala, som tu začiatočník,
ide mi o všetko, čo sa týka zaúčtovania vzniku s.r.o.,
1. vloženie peňazí do pokladne (splatenie vkladu spoločníkov 84.000 + 36.000) mám zaúčtovať 211/353 alebo 211/701?
2. nesplatený vklad (80.000) - 353/411 ?
3. rezervný fond (majú to v spolčenskej zmluve, že pri vzniku vytvoria 5%)
zaúčtujem 353/421 ?

nemám predstavu čo iné by sa mohlo ešte účtovať pri vzniku s.r.o.

ďakujem veľmi pekne Erika
Naposledy upravil edep : 16.02.05 at 22:08 Dôvod: zle zadaná otázka
Usporiadat
lholla lholla

lholla je offline (nepripojený) lholla

A ak náhodou do pol roka miniem celých 200 000,-- tak čo potom prevediem na účet spoločnosti?ďakujem
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

lholla
Ďakujem, a čo tie ostatné výdavky v priebehu roka? Nevieš mi poradiť, či môžu byť hradené z toho vlastne ZI, ktoré je na účte?
http://www.porada.sk/showpost.php?p=...&postcount=100
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

lholla
A ak náhodou do pol roka miniem celých 200 000,-- tak čo potom prevediem na účet spoločnosti?ďakujem

... potom neviem čo prevedieš, nech sa konateľ poďakuje stvoriteľovi zakladateľskej listiny... spoločenskej zmluvy...
0 0
belia belia

belia je offline (nepripojený) belia

Prosím o radu je treba v novej s.r.o. urobiť otváraciu súvahu a doniesť na DÚ.
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

NIE........
0 0
Kvietocek Kvietocek

Kvietocek je offline (nepripojený) Kvietocek

Kto sa veľa pyta - veľa sa dozvie ...viac