Včera som bola po dlhšom čase v banke. Potrebovala som vyplniť tlačivo /nešlo o bežný platobný príkaz ani o zahraničnú platbu/ a od pracovníčky som sa dozvedela, že ho musím vyplniť sama, lebo nás sledujú kamery a ona nechce prísť kvôli MNE o prácu!!!
To mi zopakovala dokonca 2x. Akoby si vôbec neuvedomovala, že práve aj vďaka mne a mojim peniazom ju má...
Nemala som čas, chuť ani energiu mrhať slovami, no zostala som z takéhoto prístupu v nemom úžase a znechutená som z banky odišla.
Je mi jasné, že ide o len o jedno - preniesť maximum zodpovednosti za finančné operácie na klienta, aby sa v prípade reklamácie mali na čo vyhovoriť. Viem čítať, písať, a aj vyplniť nejaký ten papier, no takýto prístup ma doslova šokoval, keďže silne pochybujem, že by o niečom takom bola zmienka v zákone o bankách či v etickom kódexe, iba ak v nejakom internom nariadení, ktorým tlačia na zamestnancov, aby tí dotlačili klientov tam, kde ich chcú mať...
Stretávate sa s takýmto konaním v bankách bežne?